NOWY SYSTEM DZIWNE ARKUSZE ZLECEŃ

luźne dyskusje inwestorów
melex
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 3561
Rejestracja: 14 kwie 2005 17:28

NOWY SYSTEM DZIWNE ARKUSZE ZLECEŃ

Postautor: melex » 15 kwie 2013 08:33

Czy tez tak macie ze zlecenia sie nie równoważą tylko kupno stoi wyżej niż sprzedaż i odwrotnie? Nic z tego nie wiadomo...


cornollio
Podporucznik
Posty: 15739
Rejestracja: 27 sty 2006 18:12
Lokalizacja: poznań

Re: NOWY SYSTEM DZIWNE ARKUSZE ZLECEŃ

Postautor: cornollio » 15 kwie 2013 08:34

Czy tez tak macie ze zlecenia sie nie równoważą tylko kupno stoi wyżej niż sprzedaż i odwrotnie? Nic z tego nie wiadomo...
Zachód PANIE, zachód :lol:

Philip Morris
Porucznik
Posty: 34794
Rejestracja: 14 kwie 2005 17:28
Lokalizacja: Warszawa

Re: NOWY SYSTEM DZIWNE ARKUSZE ZLECEŃ

Postautor: Philip Morris » 15 kwie 2013 08:34

Czy tez tak macie ze zlecenia sie nie równoważą tylko kupno stoi wyżej niż sprzedaż i odwrotnie? Nic z tego nie wiadomo...
I jak grać Panie Premierze? :wink:

melex
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 3561
Rejestracja: 14 kwie 2005 17:28

Postautor: melex » 15 kwie 2013 08:36

Nie widać czy na teoretycznym kursie otwarcia jest przewaga popytu czy podaży, co stoi niżej TKO co wyżej...mega to durne :shock:

Ziolo
Porucznik
Posty: 28360
Rejestracja: 09 lis 2010 12:26
Lokalizacja: Abudabia

Postautor: Ziolo » 15 kwie 2013 08:37

2 dni *****.... a potem juz bedzie spoko.
One Ziolo to rule them all.

wisniewski.inwestycje
Podporucznik
Posty: 13607
Rejestracja: 22 lut 2012 12:28
Lokalizacja: Warsaw nasza piękna

Re: NOWY SYSTEM DZIWNE ARKUSZE ZLECEŃ

Postautor: wisniewski.inwestycje » 15 kwie 2013 08:38

Czy tez tak macie ze zlecenia sie nie równoważą tylko kupno stoi wyżej niż sprzedaż i odwrotnie? Nic z tego nie wiadomo...
I jak grać Panie Premierze? :wink:

Ciężkie czasy, ciężkie. Pamiętasz jak zmienili forum parkietu z listowego na obecne? Jak się burzyliśmy i wogóle. A teraz proszę i pocytować można i wrócić na spokojnie :lol:

Philip Morris
Porucznik
Posty: 34794
Rejestracja: 14 kwie 2005 17:28
Lokalizacja: Warszawa

Re: NOWY SYSTEM DZIWNE ARKUSZE ZLECEŃ

Postautor: Philip Morris » 15 kwie 2013 08:39

Czy tez tak macie ze zlecenia sie nie równoważą tylko kupno stoi wyżej niż sprzedaż i odwrotnie? Nic z tego nie wiadomo...
I jak grać Panie Premierze? :wink:

Ciężkie czasy, ciężkie. Pamiętasz jak zmienili forum parkietu z listowego na obecne? Jak się burzyliśmy i wogóle. A teraz proszę i pocytować można i wrócić na spokojnie :lol:
Dokładnie tak 8)

skyislimit.
Starszy chorąży sztabowy
Posty: 9466
Rejestracja: 21 mar 2013 21:07

Postautor: skyislimit. » 15 kwie 2013 08:39

czemu tko nie pokazuje??

el magnifique
Chorąży sztabowy
Posty: 5948
Rejestracja: 15 kwie 2011 15:14

Postautor: el magnifique » 15 kwie 2013 08:39

i czyżby wprowadzili na NC PKC? bo patrząc na zlecenia.... :roll:

SirVulcano
Chorąży sztabowy
Posty: 5557
Rejestracja: 14 kwie 2005 17:28
Lokalizacja: Szczecin MegaCity

Re: NOWY SYSTEM DZIWNE ARKUSZE ZLECEŃ

Postautor: SirVulcano » 15 kwie 2013 08:40

Teraz kursy sa tajne i maksymalnie rozmyte.. Do poczatku sesji bedziesz gryzl paluszki... :lol:
Czy tez tak macie ze zlecenia sie nie równoważą tylko kupno stoi wyżej niż sprzedaż i odwrotnie? Nic z tego nie wiadomo...

SirVulcano
Chorąży sztabowy
Posty: 5557
Rejestracja: 14 kwie 2005 17:28
Lokalizacja: Szczecin MegaCity

Postautor: SirVulcano » 15 kwie 2013 08:41

Ja widze akcje na +111% a cena jest z piatku czyli na zero :lol:

el magnifique
Chorąży sztabowy
Posty: 5948
Rejestracja: 15 kwie 2011 15:14

Postautor: el magnifique » 15 kwie 2013 08:47

Ja widze akcje na +111% a cena jest z piatku czyli na zero :lol:

:lol: :lol: :lol:

.Anankofan.
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 3743
Rejestracja: 04 gru 2012 07:39

Postautor: .Anankofan. » 15 kwie 2013 08:49

Ja widze akcje na +111% a cena jest z piatku czyli na zero :lol:
sprzedaj na openie będziesz miał ładny profit :lol:
Obrazek
Kukiz do posła PO komuna to wam do pięt nie dorosła w manipulacji, w oszustwie, w socjotechnice, propagandzie sukcesu

niwi
Starszy chorąży
Posty: 1413
Rejestracja: 21 sie 2008 18:09

Postautor: niwi » 15 kwie 2013 08:59

Nie wiadomo jak się otworzą kursy...
Jak zwykle wałki na bananie... :lol:

BartoszW
Chorąży sztabowy
Posty: 6592
Rejestracja: 13 wrz 2006 18:25
Lokalizacja: Piaseczno

Postautor: BartoszW » 15 kwie 2013 09:06

Dzięki nowemu systemowi nic się nie dzieje z dużo większą szybkością. :lol:
Pzdr


Wróć do „Hyde Park”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości