Do guru_rynku_opcji ... pytanie lekko osobiste...

dyskusja na temat instrumentów pochodnych
$pitmaster$
Sierżant
Posty: 50
Rejestracja: 20 lut 2006 11:04
Lokalizacja: Poznań

Do guru_rynku_opcji ... pytanie lekko osobiste...

Postautor: $pitmaster$ » 26 mar 2006 05:42

Mam do Ciebie/Pana pytanie...mam 23 lata...jestem studentem 5 roku Akademi Ekonomicznej na specjalności Inwestycje kapitałowe, od tygodnia odbywam staż w DM BZ WBK. Nie ma w Polsce juz specjalności blizej zwiazanej z giełdą....Jednak wiedza jaką Ty masz o opcjach i kontraktach powala mnie na kolana ! Jest z pewnością wieksza niż u niejednego naszego profesora...

Nie chodzi tu o jakieś pie... hedging, faktoring i inne teoretyczne sytuacje...z teori to wiem ale z praktyka jest gorzej ;/

***Pytanie jest takie : Ile masz lat ? I jak długo "siedzisz" w opcjach ??***

Pozdrawiam
Akademia Ekonomiczna - Poznań
Rok: 5
Specjalność: Inwestycje kapitałowe i strategie finansowe przedsiebiorstwa

Lech Poznań...tak powstaje legenda!

REKLAMA


guru_rynku_opcji
Starszy sierżant sztabowy
Posty: 253
Rejestracja: 14 cze 2005 19:20

Postautor: guru_rynku_opcji » 27 mar 2006 08:28

Przepraszam, że pytam... Czy ktoś Ci zapłacił żebyś taki pean na moją cześć napisał? Nie przypominam sobie, żebym w ostatnim czasie jakieś środki na reklamę przeznaczał:)

A tak poważnie, to co takiego powaliło cię na kolana, bo mam wrażenie że jakiejś specjalnie tajemnej wiedzy to ja chyba nie posiadam? No a jeśli chodzi o Twoich profesorów to nie należy MI gratulować tylko IM współczuć (a raczej Tobie, że na takich trafiłeś)....

W opcjach "siedzę" od pierwszego dnia obrotu na GPW, a wcześniej jeszcze walczyłem na warrantach na futuresy BDMu. (Starym zwyczajem nawet prowadziłem e-mailową wojnę z jednym ze specjalistów odpowiadającym za kwotowanie i ustalanie poziomów wykonania.)