Jak jest z podatkiem od zyskow na forexie ?

rynek walutowy
balcerowitrz
Sierżant sztabowy
Posty: 180
Rejestracja: 28 kwie 2005 03:33

Jak jest z podatkiem od zyskow na forexie ?

Postautor: balcerowitrz » 01 lip 2006 20:14

no wlasnie, narazie jestem w temacie forexu zielony ale mam zamiar tam wejsc w tym miesiacu(jak ktos chetny zeby mnie poduczyc to bede wdzieczny :D:D). ale wlasnie zastanawiam sie jak to jest z podatkiem, czy tak samo jak na gpw? ze wynosi 19% i dostaje sie gotowy material do rozliczenia do domu czy jak ? i jak to wyglada z wyplacaniem pieniedzy z rachunku i jaki jest tego koszt ??

REKLAMA


MAKLER1OO%
Starszy sierżant
Posty: 89
Rejestracja: 14 kwie 2005 17:28

Postautor: MAKLER1OO% » 17 sie 2006 18:28

Jak założysz konto forexowe u polskiego brokera to dostaniesz Pita do domu (podobnie jak na GPW), płacisz 19% od zysku. Wypłacanie środków powyżej np. 500 zł jest zazwyczaj zwolnione z kosztów. Lepiej założyć konto forexowe za granicą. Fiskus raczej się nie dowie o twoich zyskach (na pewno nie dowie się od brokerów szwajcarskich - sprawdzone). Do przelewów zagranicznych otwierasz konto walutowe np. USD w multibanku jest bez opłat. Minusem są koszty przelewów od brokera na konto w Polsce (kilkanaście do ok. 50 USD za przelew) Powodzenia

balcerowitrz
Sierżant sztabowy
Posty: 180
Rejestracja: 28 kwie 2005 03:33

Postautor: balcerowitrz » 18 sie 2006 02:19

Konto mam na oandzie. Broker nie poinformuje to sie zgadza, ale jest problem z przelewami, wydaje mi sie ze moga sprawdzac przelewy z zagranicy jak wyplacasz wieksza ilosc kasy. ile wyplaciles jednorazowo maksymalnie i ile w sumie szacunkowo wyplacales rocznie ??
Wieksza ilosc kasy na polskie warunki to juz gdzies z 20 000 pln, nie za duzo osob ma konta walutowe a nasz fiskus jest wyjatkowo skrupulatny.

MAKLER1OO%
Starszy sierżant
Posty: 89
Rejestracja: 14 kwie 2005 17:28

Postautor: MAKLER1OO% » 18 sie 2006 09:56