pochodne - prosze o pomoc

dyskusja na temat instrumentów pochodnych
guru_rynku_opcji
Starszy sierżant sztabowy
Posty: 253
Rejestracja: 14 cze 2005 19:20

Postautor: guru_rynku_opcji » 15 maja 2006 08:14

11 tyś. :)
wyniki kwotowe są moim zdaniem troszkę mało miarodajne, bo zarobić 11k z kwoty startowej np. 5k to niezły wyczyn, ale np. z kwoty 200k to już troszkę słabszy (choć każdy zarobek powyżej lokaty bankowej zasługuje na gratulacje). Nie śledzę tematu, więc może kwota bazowa była podana ??

A tak a propos to zostało nam 24 sesje do rozliczenia, może czas podać jakieś wstępne prognozy i oczekiwania??

Ale to zapraszam pod koniec tygodnia na właściwy temat....


piotrm
Starszy chorąży
Posty: 1234
Rejestracja: 14 kwie 2005 17:28
Lokalizacja: nadaje z laptopa w warsztacie w tzw. międzyczasie

Postautor: piotrm » 16 maja 2006 22:31

gralem max 10 kontraktami
poniewaz obracam troszke wieksza gotowka ale nie naleze do zbytnich ryzykantow, przy zakladaniu konta na pochodne zalozylem co prawda 2 pportfele ale zanaczylem ze max ilosc otwartych pozycji : 10
tak zeby mnie licho nie podkusilo :)
ale ostatnio chodzi mi po glowie powiekszenie tego limitu.

a co do opcji to musze troche jeszcze poczytac bo "cos slysze ale nie wiem jeszcze skad muzyka dobiega" :)

moze polecicie jakas dobra, latwa lekturke ? :)

a moze guru lub tez anten'a umiesci tu taka mini pigule informacyjna, taki za.... skrot co chodzi w opcjach :)


p.s.
ktore opcje sa najbardziej plynne, bo z tego co widze to taki raczej plytki rynek ?\

Heineken
Starszy sierżant sztabowy
Posty: 369
Rejestracja: 14 kwie 2005 17:28

Postautor: Heineken » 16 maja 2006 23:50

gralem max 10 kontraktami
poniewaz obracam troszke wieksza gotowka ale nie naleze do zbytnich ryzykantow, przy zakladaniu konta na pochodne zalozylem co prawda 2 pportfele ale zanaczylem ze max ilosc otwartych pozycji : 10
tak zeby mnie licho nie podkusilo :)
ale ostatnio chodzi mi po glowie powiekszenie tego limitu.

a co do opcji to musze troche jeszcze poczytac bo "cos slysze ale nie wiem jeszcze skad muzyka dobiega" :)

moze polecicie jakas dobra, latwa lekturke ? :)

a moze guru lub tez anten'a umiesci tu taka mini pigule informacyjna, taki za.... skrot co chodzi w opcjach :)


p.s.
ktore opcje sa najbardziej plynne, bo z tego co widze to taki raczej plytki rynek ?\
Najplynniejsze sa na WIG. A ja (szczerze przyznam) dostalem w dupe na kontraktach... Na razie odstawiam i musze to przetrawic... :? Ale jak to mowia: czlowiek uczy sie na bledach... Wejde ponownie jak odrobie straty... :)
Bądź cierpliwy, nie panikuj - ale pamietaj, że zbytnia cierpliwość doprowadzić Cię może do ruiny...

piotrm
Starszy chorąży
Posty: 1234
Rejestracja: 14 kwie 2005 17:28
Lokalizacja: nadaje z laptopa w warsztacie w tzw. międzyczasie

Postautor: piotrm » 17 maja 2006 18:40

a ja po dniu dzisiaj jestem kolejne 10 tys do przodu
:)
i jeszcze nie zamknalem pozycji :)

normalnie nie posiadam sie z rodosci

otwarcie rachunku na kontrakty to byl strzal w dzisiatke :)

teraz jestem na etapie zakladania prawdziwego konta na www.xtb.pl

moze tam tez bede mial takiego farta :)

serek
Starszy sierżant sztabowy
Posty: 276
Rejestracja: 16 paź 2005 03:51

Postautor: serek » 17 maja 2006 21:21

teraz jestem na etapie zakladania prawdziwego konta ...
Czyli kontrakty były wirtualne :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Biaggi
Chorąży sztabowy
Posty: 4091
Rejestracja: 04 wrz 2005 16:55
Lokalizacja: Kraków

Postautor: Biaggi » 17 maja 2006 22:25

teraz jestem na etapie zakladania prawdziwego konta ...
Czyli kontrakty były wirtualne :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
chyba chodzi o forex :wink:

piotrm
Starszy chorąży
Posty: 1234
Rejestracja: 14 kwie 2005 17:28
Lokalizacja: nadaje z laptopa w warsztacie w tzw. międzyczasie

Postautor: piotrm » 17 maja 2006 22:50

tak o forex'ie

na kontraktach gram normalnie

pozatym nie znalanzem nigdzie w sieci gdzie mozna by bylo pograc wirtualnie na kontraktach

:)

maj chyba bedzie w moim przypadku rekordowy
kontrakty, bioton

kiedys postanowilem sobie ze jak bede mial na koncie 300 tys to rezygnuje z pracy i zajmuje sie tylko gielda i ...
... w takim tepie chyba bedzie to szybciej niz sie spodziewalem :)

podrawiam wszystkich

Biaggi
Chorąży sztabowy
Posty: 4091
Rejestracja: 04 wrz 2005 16:55
Lokalizacja: Kraków

Postautor: Biaggi » 17 maja 2006 23:34

tak o forex'ie

na kontraktach gram normalnie

pozatym nie znalanzem nigdzie w sieci gdzie mozna by bylo pograc wirtualnie na kontraktach

:)

maj chyba bedzie w moim przypadku rekordowy
kontrakty, bioton

kiedys postanowilem sobie ze jak bede mial na koncie 300 tys to rezygnuje z pracy i zajmuje sie tylko gielda i ...
... w takim tepie chyba bedzie to szybciej niz sie spodziewalem :)

podrawiam wszystkich
ja tez sie tak cieszylem jak zaczynalem, w pewnym momencie pomyslalem, ze jestem tak dobry, ze nie moge przegrac... do czasu
nie zycze Ci zle, ale dopiero dluzszy staz pokaze jaki dobry jestes naprawde :wink:

piotrm
Starszy chorąży
Posty: 1234
Rejestracja: 14 kwie 2005 17:28
Lokalizacja: nadaje z laptopa w warsztacie w tzw. międzyczasie

Postautor: piotrm » 18 maja 2006 20:02

musze sie przyznac ze dzisiaj umoczylem

co prawda zamkalaem wczorejsze pozycje z duzym zyskiem
ale potem pomyslalem ze niepotrzebnie i znowu sprzedaelm

no a dalej to juz wiecie

zamknalem pozycje z 36pkt na + czyli
strata 3600 :(

piotrm
Starszy chorąży
Posty: 1234
Rejestracja: 14 kwie 2005 17:28
Lokalizacja: nadaje z laptopa w warsztacie w tzw. międzyczasie

Postautor: piotrm » 24 maja 2006 23:23

witam po dlugiej przerwie,
Uprzejmie informuje iz owa przerwa spowdowana byla zalamaniem nerwowym jakie ostatnio przezylem.
porownujac wartosc mojego portfela na koniec kwietnia i na dzien dzisiejszy stopnial mi on o 30% !!!
wszystko co zarobilem od poczatku roku poszlo sie ..... :) i to przez akcje a nie kontrakty !

dzisiaj na koniec sesji kupilem 10szt fw20m6 po 2801

raz kozie smierc :)

pozdro

piiotr
Sierżant
Posty: 61
Rejestracja: 13 mar 2006 11:16

Postautor: piiotr » 25 maja 2006 00:11

do piotrm:
jeśli chodzi o granie wirtualne to jest to prawie możliwe. Już o tym kiedyś pisałem.
na finspreadzie można "walczyć" na stawki gdzie przez pierwszych 8 tygodni możesz spekulować nawet 1/100 naszego kontraktu na miga. Taki zjazd jak ostatnio by kosztował 5 zł :) Więc prawie demo ale jednak czujesz mini stratę więc człowiek sie ciut bardziej stara. A możesz też nabyć np. 4,36 kontraktu ma mig20.
zaletą jest też depozyt za równowarość naszego kontraktu tam pozostawiasz 750 zł.
Jeśli chcesz się czegoś więcej dowiedzieć o fince to daj znać.

A co do xtb to dają fajne palmfony :D i mają niższy spread np na złocie.
No i firma w Polsce. I fajną impre urządzili dla klientów :wink: !

Jeśli jednak myślisz o walutach i towarach to xtb ma dużo bardziej przyjazną platformę.
Mam rach i w fince i xtb więc mam porównanie.
pzdr.
piiotr.
Ostatnio zmieniony 25 maja 2006 01:37 przez piiotr, łącznie zmieniany 2 razy.

serek
Starszy sierżant sztabowy
Posty: 276
Rejestracja: 16 paź 2005 03:51

Postautor: serek » 25 maja 2006 00:34

Uprzejmie informuje iz owa przerwa spowdowana byla zalamaniem nerwowym jakie ostatnio przezylem.
Piotrm Ty uwazja z ta grą bo moze Cie to w jakies nerwice wpedzic ... a zdrowia na kontraktach nie obstawisz??

pozdr

piiotr
Sierżant
Posty: 61
Rejestracja: 13 mar 2006 11:16

Postautor: piiotr » 25 maja 2006 00:47

"a zdrowia na kontraktach nie obstawisz??"

no właśnie. skoro są kontrakty dotyczące pogody i temperatur w poszczególnych miesiącach to dlaczego nie miałoby być fiuczersów na zdrowie i koszty hospitalizacji traderów :) a zwłaszcza "dawców nadziei" (bez urazy - nie jest to przytyk w niczyją stronę)
pzdr.

serek
Starszy sierżant sztabowy
Posty: 276
Rejestracja: 16 paź 2005 03:51

Postautor: serek » 25 maja 2006 10:22

Fiuczersy od zdrowia traderow byly by skorelowane z indexem - czyli po cholere nam pochodne pochodnych (punk przegiecia liczymy czy jak)????

A tak swoja droga to gdzies czytalem ze aby ograniczyc nielegalny handel, organami nalezy zalegalizowac ten rynek - moze tedy droga? :twisted:

waligora
Starszy sierżant sztabowy
Posty: 233
Rejestracja: 25 maja 2006 21:06

x

Postautor: waligora » 25 maja 2006 23:08

czytalem wasze posty...i chcialbym sie nauczyc wiecej o kontraktach...Moze mi podac jakies zrodla???Bede ogromnie wdzieczny!!!Podziwiwam Piotrek!


Wróć do „Kontrakty, opcje”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość