Czy warto handlować na FOREX?

rynek walutowy
albalynga48
Szeregowy
Posty: 1
Rejestracja: 17 lut 2021 06:12

Czy warto handlować na FOREX?

Postautor: albalynga48 » 17 lut 2021 06:14

Cześć, nie mam dużego doświadczenia na giełdzie, ale spodobał mi się pomysł handlu USD vs EURO jako koncert na pół etatu. A platformy Forex wydają mi się najlepszą opcją. Chociaż nie próbuję się wzbogacić, uzyskanie 1% zwrotu dziennie powinno być dla mnie więcej niż wystarczające, grając bezpiecznie.

Jeśli handlowałeś wcześniej na rynku Forex, jakie było Twoje doświadczenie? czy warto? czy to strata czasu, czy może przynieść przyzwoite dochody, o ile nie jesteś chciwy i cierpliwy?

REKLAMA


klaris
Szeregowy
Posty: 1
Rejestracja: 19 lut 2021 11:20

Re: Czy warto handlować na FOREX?

Postautor: klaris » 24 lut 2021 09:42

Mysle, ze warto. A korzystasz moze z jakichs platform tradingowych??? typu metatrader5 ? niedawno wyszedl fajny dodatek https://www.az-invest.eu/ full wkaznikow, co ulatwia inwestowanie, wszystko fajnie, czytelnie :) nawet dla osob poczatkujacych nie powinno byc zadnego problemu

Emily0
Sierżant
Posty: 45
Rejestracja: 06 sty 2021 15:35

Re: Czy warto handlować na FOREX?

Postautor: Emily0 » 26 lis 2021 16:41

Cześć wszystkim, przyjaciele. Chcę polecić ci jedną stronę internetową, aby łatwo zarabiać pieniądze. Jest to aplikacja dla zakładów sportowych. Na stronie 22bet znajdziesz tu wszystkie szczegóły dotyczące biura bukmachera. Witryna opisuje, jak się zarejestrować i jakie bonusy ma to biuro . Powodzenia, przyjaciele.

rotorm
Plutonowy
Posty: 19
Rejestracja: 18 cze 2020 16:45

Re: Czy warto handlować na FOREX?

Postautor: rotorm » 21 cze 2022 13:03

Marzyłam o tym, żeby niczego nie chcieć i móc wyjechać za granicę. Tak właśnie jest. Zacząłem obstawiać za pomocą bukmacherzy-legalni.net.pl, nauczyłem się dobrze grać, zarabiam wystarczająco dużo na zakładach i nie ma już problemów z pieniędzmi.


Wróć do „FOREX”

REKLAMA

Kto jest online