NFI ZACHODNI - 14N - część II

wszystko na temat spółek publicznych
maciejkatowice
Starszy chorąży sztabowy
Posty: 7697
Rejestracja: 03 kwie 2006 11:43

Postautor: maciejkatowice » 11 paź 2006 19:34

widze ze naganiacze na spadki ciag dalszy :))

tylko kto bedzie wam to jutro oddawal tak nisko ??

popatrzcie na wolumen chlopcy toz prawie 30% wszystkich akcji :D

a wy mruczycie o spadkach :)

marzyciele
podaj choc 1 sensowny argument przemawiajacy za tym aby ten papier kosztowal tyle ile obecnie mitomanie???
dzis rano tez majaczyles o jakichs wzrostach, widac dalej cos ci mozg przycmiewa

koniec pompowania nifow stal sie faktem, mozliwe jedynie krotkie podbicia kursu przez DT co by ubrac w papier koljnych nagonionych leszczy

jak ktos mysli ze powrot na 10 zl jest oczywisty to obudzi sei z reka w nocniku przynajmniej ponizej 6 zl
ej marzyciel kolejny


zaloze sie z toba o dobra flaszke ze wciagu tygodnia zachodni bedzie powyzej 12 zł !!

zaklad ??
ja chetnie zaryzykuje :)) jak bedzie ponad 12 to spokojnie kupie Ci ta flaszke a jak nie to i tak bym musial kupic wodke a tak przynajmniej dobry trunek bedzie :))
zaklad stoi !!

dzisiejszy spadek byl czysto spekulacyjny


diament
Starszy sierżant sztabowy
Posty: 224
Rejestracja: 31 lip 2006 11:40

Postautor: diament » 11 paź 2006 19:36

Maciek dobrze gada jak któryś NFI ruszy,a szczególnie 09NFI to reszta będzie szła w jego ślady.

A zapowiada się odreagowanie.

Jesteśmy już w dołku i ja dobiorę jak spadnie.Mam kupione po 8,15.
Dobra rada:Gotówkę podzielić na 4 i na ewentualnych,lokalnych dołkach kupować co 50 groszy w dół.Ja tak robię.
Jak ktoś się boi to niech sobie na 5 czy 6 podzieli.Zarobek "gwarantowany" przy takim systemie :wink:
Ostatnio zmieniony 11 paź 2006 19:38 przez diament, łącznie zmieniany 1 raz.

einstein
Młodszy chorąży
Posty: 515
Rejestracja: 01 sie 2005 17:12

Postautor: einstein » 11 paź 2006 19:36

widze ze naganiacze na spadki ciag dalszy :))

tylko kto bedzie wam to jutro oddawal tak nisko ??

popatrzcie na wolumen chlopcy toz prawie 30% wszystkich akcji :D

a wy mruczycie o spadkach :)

marzyciele

podaj choc 1 sensowny argument przemawiajacy za tym aby ten papier kosztowal tyle ile obecnie mitomanie???
dzis rano tez majaczyles o jakichs wzrostach, widac dalej cos ci mozg przycmiewa

koniec pompowania nifow stal sie faktem, mozliwe jedynie krotkie podbicia kursu przez DT co by ubrac w papier koljnych nagonionych leszczy

jak ktos mysli ze powrot na 10 zl jest oczywisty to obudzi sei z reka w nocniku przynajmniej ponizej 6 zl
ej marzyciel kolejny


zaloze sie z toba o dobra flaszke ze wciagu tygodnia zachodni bedzie powyzej 12 zł !!

zaklad ??

no i po co ci to, bedzies mial portfel o kilkadziesiat % chudszy.... na ta flaszke nie wiem jak wtedy uzbierasz... ;)
a tak na powazne rynek zweryfikuje kto ma racje...

szkoda tylo ze kolejni leszcze zniecheca sie do gieldy po przykrych doswiadczeniach, ale tak bylo jest i zawsze bedzie,

swierzy leszcz na gieldzie musi byc co by starzy wyjadacze mogli zarobic...

einstein
Młodszy chorąży
Posty: 515
Rejestracja: 01 sie 2005 17:12

Postautor: einstein » 11 paź 2006 19:38

Maciek dobrze gada jak któryś NFI ruszy,a szczególnie 09NFI to reszta będzie szła w jego ślady.

A zapowiada się odreagowanie.

Jesteśmy już w dołku i ja dobiorę jak jeszcze spadnie.Mam kupione po 8,15.
Dobra rada(jak ktoś chce się bawić z 14_a wydaje się ,że przytakiej korekcie już warto) Gotówkę podzielić na 4 i na ewentualnych,lokalnych dołkach kupować co 50 groszy w dół.Ja tak robię.
Jak ktoś się boi to niech sobie na 5 czy 6 podzieli.Zarobek "gwarantowany" przy takim systemie :wink:
ok mozna sie tak bawic w DT ale ryzyko duze, ugrac sie cos da ale kursu nie mozna z oka spuszczac, i przybajmniej jakies podstawy AT posiadac aby ten dolek i gorke zlapac...

WIDŁY
Młodszy chorąży
Posty: 477
Rejestracja: 08 gru 2005 10:22

Postautor: WIDŁY » 11 paź 2006 19:40

Ech... Uparciuchom pragnę przypomniec oświadczenie spółki w którym donosi sama na siebie do prokuratora że nie kuma o co chodzi z 300% wzrostem :)
Warto też przypomnieć że 8 PLN to dla wielu nadal jest 100% zysku. Aczkolwiek powodzenia życzę- jestem z Wami kilka razy na dzień od wielu dni z różnym skutkiem - generalnie Zdzich daje zarabiać :)

ziuberek
Starszy chorąży
Posty: 1653
Rejestracja: 10 paź 2006 00:43
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Postautor: ziuberek » 11 paź 2006 19:41

ale sie zapakowalem po 10,50 zl. troche wczoraj, troche dzisiaj.. zaraz na
allegro wystawie, moze ktos kupi po 11 zeta :)
spoko jest, wazne zeby zdrowym byc

Silent@Bob
Podporucznik
Posty: 13037
Rejestracja: 18 sty 2006 14:13

Postautor: Silent@Bob » 11 paź 2006 19:42

Gra o sumie stałej (gra o sumie zerowej) to gra w której zysk jednego gracza oznacza stratę drugiego.

Wyrażenie to nie oznacza, że suma wypłat jest stała, ani tym bardziej równa zero. Formalnie oznacza to, że proporcja zysku jednego gracza do straty drugiego w wyniku przejścia między dowolnymi stanami jest stała. Taką grę można zawsze sprowdzić do gry o sumie stałej, a nawet zerowej, za pomocą przekształcenia liniowego.

Na przykład gra w której jeden gracz zyskuje 100, 200, 300 lub 400, drugi natomiast w tych samych sytuacjach odpowiednio 6, 5, 4 lub 3, jest grą o sumie stałej chociaż niewątpliwie 106, 205, 304 i 403 nie są równe. Jeśli jednak pomnożymy wygrane drugiego gracza przez 100 i odejmiemy od nich 700, uzyskujemy: -100, -200, -300, -400, które dodają się do zera.

Zwykle najwygodniejsza jest reprezentacja w postaci niezerowej sumy stałej.

Gry o sumie stałej, szczególnie te dwuosobowe, są szczególnie łatwe w analizie. Dla każdej dwuosobowej gry o sumie stałej istnieje taki zestaw strategii mieszanych, że zmiana strategii przynosi zmieniającemu stratę. Co ważniejsze - każdy inny taki zestaw daje identyczne średnie wypłaty.

einstein
Młodszy chorąży
Posty: 515
Rejestracja: 01 sie 2005 17:12

Postautor: einstein » 11 paź 2006 19:45

Gra o sumie stałej (gra o sumie zerowej) to gra w której zysk jednego gracza oznacza stratę drugiego....
dobre :) nic dodac nic ujac...

WIDŁY
Młodszy chorąży
Posty: 477
Rejestracja: 08 gru 2005 10:22

Postautor: WIDŁY » 11 paź 2006 19:48

Maciek dobrze gada jak któryś NFI ruszy,a szczególnie 09NFI to reszta będzie szła w jego ślady.

A zapowiada się odreagowanie.

Jesteśmy już w dołku i ja dobiorę jak spadnie.Mam kupione po 8,15.
Dobra rada:Gotówkę podzielić na 4 i na ewentualnych,lokalnych dołkach kupować co 50 groszy w dół.Ja tak robię.
Jak ktoś się boi to niech sobie na 5 czy 6 podzieli.Zarobek "gwarantowany" przy takim systemie :wink:
Była kiedys taka spółka Kable BFK. Stosowałem podobną taktykę (lato- rok 1998). Codzienie dobierałem sobie po 100-200 sztuk- codziennie był ***** po -5%. Kasa się skończyła więc wziąłem lewar i dalej dobierałem :) (czy też uśredniałem) Trwało to tak mniej więcej od 30 do 20 zeta- potem to wszystko ***** :) Kable BFK zlazły nie pamiętam do ilu ale gdybym dalej uśredniał (kredyt pod kredyt w Kredyt Banku :) to sznur i do lasu). Reasumując taktyka taka sobie :)

koczek
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2341
Rejestracja: 09 paź 2006 22:56
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: koczek » 11 paź 2006 19:56

Niektórzy badacze naszych zachowań twierdzą, że dobrymi graczami na gpw są jednostki potocznie uznawane za dziwaków...oni potrafią podejmowac decyzje kontrowersyjne i sprzeczne z większością i dobrze na tym wychodzą...Można też spóbować "działać" na rauszu lub na innych wspomagaczach stymulujacych tak jak to robił Witkacy...wtedy spod jego ręki wychodziły cudne rzeczy...

Ociapek
Starszy chorąży
Posty: 1105
Rejestracja: 03 sie 2006 18:08

Postautor: Ociapek » 11 paź 2006 19:58

widze ze naganiacze na spadki ciag dalszy :))

tylko kto bedzie wam to jutro oddawal tak nisko ??

popatrzcie na wolumen chlopcy toz prawie 30% wszystkich akcji :D

a wy mruczycie o spadkach :)

marzyciele
podaj choc 1 sensowny argument przemawiajacy za tym aby ten papier kosztowal tyle ile obecnie mitomanie???
dzis rano tez majaczyles o jakichs wzrostach, widac dalej cos ci mozg przycmiewa

koniec pompowania nifow stal sie faktem, mozliwe jedynie krotkie podbicia kursu przez DT co by ubrac w papier koljnych nagonionych leszczy

jak ktos mysli ze powrot na 10 zl jest oczywisty to obudzi sei z reka w nocniku przynajmniej ponizej 6 zl
ej marzyciel kolejny


zaloze sie z toba o dobra flaszke ze wciagu tygodnia zachodni bedzie powyzej 12 zł !!

zaklad ??
ja chetnie zaryzykuje :)) jak bedzie ponad 12 to spokojnie kupie Ci ta flaszke a jak nie to i tak bym musial kupic wodke a tak przynajmniej dobry trunek bedzie :))
Przecięte! Spotykamy się tu za tydzień o 20:00 (wpisać do kalendarzy!) i podumowujemy zakład!!!

diament
Starszy sierżant sztabowy
Posty: 224
Rejestracja: 31 lip 2006 11:40

Postautor: diament » 11 paź 2006 19:59

do:WIDŁY

W tym wszystkim ważne są szczegóły i czucie rynku.Widocznie zabrakło ci tego.Nie można być cepem i kupować,czy sprzedawać jak maszyna.Na wykresach wszystko widać co się święci.
Rynek trzeba czuć.To jest podstawa

diament
Starszy sierżant sztabowy
Posty: 224
Rejestracja: 31 lip 2006 11:40

Postautor: diament » 11 paź 2006 20:00

PATRZ POST WYŻEJ
Maciek dobrze gada jak któryś NFI ruszy,a szczególnie 09NFI to reszta będzie szła w jego ślady.

A zapowiada się odreagowanie.

Jesteśmy już w dołku i ja dobiorę jak spadnie.Mam kupione po 8,15.
Dobra rada:Gotówkę podzielić na 4 i na ewentualnych,lokalnych dołkach kupować co 50 groszy w dół.Ja tak robię.
Jak ktoś się boi to niech sobie na 5 czy 6 podzieli.Zarobek "gwarantowany" przy takim systemie :wink:
Była kiedys taka spółka Kable BFK. Stosowałem podobną taktykę (lato- rok 1998). Codzienie dobierałem sobie po 100-200 sztuk- codziennie był ***** po -5%. Kasa się skończyła więc wziąłem lewar i dalej dobierałem :) (czy też uśredniałem) Trwało to tak mniej więcej od 30 do 20 zeta- potem to wszystko ***** :) Kable BFK zlazły nie pamiętam do ilu ale gdybym dalej uśredniał (kredyt pod kredyt w Kredyt Banku :) to sznur i do lasu). Reasumując taktyka taka sobie :)

maciejkatowice
Starszy chorąży sztabowy
Posty: 7697
Rejestracja: 03 kwie 2006 11:43

Postautor: maciejkatowice » 11 paź 2006 20:05

zobaczcie na wykres, do godziny 12 mozna powiedziec ze slabi sie wysypali ale pozniej to czysta spekulacja i wysypanie tych ktorzy bali sie co bedzie dalej :)

ale ktos to zbieral a przewinelo sie POWTORZE 30% akcji

takze myslicie ze straca oni tez ??

einstein
Młodszy chorąży
Posty: 515
Rejestracja: 01 sie 2005 17:12

Postautor: einstein » 11 paź 2006 20:08

zobaczcie na wykres, do godziny 12 mozna powiedziec ze slabi sie wysypali ale pozniej to czysta spekulacja i wysypanie tych ktorzy bali sie co bedzie dalej :)

ale ktos to zbieral a przewinelo sie POWTORZE 30% akcji

takze myslicie ze straca oni tez ??
nie wiem czy wiesz istnieje cos takiego jak DT, w takich wytuacjach i na takich papierach siega on grubo powyzej 50 % obrotu, reszte dopowiedz sobie sam...


Wróć do „Akcje”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Lapto..p i 27 gości