BPH Nieruchomości [BPHFIZSN]

TFI, PTE i inne...
Skalar
Starszy chorąży
Posty: 1036
Rejestracja: 27 sty 2006 00:17
Lokalizacja: TSN

Postautor: Skalar » 17 sty 2007 13:00

Oooo..
I sprid czy sprit zaczyna być jakiś ludzki.
ARKA kupno- 163,38 sprzed -163,40


Energobioster

Postautor: Energobioster » 17 sty 2007 21:59

Fakt że niesamowite są te fundy. W 2 tygodnie zarobiłem więcej na funduszu nieruchomości, niż fundusze akcji robią w pół roku :lol:

Skalar
Starszy chorąży
Posty: 1036
Rejestracja: 27 sty 2006 00:17
Lokalizacja: TSN

Postautor: Skalar » 25 sty 2007 12:48

Teraz to już tylko jedno pytanie mam.

Czy Arka i BPH zrównają się cenowo i czy nastąpi to już w najkr. miesiącu
tego roku.

W cieniu tych pytań przyszłość mojej podwyżki zchodzi na plan dalszy :)

Skalar
Starszy chorąży
Posty: 1036
Rejestracja: 27 sty 2006 00:17
Lokalizacja: TSN

Postautor: Skalar » 25 sty 2007 14:23

Jak tak dalej będzie kroczyć to w lutym może jednak sie nie zrównać.
ARKA- 14:10 - 179 pln.

Energobioster

Postautor: Energobioster » 26 sty 2007 17:15

Ależ trwa jazda. Nie spodziewałem się :lol:

marius11
Młodszy chorąży
Posty: 623
Rejestracja: 29 cze 2006 19:34

Re: Szał pał

Postautor: marius11 » 27 sty 2007 12:15

Odwaliło ludkom całkowicie.
Arka tak nadmuchana że jak walnie to będzie wrzało
Kolego najpierw musi walnąc rynek nieruchoności a dopóki ceny na tym rynku rosną jak banany w Afryce to certy arki na nieruchomości będą rosły jak wig od kilku lat.
Ja stawiam na 250 zet pod koniec lutego, a jak na rynku akcji trafi się jakaś korekta to 250 osiągniemy wcześniej

cyp700
Młodszy chorąży
Posty: 648
Rejestracja: 10 wrz 2006 22:24

Postautor: cyp700 » 27 sty 2007 14:21

w porownaniu do arki to bph jest drogi, arka jest o rok starsza, ma o wiele lepszy portfel i lepszych zarzadzajacych, mozna to bedzie zobaczyc w oficjalnych wycenach, bph bedzie jeszcze przez kilka kwartalow w okolicy 100 pln a arka z racji wczesniejszego startu i projektow develperskich (cos czego bph nie ma i nie bedzie mial) w wycenach rosla, rosnie i bedzie rosla z kwartalu na kwartal. Z racji dywersyfikacji mam oba fundusze ale sklaniam sie ku redukowaniu bphu na rzecz arki i moze skarbca.

cyp700
Młodszy chorąży
Posty: 648
Rejestracja: 10 wrz 2006 22:24

Postautor: cyp700 » 27 sty 2007 14:46

kilka miesiecy temu na funduszach nieruchomosci (przeciez juz w trakcie hossy w budownictwie) byla duza podaz ponizej oficjalnych wycen, bph bralem po 96-97 pln przy oficjalnej wycenie ok 100 pln, skarbiec po srednio 1100 pln przy dosc nieaktualnej wycenie 1070, arke w przedziale 107-120 pln przewaznie ponizej oficjalnej wyceny, najwieksza podaz byla wlasnie na bphu na ktorejs sesji ustawilem sie na kilku poziomach i mnie w minute zasypali, ludzie sprzedawali taki bph ponizej wyceny z racji tego ze fudusz jest mlody i wycena nie bedzie rosla jeszcze ok roku, ja kupowalem zamiast obligacji z nadzieja na 10% rocznie.
Obecnie wszystkie sa dosc przewartosciowane. Wycena bphu zgodnie z zalorzeniami funduszu powinna rosnac o 10% max 15% rocznie, rodzaj nieruchomosci w jakie inwestuja nie daje takich stop zwrotu jak developerka mimo to rosna jak na drozdzach, do tego nie wiem czemu ludzie zakladaja ze bph musi kosztowac tyle co arka...

Skalar
Starszy chorąży
Posty: 1036
Rejestracja: 27 sty 2006 00:17
Lokalizacja: TSN

Postautor: Skalar » 29 sty 2007 10:22

Nic na to nie poradzisz . Taka tradycja.

Też byłem w szoku jak Arka zaczeła jazdę w 10/2006.
Zdaję sobie sprawę,że fundusze zakładały średnio kilkanaście % zysku rocznie w okresie swojej działalności i oficjalnie znajduje to potwierdzenie
w wycenie kwartalnej.
BPH faktycznie jest z inwestycjami o jeden rok do tyłu za Arką.
Produkt fajny dla wyznających zasadę kup i zapomnij.

Lecz popyt kształtuje cenę a ponieważ bezustannie napiera to consensus
cenowy jest ustalany na coraz to wyższym poziomie. Taka tradycja.

Ponad 1/3 aktywow wszystkich funduszy nier. jest skupiona przez duzych
inwestorów i assety też pewnie sobie kalkulują do ilu można to brać.

Więc nie pozbywaj się jeszcze BPH-u on musi się zrównać z Arką.
Tradycja tego wymaga :)
:wink:

bodzio
Sierżant
Posty: 61
Rejestracja: 20 lut 2006 20:03

Postautor: bodzio » 31 sty 2007 14:38

Od początku roku obserwuję Arkę nieruchomości i w końcu dzisiaj zobaczyłem po raz pierwszy kolor czerwony.Już myślałem ,że dla tego papieru zarezerwowana jest tylko zieleń.Chyba ktoś potrzebował gotówki na zabawę z Atlantisem :wink:

Skalar
Starszy chorąży
Posty: 1036
Rejestracja: 27 sty 2006 00:17
Lokalizacja: TSN

Postautor: Skalar » 31 sty 2007 15:47

Bodzio, to się nazywa powrót do przeszłości i to jakże niedalekiej
w czsie a jakże odległej cenowo :wink:

Energobioster

Postautor: Energobioster » 31 sty 2007 17:16

Fakt, dziś zimy prysznic na BPH i Arce.
Faktem jest jednak, że te fundy dały zarobić w ciągu miesiąca zdecydowanie lepiej niż akcje większości firm na GPW dadzą zarobić w ciągu całego roku :wink:

frantotti
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 3144
Rejestracja: 14 kwie 2005 17:28
Lokalizacja: z domu;)

Postautor: frantotti » 31 sty 2007 21:02

co z tymi fundami czemu tak rypły dzisiaj?

bodzio
Sierżant
Posty: 61
Rejestracja: 20 lut 2006 20:03

Postautor: bodzio » 01 lut 2007 10:49

Rypły aby wzrosnąć.Ktoś potrzebował gotówki.Warto było dobrać.Dzisiaj po staremu marsz do góry.CZYŻBY ZNOWU MIESIĄC NA ZIELONO :?:

Skalar
Starszy chorąży
Posty: 1036
Rejestracja: 27 sty 2006 00:17
Lokalizacja: TSN

Postautor: Skalar » 01 lut 2007 10:57

A przy 200 na Arce miałem się zwijać z interesem.
Zabrakło 2 zł.
Ale pech. Teraz zostało mi tylko "marne" 40 % przebitki.

Chyba dobre czasy się skończyły ale rozpietość cenowa .... istny raj dla odważnych .

Wczoraj między 11 a 15 spędzałem miło czas niby w pracy ale w tzw. terenie. Wracam ci ja na stanowisko pracy i :shock:


Wróć do „Fundusze”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości