Jak Wam tak naprawde idzie gra na kontraktach? Wpisujcie sie

dyskusja na temat instrumentów pochodnych
cudziol
Starszy chorąży

Jak Wam tak naprawde idzie gra na kontraktach? Wpisujcie sie

Postautor: cudziol » 17 cze 2006 11:09

Ile czasu gracie i z jakimi efektami licze na szczere wypowiedzi...
Pozdrawiam

Biaggi
Chorąży sztabowy

Postautor: Biaggi » 17 cze 2006 12:53

Ja gram od roku i jeszcze niecaly miesiac temu bylem bardzo zadowolony (po wyznaczeniu pierwszego dolka na 2750), ale ostatnio idzie mi fatalnie.
Mimo to roczna stopa zwrotu wynosi ok. 100%, wiec nie jest najgorzej.
Mialem niesamowite szczescie na poczatku, przez jakies 3 miesiace. Gralem zupelnie bez stopow :shock: i mialem skutecznosc ponad 95%, przy czym pozycje stratne byly raczej niewielkie. Teraz wiem, ze to bylo tylko szczescie, ale dopiero jak przetrzymalem stratna pozycje przez... uwaga... 700pkt :!: i zrobilem symulacje zamkniecia to troche sie przejalem i postanowilem zmienic strategie. W tej chwili nie wyobrazam sobie gry bez stopow i nikomu nie zycze takiej gry, bo szczescie trwa do czasu, chociaz ja myslalem, ze u mnie bedzie trwalo wiecznie. Teraz mam wiecej stratnych pozycji, chociaz skutecznosc ciagle ponad 70%, ale jestem spokojniejszy.
Moja rada: jesli nie grasz intra to otwieraj tylko wczesniej przemyslane pozycje i tylko w miejscach gdzie mozesz ustawic jakiegos sensownego stopa (jakies wsparcie/opor), bo podjecie decyzji o otwarciu w czasie sesji i wrzucenie jakiegos bezmyslnego stopa czesto sie zemsci. Mowie to z wlasnego doswiadczenia. Lepiej poczekac na pewniejszy sygnal!
Generalnie sporo kasy stracilem (chociaz ciagle jestem na plusie), ale nie zaluje tego, bo naprawde duzo sie nauczylem i niestety mysle, ze nikt nie wezmie sobie naprawde do serca tego co napisalem, ze nie przekona sie na wlasnej skorze. Taka prawda :( Ja znalem pewne zasady zanim zaczalem grac, ale dopoki dobrze mi szlo, myslalem, ze mnie nie dotycza.
Mam nadzieje, ze inni tez szczerze napisza