najlepiej pisac na adres: bankihipoteczne@vp.pl
1.czas inwestycji
2.Wpłata jednorazowa czy składki regularne.
Pomoc w wyborze najkorzystniejszej oferty spośród róznych produktów.
dodatkowo"bonus", szczegoly w mailu.
ktokolwiek kto zamirza zainwestowac w fundusze lub regularnie oszczedzac poelacam skorzystac z oferty bankihipoteczne@vp.pl
"bonus" warty świeczki
Plany inwestycyjne
Plany inwestycyjne
Ostatnio zmieniony 05 sie 2009 07:09 przez HappyBull, łącznie zmieniany 1 raz.
REKLAMA
-
- Chorąży sztabowy
- Posty: 5306
- Rejestracja: 12 maja 2006 19:32
- Kontakt:
Re: Plany inwestycyjne
Bullu, to ja w takim razie polecam: www.fundrival.pl/pogadanki.phpnajlepiej pisac na adres: bankihipoteczne@vp.pl
1.kwota,
2.czas inwestycji
3.Wpłata jednorazowa czy składki regularne.
Pomoc w wyborze najkorzystniejszej oferty spośród róznych produktów.
dodotkowo"bonus", szczegoly w mailu.
ktokolwiek kto zamirza zainwestowac w fundusze lub regularnie oszczedzac poelacam skorzystac z oferty bankihipoteczne@vp.pl
"bonus" warty świeczki
Od 7 lat zmieniamy oblicze polskiego biznesu Dołącz do Towarzystw Biznesowych SA
Warto przewertować.
Tylko naga prawda.
Pamiętajmy,że niektóre produkty są dla tych co je na nie stać.
Chwyty reklamowe przekładane na język realnych kosztów.
Pamiętajmy,że często doradca,sprzedawca produktów bankowych(i nie tylko)
sprzedaje siebie i jeden to potrafi lepiej innemu wychodzi to zajęcie gorzej.
Nienaganne maniery.25-30 lat.Wydatny biust.Miły dla ucha tembr.To jest klucz do sfinalizowania udanej transakcji.
Udanej ? Nie zawsze dla kupującego.
Szkoda,że poważne instytucje zaczynają stosować chwyty marketingowe producentów proszków do prania.
Taki już ten świat chyba musi być.Nima rady na to.
Uczmy się dbać sami o nasz piniądz ciężko zarobiony bo go nam rozparcelują na 1000 różnych sposobów skubiąc ile się da.
http://wyborcza.pl/1,76842,6645563,Odc_ ... _lat_.html
http://wyborcza.biz/biznes/1,101716,715 ... ocent.html
Tylko naga prawda.
Pamiętajmy,że niektóre produkty są dla tych co je na nie stać.
Chwyty reklamowe przekładane na język realnych kosztów.
Pamiętajmy,że często doradca,sprzedawca produktów bankowych(i nie tylko)
sprzedaje siebie i jeden to potrafi lepiej innemu wychodzi to zajęcie gorzej.
Nienaganne maniery.25-30 lat.Wydatny biust.Miły dla ucha tembr.To jest klucz do sfinalizowania udanej transakcji.
Udanej ? Nie zawsze dla kupującego.
Szkoda,że poważne instytucje zaczynają stosować chwyty marketingowe producentów proszków do prania.
Taki już ten świat chyba musi być.Nima rady na to.
Uczmy się dbać sami o nasz piniądz ciężko zarobiony bo go nam rozparcelują na 1000 różnych sposobów skubiąc ile się da.
http://wyborcza.pl/1,76842,6645563,Odc_ ... _lat_.html
http://wyborcza.biz/biznes/1,101716,715 ... ocent.html
Rozum przychodzi z wiekiem. Najczęściej jest to wieko trumny.
https://zapodaj.net/fa309b0d292cd.jpg.html
https://zapodaj.net/fa309b0d292cd.jpg.html
REKLAMA
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości