Rozliczenie za efekt?

luźne dyskusje inwestorów
Vintag
Sierżant
Posty: 63
Rejestracja: 29 sty 2016 18:30

Rozliczenie za efekt?

Postautor: Vintag » 24 kwie 2016 19:38

No właśnie, pytanie, jak w tytule wątku. Jak lepiej rozliczać się z firmą pozycjonerską - na podstawie osiągniętych efektów, czy może w ramach abonamentu? Nie wiem, co jest lepsze i nie mam zbytnio doświadczenia w tej kwestii. Znalazłam co prawda bardzo ciekawy artykuł na ten temat (też możecie sobie zerknąć: http://funkymedia.pl/model-rozliczeniowy.html), ale chciałabym usłyszeć od osób, które korzystają z tego typu usług, jak się rozliczają i co wg nich jest lepsze. Zachęcam więc do dysusji, wszelkie uwagi i opinie mile widziane Smile.

REKLAMA


elaearb
Plutonowy
Posty: 13
Rejestracja: 29 lut 2016 19:10
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Postautor: elaearb » 26 kwie 2016 17:51

Z tego co czytałem to rozliczanie za efekt może być ryzykowne ponieważ firma pozycjonerska chcąc szybko osiągnąć wyniki TOP10 może stosować niedozwolone techniki, które mogę skutkować filtrem od google.
Tak wyczytałem. Chętnie poznam opinię innych osób
Wypasiona palarnia kawy to i wypasiona kawa :)

JanuszKo
Plutonowy
Posty: 12
Rejestracja: 30 mar 2016 11:02

Postautor: JanuszKo » 28 kwie 2016 11:19

Obecnie odchodzi się od systemu rozliczania za efekt, bo tak naprawdę efekt osiąga się w perspektywie długofalowej i trudno oczekiwać od firmy pozycjonerskiej, że w miesiąc zrobi ci dobre wyniki dla strony. Tutaj potrezba dobrego wyczucia dobrych miesiący. Błedem jest też walczenie o bezpłątne pozycje strony tylko przez pozycjonowanie. Taka firma powinna ci zaproponować całą strategię, włacznie m.in. z content marketingiem, optymalizacją, płatnymi kampaniami itd.

Gigismara
Sierżant sztabowy
Posty: 124
Rejestracja: 31 maja 2016 08:23

Postautor: Gigismara » 08 sty 2017 23:33