fundusze zagraniczne

TFI, PTE i inne...
dygnitarz
Starszy chorąży sztabowy
Posty: 9381
Rejestracja: 01 sty 1970 01:00

fundusze zagraniczne

Postautor: dygnitarz » 07 sie 2005 13:56

najlepiej zarobiæ do koñca roku dadz± fundusze europejskich obligacji , moim zdaniem euro na koniec roku bêdzie po 4,40 jak nic.
Kiedy z³amie siê drzewo, zg³asza siê wielu drwali

REKLAMA


maslak
Młodszy chorąży
Posty: 593
Rejestracja: 08 sie 2005 21:20
Lokalizacja: Wrocław

Odp:fundusze zagraniczne

Postautor: maslak » 08 sie 2005 21:52

A jakie jest średnie oprocentowanie obligacji europejskich ? gdzie takie informacje można znależć ?
Póki co jestem początkującym inwestorem i narazie swoje środki powierzyłem TFI BZWBK AIB w róznego rodzaju jednostkach głównie akcji.
Patrząc na stope zwrotu obligacji europejskich tego TFI na poziomie 6% (liczone w euro), a liczac w zlotowkach jestesmy w plecy o prawie 2% (rok temu euro stało ok 4,4 ), jest to zdecydowanie mniej niż 13% jakie dały polskie oblijagacji.
Skąd prognoza że złotówka straci az tyle na wartosci ?? zakladajac optymistyczna wersje wygrania PO i PIS a nie oszołomów wydaje mi się to nierealne, chyba nawet gdyby na gieldzie nastapil odwrot i wszytskie fundusze zagraniczne by uciekly ;)
Dzieki za wyjasnienia
Nic na tym świecie nie jest pewne, oprócz śmierci i podatków.

dygnitarz
Starszy chorąży sztabowy
Posty: 9381
Rejestracja: 01 sty 1970 01:00

Odp:fundusze zagraniczne

Postautor: dygnitarz » 09 sie 2005 15:32