LVMH Louis Vuitton Moët Hennessy PARYŻ Euronext: MC artykuły luksusowe m.in. odzież, perfumy, zegarki

czyli wszystkie giełdy bardziej rozwinięte niż GPW
slayer74
Kapitan
Posty: 44305
Rejestracja: 19 lip 2005 13:21
Lokalizacja: West Poland- FZ 1974

Re: LVMH Louis Vuitton Moët Hennessy PARYŻ Euronext: MC artykuły luksusowe

Postautor: slayer74 » 07 lut 2021 11:31

LVMH nakazuje pracownikom Tiffany'ego powrót do biur

ARŻ, THE WALL STREET JOURNAL opublikowano: 05-02-2021, 17:34
Miesiąc po przejęciu Tiffany’ego francuski gigant dóbr luksusowych LVMH nakazał pracownikom amerykańskiego jubilera, by od marca pracowali w biurach przez co najmniej dwa dni w tygodniu - ustalił nieoficjalnie “The Wall Street Jorunal”.

https://www.pb.pl/lvmh-nakazuje-pracown ... ur-1107582
Pieniądz robi pieniądz a bieda robi jeszcze wiekszą biedę !!!

REKLAMA


slayer74
Kapitan
Posty: 44305
Rejestracja: 19 lip 2005 13:21
Lokalizacja: West Poland- FZ 1974

Re: LVMH Louis Vuitton Moët Hennessy PARYŻ Euronext: MC artykuły luksusowe m.in. odzież, perfumy, zegarki

Postautor: slayer74 » 22 lut 2021 19:43

Raper Jay-Z sprzedał LVMH połowę biznesu szampana

MAREK DRUŚ
opublikowano: dzisiaj, 22-02-2021, 16:48
Największy na świecie producent dóbr luksusowych robi interes z amerykańskim raperem, bo jego szampan Armand de Brignac okazał się wielkim sukcesem.
https://www.pb.pl/raper-jay-z-sprzedal- ... na-1109049


https://www.irishtimes.com/business/agr ... -1.4491804
Pieniądz robi pieniądz a bieda robi jeszcze wiekszą biedę !!!

slayer74
Kapitan
Posty: 44305
Rejestracja: 19 lip 2005 13:21
Lokalizacja: West Poland- FZ 1974

Re: LVMH Louis Vuitton Moët Hennessy PARYŻ Euronext: MC artykuły luksusowe m.in. odzież, perfumy, zegarki

Postautor: slayer74 » 13 kwie 2021 23:10

Sprzedaż francuskiej grupy dóbr luksusowych odbiła się na początku 2021 roku znacznie szybciej niż oczekiwano. To zasługa wzmożonego popytu w USA i Chinach, pisze Reuters.

https://www.pb.pl/sprzedaz-lvmh-odbila- ... no-1113683
Pieniądz robi pieniądz a bieda robi jeszcze wiekszą biedę !!!

slayer74
Kapitan
Posty: 44305
Rejestracja: 19 lip 2005 13:21
Lokalizacja: West Poland- FZ 1974

Re: LVMH Louis Vuitton Moët Hennessy PARYŻ Euronext: MC artykuły luksusowe m.in. odzież, perfumy, zegarki

Postautor: slayer74 » 18 kwie 2021 19:50

Luxury Shares Soar as Louis Vuitton Shrugs Off Pandemic
Shoppers in China and the U.S. fuel strong demand for luxury goods


PARIS—Shares across Europe’s luxury-goods sector hit record highs Wednesday after LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton SE reported a strong rebound in first-quarter sales, defying the pandemic’s drag on the global economy.

Shoppers in China and the U.S., where a rapid vaccine rollout has led to eased restrictions, are fueling strong demand for leather goods at Louis Vuitton, Dior and other brands owned by LVMH. Sales at LVMH reached 14 billion euros, equivalent to $16.75 billion, over the first three months of 2021, a 30% increase compared with a year earlier, stripping out the effect of currency changes and its acquisition of U.S. jeweler Tiffany. The first-quarter sales were 8% higher than the same period in 2019, before the pandemic.

LVMH’s status as a bellwether of the luxury industry helped lift shares across the sector to all-time highs on Wednesday. LVMH shares increased 3.2% to €614, Gucci parent Kering SA rose 2.7% to €644 and Cartier owner Compagnie Financière Richemont SA jumped 3% to 96.68 Swiss francs.

LVMH’s market value rose above €300 billion this week for the first time, solidifying its status as Europe’s most valuable company, ahead of consumer-goods giant Nestle SA and pharmaceutical company Roche Holdings AG , as well as the continent’s oil majors and banks.

The pandemic is accelerating a shift in stock-market fortunes as the luxury business eclipses sectors that were once at the core of the European economy. Banks are struggling to adapt to new post-financial-crisis regulations. Auto makers are grappling with new regulations aimed at slashing carbon emissions. Big oil companies are subject to the whims of turbulent energy markets.
...
https://www.wsj.com/articles/luxury-sha ... business_f
Pieniądz robi pieniądz a bieda robi jeszcze wiekszą biedę !!!

slayer74
Kapitan
Posty: 44305
Rejestracja: 19 lip 2005 13:21
Lokalizacja: West Poland- FZ 1974

Re: LVMH Louis Vuitton Moët Hennessy PARYŻ Euronext: MC artykuły luksusowe m.in. odzież, perfumy, zegarki

Postautor: slayer74 » 25 kwie 2021 11:41

Rośnie sprzedaż dóbr luksusowych
LVMH. Notowania wspięły się niedawno na historyczny szczyt.


Mimo kryzysu i pandemii, ten rok rozpoczął się dobrze dla rynku dóbr luksusowych. Korzysta na tym branżowy potentat Louis Vuitton Moet Hennessy (LVMH). Spółka spodziewa się również odbicia w kolejnych miesiącach.

LVMH to największa grupa artykułów luksusowych na świecie. Pomimo ograniczeń związanych z pandemią, które wciąż panują w wielu częściach świata, LVMH odnotował w I kwartale 2021 r. około 14 mld euro przychodów na poziomie organicznym (bez uwzględnienia przejętej firmy Tiffany & Co), co oznacza wzrost o około 30 proc. Część z tego wzrostu może wynikać z niższej bazy, z uwagi na silne lockdowny na początku 2020 r., jednak wyniki są również lepsze niż przed pandemią. W porównaniu z I kwartałem 2019 r. przychody wzrosły o 8 proc. Po raz kolejny znane marki, jak Louis Vuitton i Christian Dior sprzedawały się najlepiej. Raport za I kwartał skłonił analityków do podwyższenia prognoz wzrostu sprzedaży i zysków na cały rok.
...
https://www.parkiet.com/Zagraniczna-Spo ... owych.html
Pieniądz robi pieniądz a bieda robi jeszcze wiekszą biedę !!!

slayer74
Kapitan
Posty: 44305
Rejestracja: 19 lip 2005 13:21
Lokalizacja: West Poland- FZ 1974

Re: LVMH Louis Vuitton Moët Hennessy PARYŻ Euronext: MC artykuły luksusowe m.in. odzież, perfumy, zegarki

Postautor: slayer74 » 01 maja 2021 18:29

0.04.2021 09:00

Europejska bonanza. Krocie na skup własnych akcji
Zanosi się na ostry wzrost aktywności europejskich spółek. Duże buybacki zamierzają przeprowadzić takie m.in. korporacje jak luksusowy gigant LVMH, kosmetyczny potentat L’Oreal, czy naftowy koncern BP.

https://www.parkiet.com/Gospodarka---Sw ... akcji.html
Pieniądz robi pieniądz a bieda robi jeszcze wiekszą biedę !!!

slayer74
Kapitan
Posty: 44305
Rejestracja: 19 lip 2005 13:21
Lokalizacja: West Poland- FZ 1974

Re: LVMH Louis Vuitton Moët Hennessy PARYŻ Euronext: MC artykuły luksusowe m.in. odzież, perfumy, zegarki

Postautor: slayer74 » 02 maja 2021 12:32

Majątek Jeffa Bezosa, szefa Amazon.com i najbogatszego człowieka na świecie, sięgnął w piątek 202,3 mld USD, wyliczył magazyn Forbes.

Drugie miejsce w rankingu najbogatszych ludzi na świecie zajmuje Francuz, Bernard Arnault - LVMH, którego majątek ma wartość 182,8 mld USD. Trzeci jest Elon Musk. Twórca i szef Tesli ma 172,5 mld USD, głównie w akcjach swojej spółki.
https://www.pb.pl/majatek-najbogatszego ... sd-1115420
Pieniądz robi pieniądz a bieda robi jeszcze wiekszą biedę !!!

slayer74
Kapitan
Posty: 44305
Rejestracja: 19 lip 2005 13:21
Lokalizacja: West Poland- FZ 1974

Re: LVMH Louis Vuitton Moët Hennessy PARYŻ Euronext: MC artykuły luksusowe m.in. odzież, perfumy, zegarki

Postautor: slayer74 » 25 maja 2021 15:47

LVMH Is A Great Investment, But Not At Today's Valuation

Summary
LVMH has a few of the most desirable luxury brands in the world in its portfolio.
Significant changes in income classes in major markets are favorable for LVMH's future business.
Inflation isn't a problem at all, but more a possible catalyst for the company. High-end luxury items are investments and collectables.
The biggest concern is the extremely high valuation of the stock.
...
https://seekingalpha.com/article/442913 ... m=referral
Pieniądz robi pieniądz a bieda robi jeszcze wiekszą biedę !!!

slayer74
Kapitan
Posty: 44305
Rejestracja: 19 lip 2005 13:21
Lokalizacja: West Poland- FZ 1974

Re: LVMH Louis Vuitton Moët Hennessy PARYŻ Euronext: MC artykuły luksusowe m.in. odzież, perfumy, zegarki

Postautor: slayer74 » 26 maja 2021 16:43

Majątek Jeffa Bezosa, szefa Amazon.com i najbogatszego człowieka na świecie, sięgnął w piątek 202,3 mld USD, wyliczył magazyn Forbes. 02.05.2021

Drugie miejsce w rankingu najbogatszych ludzi na świecie zajmuje Francuz, Bernard Arnault - LVMH, którego majątek ma wartość 182,8 mld USD. Trzeci jest Elon Musk. Twórca i szef Tesli ma 172,5 mld USD, głównie w akcjach swojej spółki.
https://www.pb.pl/majatek-najbogatszego ... sd-1115420
Bernard Arnault wyprzedził założyciela Amazona (NASDAQ: AMZN) Jeffa Bezosa, stając się najbogatszym człowiekiem na świecie. Prezes i dyrektor generalny francuskiego konglomeratu luksusowego Luis Vuitton Moet Hennessy lub LVMH (OTC: LVMUY) ma obecnie szacunkową wartość netto wynoszącą 186,3 mld USD. Arnault odnotował ogromny wzrost wartości netto w wysokości 110 mld USD w ciągu ostatnich 14 miesięcy. Obecnie wyprzedza Bezosa o 300 mln USD i dyrektora generalnego SpaceX i Tesli (NASDAQ: TSLA), Elona Muska, o 39 mld USD. Wzrost zamożności Arnault był napędzany dobrymi wynikami cen akcji LVMH, nawet podczas trwającej pandemii, dzięki dużym wydatkom konsumentów na dobra luksusowe w kilku krajach, w tym w Chinach. Podobnie jak inne luksusowe sieci modowe – Chanel, Kering Group i L'Oreal – które podwoiły swój rozmiar w ciągu ostatnich 14 miesięcy, LVMH również zwiększył swoją kapitalizację rynkową do 320 mld USD.
Pieniądz robi pieniądz a bieda robi jeszcze wiekszą biedę !!!

slayer74
Kapitan
Posty: 44305
Rejestracja: 19 lip 2005 13:21
Lokalizacja: West Poland- FZ 1974

Re: LVMH Louis Vuitton Moët Hennessy PARYŻ Euronext: MC artykuły luksusowe m.in. odzież, perfumy, zegarki

Postautor: slayer74 » 21 cze 2021 22:36

In Paris without tourists, LVMH unveils Samaritaine store revamp

https://www.investing.com/news/stock-ma ... mp-2537761
Pieniądz robi pieniądz a bieda robi jeszcze wiekszą biedę !!!

slayer74
Kapitan
Posty: 44305
Rejestracja: 19 lip 2005 13:21
Lokalizacja: West Poland- FZ 1974

Re: LVMH Louis Vuitton Moët Hennessy PARYŻ Euronext: MC artykuły luksusowe m.in. odzież, perfumy, zegarki

Postautor: slayer74 » 22 cze 2021 10:03

Louis Vuitton-owner LVMH believes the future of retail will be mostly in store

One of the world’s biggest luxury brands believes the online offering is just “a complement to the physical experience.”
LVMH’s business was impacted not only by local lockdown measures, but also by the prohibitions on international travel.
LVMH shares are up about 32.8% year-to-date.

LONDON — There are questions about the future of retail, but French luxury goods giant LVMH has no doubt what it will look like.

“We see the future being two things: being mostly retail stores, because the client experience in a retail store cannot be matched easily online. As of today, I mean, no one has found the sort of miracle formula that would enable clients to enjoy as much online,” Jean Jacques Guiony, chief financial officer at LVMH, told CNBC on Monday.

“The second point is also to enrich this experience with online content,” he added.

The coronavirus pandemic, and subsequent stay-at-home orders, has led to a significant surge in online shopping and forced many retailers to develop their online offerings at a much faster pace. This dynamic has in turn challenged the need for physical stores.

However, for LVMH, one of the world’s biggest luxury brands, the online offering is just “a complement to the physical experience.”

Guiony said that most customers who visit in store had previously checked the website and could have bought the items they wanted there.

“They get a lot of information, but they come to the store because the store experience is something that cannot be matched on the internet,” he told CNBC’s Charlotte Reed.

VMH reported a 17% drop in revenues in 2020 compared to the previous year. The business was impacted not only by local lockdown measures, but also by the prohibitions on international travel.

“I don’t know whether we can talk about roaring 20s … the analogy one century after makes me a little bit doubtful, but anyway, I don’t know whether we can talk about that. We can definitely talk about the fact that the business is doing well with most of the client base, be it in Europe, be it in Asia,” Guiony said. “All in all, frankly, we cannot complain.”

LVMH last year completed the acquisition of Tiffany’s, the jewelry brand, in a $15.8 billion deal.

“The integration of Tiffany is not a six-month job, it’s something that will last for a number of quarters and the objective is not just to integrate, is to develop the business up to the level that we think the quality of the brand could generate, so it is a long-term job,” he added.

LVMH shares are up about 32.8% year-to-date.

https://www.cnbc.com/2021/06/22/louis-v ... etail.html
Pieniądz robi pieniądz a bieda robi jeszcze wiekszą biedę !!!

slayer74
Kapitan
Posty: 44305
Rejestracja: 19 lip 2005 13:21
Lokalizacja: West Poland- FZ 1974

Re: LVMH Louis Vuitton Moët Hennessy PARYŻ Euronext: MC artykuły luksusowe m.in. odzież, perfumy, zegarki

Postautor: slayer74 » 18 lip 2021 16:52

LVMH-backed fund to buy 60% of Italian fashion label Etro -sources

MILAN (Reuters) -L Catterton, a private equity firm backed by French luxury giant LVMH, has agreed to buy a 60% stake in Italian fashion company Etro, two sources familiar with the matter said on Sunday.

The deal values Etro at about 500 million euros ($590 million), the sources said, confirming reports in Italian newspapers La Repubblica and Il Sole 24 Ore.

Etro said in a statement that L Catterton was taking a majority stake in the company, while the Etro family would retain "a significant minority interest". It did not go into specifics and gave no financial details.

Gerolamo Etro, who founded the company in 1968, will be the chairman and the deal is set to be closed by the end of the year, the statement said.

"We are thrilled to be working with the L Catterton team who will bring their in-depth knowledge of the fashion sector and an experience in the international development of important brands, allowing our company to reach new heights," the firm said.

LVMH and L Catterton were not immediately available for comment.

In April, a source close to the matter had told Reuters that the Milan-based luxury brand was considering an expression of interest from L Catterton, an investment firm born out of a partnership among Catterton, LVMH and its billionaire owner Bernard Arnault.

One of the sources said Etro's four children would stay on as shareholders with a 40% stake and would remain owners of Etro's real estate property and directly operated stores.

L Catterton recently bought German sandal maker Birkenstock. LVMH, which owns a string of Italian labels including jeweller Bulgari, also boosted its stake in Italian luxury shoemaker Tod's to 10% in April.

https://www.investing.com/news/stock-ma ... es-2560844
Pieniądz robi pieniądz a bieda robi jeszcze wiekszą biedę !!!

slayer74
Kapitan
Posty: 44305
Rejestracja: 19 lip 2005 13:21
Lokalizacja: West Poland- FZ 1974

Re: LVMH Louis Vuitton Moët Hennessy PARYŻ Euronext: MC artykuły luksusowe m.in. odzież, perfumy, zegarki

Postautor: slayer74 » 20 lip 2021 11:02

LVMH (PA:LVMH) stock rose 1.6% after the French luxury group agreed to buy a 60% stake in the streetwear brand Off-White.
Pieniądz robi pieniądz a bieda robi jeszcze wiekszą biedę !!!

slayer74
Kapitan
Posty: 44305
Rejestracja: 19 lip 2005 13:21
Lokalizacja: West Poland- FZ 1974

Re: LVMH Louis Vuitton Moët Hennessy PARYŻ Euronext: MC artykuły luksusowe m.in. odzież, perfumy, zegarki

Postautor: slayer74 » 27 lip 2021 10:40

Louis Vuitton Earnings, Revenue Beat in Q2

Investing.com - Louis Vuitton reported on Monday second quarter earnings that beat analysts' forecasts and revenue that topped expectations.

Louis Vuitton announced earnings per share of €7.4 on revenue of €14.71B. Analysts polled by Investing.com anticipated EPS of €6.05 on revenue of €13.92B.

Louis Vuitton shares are up 31% from the beginning of the year, still down 3.65% from its 52 week high of €698.90 set on June 18. They are outperforming the CAC 40 which is up 18.5% from the start of the year.

https://www.investing.com/news/louis-vu ... q2-2568459
https://seekingalpha.com/news/3719213-l ... nd-profits
...

LVMH (PA:LVMH) stock rose 1.1% after the world's largest luxury goods group posted higher sales and profits, the sector recovering from the reopening of stores after the pandemic. Revenue for the first half was up over 11% from the comparable period in 2019, before the pandemic began
Pieniądz robi pieniądz a bieda robi jeszcze wiekszą biedę !!!

slayer74
Kapitan
Posty: 44305
Rejestracja: 19 lip 2005 13:21
Lokalizacja: West Poland- FZ 1974

Re: LVMH Louis Vuitton Moët Hennessy PARYŻ Euronext: MC artykuły luksusowe m.in. odzież, perfumy, zegarki

Postautor: slayer74 » 28 lip 2021 11:28

Tiffany & Co i Costco zakończyły ośmioletni spór sądowy

Tiffany & Co zakończył swój ponad ośmioletni spór z Costco Wholesale Corp (COST 0,00%) o naruszenie znaku towarowego i podrabianie pierścionków zaręczynowych opatrzonych nazwą "Tiffany".

Firmy rozstrzygnęły długotrwały spór sądowy dotyczący sprzedaży przez sieć hurtowni pierścionków "Tiffany", które nie zostały wykonane lub autoryzowane przez słynną nowojorską firmę jubilerską. Poniedziałkowa ugoda, o której po raz pierwszy poinformowała agencja Reuters, jest następstwem wygranej Costco latem ubiegłego roku, kiedy to Sąd Apelacyjny Stanów Zjednoczonych dla Drugiego Okręgu unieważnił decyzję sądu niższej instancji, w której uznał on, że Costco jest odpowiedzialne wobec Tiffany & Co. za umyślne naruszenie znaku towarowego i podrabianie towarów, i przekazał sprawę z powrotem do sądu okręgowego w celu przeprowadzenia nowego procesu. W przeciwieństwie do ustaleń sędziego sądu okręgowego, sąd apelacyjny uznał, że rozsądni sędziowie przysięgli mogliby uznać, że "dyskryminujący" klienci Costco nie byliby wprowadzeni w błąd co do źródła pochodzenia pierścionków i że użycie przez Costco nazwy "Tiffany" nie miało na celu wprowadzenia klientów w błąd.

Sprawa rozpoczęła się 14 lutego 2013 roku, kiedy Tiffany & Co. złożyła pozew przeciwko Costco w sądzie federalnym w Nowym Jorku, oskarżając sieć sklepów w Issaquah w stanie Waszyngton o naruszenie znaku towarowego, podrabianie produktów i nieuczciwe praktyki handlowe, a także domagając się dziesiątków milionów dolarów odszkodowania. Według Tiffany'ego, Costco sprzedawało pierścionki zaręczynowe - niektóre kosztujące ponad 6 000 dolarów - używając nazwy "Tiffany" wprowadzając w błąd tysiące klientów Costco, którzy kupowali błyskotki pod fałszywym wrażeniem, że są to autentyczne produkty Tiffany'ego. Według szacunków Tiffany'ego, około 3 349 klientów zakupiło pierścionki "Tiffany" w Costco w omawianym okresie. W odpowiedzi na skargę Tiffany'ego, Costco argumentowało, że "Tiffany" nie jest prawnie chronionym znakiem towarowym, ale raczej ogólnym terminem skrótowym od "Tiffany setting", który opisuje konkretną oprawę pierścionka, i dążyło do unieważnienia federalnej rejestracji znaku przez Tiffany'ego. David Bernstein, prawnik Costco, napisał w e-mailu, że strony "polubownie rozwiązały swój spór". Odmówił podania szczegółów ugody lub dalszego komentarza. Prawnik Tiffany, Brendan O'Rourke, nie odpowiedział natychmiast na maila z zapytaniem o szczegóły porozumienia.


Sędzia federalny w 2017 roku orzekł na korzyść Tiffany i przyznał firmie 19,3 mln dolarów odszkodowania, stwierdzając, że Costco działało w złej wierze, używając nazwy Tiffany w gablotach do sprzedaży swoich pierścionków. Ale ta decyzja została unieważniona w zeszłym roku i odesłana z powrotem do sądu niższej instancji, aby ława przysięgłych rozstrzygnęła kwestię znaku towarowego. Ugoda została ujawniona, gdy obie strony przygotowywały się do procesu.

https://www.paszport.ws/tiffany-co-i-co ... %C4%85dowy
Pieniądz robi pieniądz a bieda robi jeszcze wiekszą biedę !!!


Wróć do „Zagranica”

REKLAMA

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości