ODDAJCIE MI MOJE BIEŻĄCE NOTOWANIA PO WERYFIKACJI

Pomysły i uwagi dotyczące funkcjonowania forum oraz PARKIET.COM
rozbona7
Starszy chorąży
Posty: 1098
Rejestracja: 06 paź 2005 17:26

ODDAJCIE MI MOJE BIEŻĄCE NOTOWANIA PO WERYFIKACJI

Postautor: rozbona7 » 13 sie 2010 11:10

Zapłaciłem za bieżące notowania 04.08.2010.Po wprowadzeniu weryfikacji e-maila przez redakcję Parkietu,nie mogę się zalogować ponieważ parę lat temu logowałem się z innego adresu e-maila.Login i hasło miałem zapisane w pamięci automatycznej.
Wobec powyższego nie mam bieżących notowań od dwóch dni.


TO JEST SKANDAL.

PRZEZ DWA DNI WYSYŁAŁEM MAILE DO PARKIETU I NIC MI NIE POMOGLI.
vogue la galere
niech się dzieje co chce
co ma być,będzie
niech płynie galera


thawku
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2667
Rejestracja: 25 maja 2010 09:08

Postautor: thawku » 16 sie 2010 16:19

a ile czekałeś na weryfikację po zapłaceniu za notowania, bo ja już tydzień temu przelew zrobiłem i wysłałem mój login i dalej nie dostałem maila z potwierdzeniem. Wysłałem maila na adres katarzyna.marczak@parkiet.com. Wysłałem juz dwa maile w tej sprawie i też nie mam odpowiedzi :).

halohalo.pl
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 3772
Rejestracja: 22 mar 2007 01:15
Kontakt:

Postautor: halohalo.pl » 16 sie 2010 18:49

Dzisiaj ok 14 z wielkim bólem tego nowego systemu i dopiero po kilku próbach zapłaciłem poprzez e-płatności za notowania w czasie rzeczywistym.

Pomijając to, że moim zdaniem nowy system jest mało przyjazny i nie dopracowany, pomijając brak płatności smsem, otrzymałem na maila info, że :

Parkiet.com - potwierdzenie złożenia zamówienia - 13:58

Parkiet.com - Usługa w w Serwisie parkiet.com aktywna - 14:00

Czytuję:

"Witaj!

Usługa w serwisie parkiet.com jest już aktywna, zgodnie z zamówieniem.
Pozdrawiamy
Serwis Parkiet.com"


Ani przez chwilę do końca sesji usługa nie była aktywna!

thawku
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2667
Rejestracja: 25 maja 2010 09:08

Postautor: thawku » 17 sie 2010 09:18

to masz szczęście, bo przynajmniej Ci przyszło potwierdzenie, ja jeszcze robiłem przelew na tamten adres i musiałem wysłać login, bo wtedy jeszcze nie było można w taki sposób wykupować abonament :). Napisz jak będzie Ci działało...

thawku
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2667
Rejestracja: 25 maja 2010 09:08

Postautor: thawku » 18 sie 2010 12:51

W końcu się doczekałem, nie wiem czy to forum pomogło, czy wczorajszy drugi mail, ale po tygodniu mam już aktywną usługę :)!

rozbona7
Starszy chorąży
Posty: 1098
Rejestracja: 06 paź 2005 17:26

Postautor: rozbona7 » 18 sie 2010 16:31

No w końcu dzisiaj mi pomogli i mam już bieżące notowania dzięki miłej Pani.
vogue la galere
niech się dzieje co chce
co ma być,będzie
niech płynie galera

halohalo.pl
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 3772
Rejestracja: 22 mar 2007 01:15
Kontakt:

Postautor: halohalo.pl » 18 sie 2010 22:57

Napisałem maila w tej sprawie, odpisała pani Kasia z prośbą... o telefon?

Wysłałem jej dane dotyczące płatności i info, że czekam na uruchomienie usługi albo niech zwracają pieniądze.

Dzisiaj na otwarcie sesji jeszcze mi nie działało, później nie miałem okazji sprawdzić. Zobaczymy jutro.

halohalo.pl
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 3772
Rejestracja: 22 mar 2007 01:15
Kontakt:

Postautor: halohalo.pl » 23 sie 2010 17:23

Usługa - notowania w czasie rzeczywistym, którą wykupiłem tydzień temu nadal nie działa!


Wróć do „Uwagi i błędy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości