PKP Cargo [PKP] księga II - Złota Era

wszystko na temat spółek publicznych
qgen
Porucznik
Posty: 36187
Rejestracja: 30 paź 2006 23:13

Re: PKP Cargo [PKP] księga II - Złota Era

Postautor: qgen » 13 sty 2022 16:26

Witam. Qgen na bankierze pisze jako Lucjusz :)

Zgadza się ale nie każdy to wie, tylko "znajomi" z przeszłością. Real btw. nie pisz kłamstw na mój temat. To nie fair!

REKLAMA


qgen
Porucznik
Posty: 36187
Rejestracja: 30 paź 2006 23:13

Re: PKP Cargo [PKP] księga II - Złota Era

Postautor: qgen » 13 sty 2022 16:32

To powód

S&P500

Obawiam się takiego scenariusza, a oni mają silną inflację, za wysoko. FED musi ją zdusić to 4x większa niż projekcja 2%.

Obrazek

rekin1
Podporucznik
Posty: 19572
Rejestracja: 23 lis 2007 19:52

Re: PKP Cargo [PKP] księga II - Złota Era

Postautor: rekin1 » 14 sty 2022 11:35

Witam. Qgen na bankierze pisze jako Lucjusz :)

Zgadza się ale nie każdy to wie, tylko "znajomi" z przeszłością. Real btw. nie pisz kłamstw na mój temat. To nie fair!
Nie rozumiem ? piszesz "zgadza się" a następnie "nie pisz kłamstw na mój temat" .
Gdzie tu jest moje kłamstwo ?

Apacz
Podporucznik
Posty: 12172
Rejestracja: 15 maja 2010 19:52

Re: PKP Cargo [PKP] księga II - Złota Era

Postautor: Apacz » 14 sty 2022 11:45

O

i Rekiny sie pojawiają ?

Poczuly krew ???

:lol: :lol: :lol:
No risk, no fun :-)

rekin1
Podporucznik
Posty: 19572
Rejestracja: 23 lis 2007 19:52

Re: PKP Cargo [PKP] księga II - Złota Era

Postautor: rekin1 » 14 sty 2022 13:04

O

i Rekiny sie pojawiają ?

Poczuly krew ???

:lol: :lol: :lol:
Witam . Dobrze napisałeś że rekiny się pojawiają dodam od siebie że dzisiaj nie żerują. Nałykałem się jak było krwisto w dniu 28.12.2021 8)

qgen
Porucznik
Posty: 36187
Rejestracja: 30 paź 2006 23:13

Re: PKP Cargo [PKP] księga II - Złota Era

Postautor: qgen » 14 sty 2022 14:15

a tymczasem w Rosji
^RTS RTS 1457.79 -3.90%

Obrazek

qgen
Porucznik
Posty: 36187
Rejestracja: 30 paź 2006 23:13

Re: PKP Cargo [PKP] księga II - Złota Era

Postautor: qgen » 14 sty 2022 14:51

a tymczasem w Rosji
^RTS RTS 1457.79 -3.90%

Obrazek

^RTS RTS 1449.11 -4.47% 14:50

Realista7201
Sierżant sztabowy
Posty: 120
Rejestracja: 18 maja 2021 18:43

Re: PKP Cargo [PKP] księga II - Złota Era

Postautor: Realista7201 » 15 sty 2022 07:21

O

i Rekiny sie pojawiają ?

Poczuly krew ???

:lol: :lol: :lol:
Witam . Dobrze napisałeś że rekiny się pojawiają dodam od siebie że dzisiaj nie żerują. Nałykałem się jak było krwisto w dniu 28.12.2021 8)
Nie wiem Qgen gdzie niby ja klamie. Jestes na PKP i naganiasz jako Qgen na spadki, mimo iz pare dni temu pisales ze nie oddasz ani akcji do 60 PLN, a potem ze nie bedziesz tam naganial na spadki.
Wklejasz wykres RTS, a pisales ze spadnie S&P, ktore LOL UROSLO. Nie ma RGR< raczej sie szykuje oRGR. Zawsze jakies ryzyka sa, wojny itp, ale twoj scenariusz kompletnie sie nie realizuje - wiec oskarzanie mnie o klamstwa jest troche slabe, prawa?

NiKtoś
Starszy chorąży sztabowy
Posty: 7411
Rejestracja: 13 sie 2017 15:44

Re: PKP Cargo [PKP] księga II - Złota Era

Postautor: NiKtoś » 15 sty 2022 08:08

Trezba trzymac.. W koncu kiedys przyjdzie i czas na PKP :mrgreen:
Na moje posty wprowadzony jest zakaz odpowiadania ( cytowania ) przez DOCHODZENIOWEGO ORAZ K(OSE) jako osoby fanatycznie upolitycznione. Reszte serdecznie zapraszam do dyskusji :mrgreen:

dryniol
Starszy chorąży sztabowy
Posty: 8591
Rejestracja: 19 paź 2006 21:05

Re: PKP Cargo [PKP] księga II - Złota Era

Postautor: dryniol » 15 sty 2022 12:04

Trezba trzymac.. W koncu kiedys przyjdzie i czas na PKP :mrgreen:

NiKtoś dokładnie tak. W tym przypadku, przy obecnej wycenie, przy majątku wartym miliardy, przy perspektywach branży kolejowej związanej z ekologią i jej promowaniem, przy środkach unijnich które w związku z tym będą płynęły wcześniej czy później na rozwój tego typu spółek, zasada "kup i trzymaj" wydaje się jak najbardziej logiczna i zasadna.
9 przesadnie zdołowanych spółek w latach 2019/2021, kupionych na lata;
TPE, ENG, ENA, KGN, PKP, LWB, ATT, ZEP, RNK.
Która z nich da największy zysk, się zobaczy :)
Policzymy % po 2024 roku :P

Realista7201
Sierżant sztabowy
Posty: 120
Rejestracja: 18 maja 2021 18:43

Re: PKP Cargo [PKP] księga II - Złota Era

Postautor: Realista7201 » 16 sty 2022 14:55

PKP Majatek- Zobowiazania wynosi na ta chwile 72 PLN na jedna akcje. Co ciekawe Majatek-Zobowiazania rosnie. Spolka ma poza bilansem ksiegowym gigantyczny majatek, ktorego nie widac na pierwszy rzut oka, czyli W PELNI ZAMORTYZOWANE LOKOMOTYWY i wagony. Kolega robil wycene: Ile warte jest w zlomie tylko te 400+ lokomotyw ktore wlasnie zezlomowali: wyszlo mu sporo powyzej 100M PLN - a to powinno wejsc jako sprzedaz za Q4 (sa w pozycji "w likwidacji" - ale uwaga Z WARTOSCIA KSIEGOWA :):):)
Milej resztki weekendu zycze :)

Uparciuch7
Chorąży sztabowy
Posty: 5650
Rejestracja: 31 mar 2009 22:36

Re: PKP Cargo [PKP] księga II - Złota Era

Postautor: Uparciuch7 » 17 sty 2022 10:39

PKP Majatek- Zobowiazania wynosi na ta chwile 72 PLN na jedna akcje. Co ciekawe Majatek-Zobowiazania rosnie. Spolka ma poza bilansem ksiegowym gigantyczny majatek, ktorego nie widac na pierwszy rzut oka, czyli W PELNI ZAMORTYZOWANE LOKOMOTYWY i wagony. Kolega robil wycene: Ile warte jest w zlomie tylko te 400+ lokomotyw ktore wlasnie zezlomowali: wyszlo mu sporo powyzej 100M PLN - a to powinno wejsc jako sprzedaz za Q4 (sa w pozycji "w likwidacji" - ale uwaga Z WARTOSCIA KSIEGOWA :):):)
Milej resztki weekendu zycze :)
To ja kompromisowo poprosze o polowe tej wartosci czyli 36 zeta za akcje

aby do konca marca br !

:P

qgen
Porucznik
Posty: 36187
Rejestracja: 30 paź 2006 23:13

Re: PKP Cargo [PKP] księga II - Złota Era

Postautor: qgen » 17 sty 2022 16:28

Rząd chce przyjąć w I kw. projekt ws. nabycia przez PKP PLK udziałów w Cargotor
ISBnews - Biznes
17 sty 2022, 16:06


Warszawa, 17.01.2022 (ISBnews) - Rząd planuje przyjęcie projektu, który ma umożliwić stworzenie ram prawnych modernizacji infrastruktury kolejowej w rejonie przeładunkowym Małaszewicze i nabycie przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. udziałów w Cargotor sp. z o.o., wynika z wykazu prac legislacyjnych i programowych Rady Ministrów.
Przyjęcie projektu nowelizacji ustawy o komercjalizacji i restrukturyzacji przedsiębiorstwa państwowego Polskie Koleje Państwowe oraz ustawy o Funduszu Kolejowym planowane jest na I kw. br.

"Podstawowym celem projektowanej ustawy jest stworzenie ram prawnych, które stanowić będą podstawę dla realizacji inwestycji mającej na celu wykonanie projektu pn. modernizacja infrastruktury kolejowej w rejonie przeładunkowym Małaszewicze. Konieczność dokonania zmian w ww. ustawach wynika z faktu, że w obecnym stanie prawnym Cargotor sp. z o.o., odpowiedzialna za realizację projektu nie posiada wystarczających możliwości dysponowania środkami w wysokości pozwalającej na płynną realizację inwestycji (ok. 3,2 mld zł)" – czytamy w uzasadnieniu potrzeby regulacji.

Nabycie przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. udziałów w spółce Cargotor sp. z o.o. w efekcie doprowadzi do stanu, w którym to narodowy zarządca infrastruktury kolejowej będzie posiadał w zakresie swojej działalności całość ogólnodostępnej infrastruktury kolejowej w obszarze kolejowego przejścia granicznego Terespol – Brześć, podano także.

W ramach projektowanej ustawy planowane jest także umożliwienie sfinansowania nabycia od PKP S.A. przez Skarb Państwa prawa do użytkowania wieczystego gruntów niezbędnych do realizacji ww. inwestycji, co pozwoli na zapewnienie odpowiedniego poziomu trwałości tej inwestycji.

Zdaniem autorów projektu modernizacja infrastruktury kolejowej w rejonie przeładunkowym Małaszewicze wpłynie na zwiększenie dochodów Skarbu Państwa z tytułu wwożonych przez zewnętrzną granicę UE ładunków oraz doprowadzi do zwiększenia obrotów przedsiębiorstw logistycznych ulokowanych w obszarze przyszłego Parku Logistycznego Małaszewicze.

"W rezultacie wykonania przedmiotowej inwestycji zakłada się osiągnięcie dwukrotnego wzrostu przepustowości w porównaniu ze stanem obecnym" – czytamy dalej.

Ponadto projekt zakłada przekazanie PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. skarbowych papierów wartościowych z przeznaczeniem na podwyższenie kapitału zakładowego PKP PLK S.A

qgen
Porucznik
Posty: 36187
Rejestracja: 30 paź 2006 23:13

Re: PKP Cargo [PKP] księga II - Złota Era

Postautor: qgen » 17 sty 2022 22:43

Rząd chce przyjąć w I kw. projekt ws. nabycia przez PKP PLK udziałów w Cargotor
ISBnews - Biznes
17 sty 2022, 16:06


Warszawa, 17.01.2022 (ISBnews) - Rząd planuje przyjęcie projektu, który ma umożliwić stworzenie ram prawnych modernizacji infrastruktury kolejowej w rejonie przeładunkowym Małaszewicze i nabycie przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. udziałów w Cargotor sp. z o.o., wynika z wykazu prac legislacyjnych i programowych Rady Ministrów.
Przyjęcie projektu nowelizacji ustawy o komercjalizacji i restrukturyzacji przedsiębiorstwa państwowego Polskie Koleje Państwowe oraz ustawy o Funduszu Kolejowym planowane jest na I kw. br.

"Podstawowym celem projektowanej ustawy jest stworzenie ram prawnych, które stanowić będą podstawę dla realizacji inwestycji mającej na celu wykonanie projektu pn. modernizacja infrastruktury kolejowej w rejonie przeładunkowym Małaszewicze. Konieczność dokonania zmian w ww. ustawach wynika z faktu, że w obecnym stanie prawnym Cargotor sp. z o.o., odpowiedzialna za realizację projektu nie posiada wystarczających możliwości dysponowania środkami w wysokości pozwalającej na płynną realizację inwestycji (ok. 3,2 mld zł)" – czytamy w uzasadnieniu potrzeby regulacji.

Nabycie przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. udziałów w spółce Cargotor sp. z o.o. w efekcie doprowadzi do stanu, w którym to narodowy zarządca infrastruktury kolejowej będzie posiadał w zakresie swojej działalności całość ogólnodostępnej infrastruktury kolejowej w obszarze kolejowego przejścia granicznego Terespol – Brześć, podano także.

W ramach projektowanej ustawy planowane jest także umożliwienie sfinansowania nabycia od PKP S.A. przez Skarb Państwa prawa do użytkowania wieczystego gruntów niezbędnych do realizacji ww. inwestycji, co pozwoli na zapewnienie odpowiedniego poziomu trwałości tej inwestycji.

Zdaniem autorów projektu modernizacja infrastruktury kolejowej w rejonie przeładunkowym Małaszewicze wpłynie na zwiększenie dochodów Skarbu Państwa z tytułu wwożonych przez zewnętrzną granicę UE ładunków oraz doprowadzi do zwiększenia obrotów przedsiębiorstw logistycznych ulokowanych w obszarze przyszłego Parku Logistycznego Małaszewicze.

"W rezultacie wykonania przedmiotowej inwestycji zakłada się osiągnięcie dwukrotnego wzrostu przepustowości w porównaniu ze stanem obecnym" – czytamy dalej.

Ponadto projekt zakłada przekazanie PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. skarbowych papierów wartościowych z przeznaczeniem na podwyższenie kapitału zakładowego PKP PLK S.A

Wsparcie w okolicy 11,40 zł

Decyducjcie sami

qgen
Porucznik
Posty: 36187
Rejestracja: 30 paź 2006 23:13

Re: PKP Cargo [PKP] księga II - Złota Era

Postautor: qgen » 18 sty 2022 12:31

Ukraina chce całkowicie zablokować eksport towarów do Polski. Bez wskazania konkretnych przyczyn
https://www.nakolei.pl/ukraina-chce-cal ... -przyczyn/


Wróć do „Akcje”

REKLAMA

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości