MasterCard NYSE: MA karty płatnicze

czyli wszystkie giełdy bardziej rozwinięte niż GPW
slayer74
Kapitan

Re: MasterCard NYSE: MA karty płatnicze

Postautor: slayer74 » 28 paź 2020 15:49

Mastercard Earnings
Estimate: Mastercard earnings per share was seen sinking 24% to $1.64, according to Zacks Investment Research. Revenue for the processor of debit and credit card payments was expected to fall 12% to $3.94 billion, down 12%.

Results: Mastercard earnings per share declined nearly 26% to 1.60. Revenue slid 14% to $3.84 billion. Purchase volume of $1.24 trillion topped some estimates.

"We are seeing encouraging progress in the trajectory of domestic spending, while travel spending remains a challenge," said Ajay Banga, Mastercard CEO.

The recent surge in coronavirus cases in the U.S. and Europe, with several European nations intensifying restrictions, could further chill travel and consumer spending generally.

Stock: Shares fell 6.5% to 296.60 on the stock market today. MA stock was in a flat base with a buy point of 367.35, according to MarketSmith chart analysis. But the pattern is more than 15% deep as of Wednesday's open, meaning Mastercard stock no longer has a flat base.

MA stock has found resistance mostly above its 50-day line, but dipped below it recently. Shares gapped below their 200-day moving average Wednesday.

Meanwhile, Mastercard stock's EPS Rating is 84, while its Composite Rating is 86. But the relative strength line for MA stock is trending lower and could test coronavirus crisis lows today. The RS line tracks a stock's performance vs. the S&P 500 index.

https://www.investors.com/news/ma-stock ... -earnings/
Pieniądz robi pieniądz a bieda robi jeszcze wiekszą biedę !!!

REKLAMA

slayer74
Kapitan

Postautor: slayer74 » 12 gru 2020 14:09

#Mastercard hikes dividend by 10.0 percent. $MA

slayer74
Kapitan

Postautor: slayer74 » 27 sty 2021 17:30

Mastercard Inc. (NYSE: MA) was downgraded from Overweight to Sector Weight with a $345 price target at KeyBanc Capital Markets. The consensus target for the credit card behemoth is up at $378.83. The stock was last seen on Tuesday at $327.70.

slayer74
Kapitan

Postautor: slayer74 » 01 lut 2021 23:13

Spora zmiana dla płacących kartą. Zniknie jeden z frustrujących problemów
Business Insider Polska
dzisiaj 21:50
Mastercard wprowadzi do oferty dla wydawców kart nową usługę, przygotowaną we współpracy z należącą do organizacji spółką Ethoca. Chce wprowadzenia nowego standardu branżowego.

Mastercard wprowadzi nową usługę dla wydawców kart, która wpłynie na to, co osoby płacące kartą widzą w historii transakcji. W bankowości internetowej lub mobilnej zobaczą oni dodatkowe informacje, w tym logo sklepu, w którym robili zakupy – informuje Cashless.pl.

Dotyczy to nie tylko klientów, którzy płacą kartą Mastercard, ale i konkurencji.

Usługa wdrażana jest we współpracy ze spółką Ethoca. Jak podaje Cashless.pl, Mastercard współpracuje z wydawcami kart nad wprowadzeniem nowego standardu branżowego, tak aby do 2022 r. nowa usługa stała się powszechna.

Problemy ze zidentyfikowaniem transakcji
Osoby płacące kartką i monitorujące swoje historie transakcji dobrze znają sytuację, gdy widzą w historii odnotowaną transakcję, ale trudno dojść, czego ona dotyczyła. Widać bowiem nazwy inne niż nazwy sklepów, jakie ostatnio odwiedziliśmy. Mastercard – wprowadzając nową usługę – chce ten problem zlikwidować.

Z badania przeprowadzonego przez Kantar TNS wynika, że aż 84 proc. respondentów czasami nie jest w stanie zidentyfikować niektórych zakupów w historii transakcji, natomiast prawie jednej piątej (17 proc.) zdarza się to często lub bardzo często – wskazuje Cashless.pl.

https://businessinsider.com.pl/twoje-pi ... ji/6k8zcgj

slayer74
Kapitan

Postautor: slayer74 » 20 lut 2021 10:55

Mastercard planuje obsługiwać „wybrane kryptowaluty” bezpośrednio w swojej sieci

https://www.paszport.ws//mastercard-pla ... ojej-sieci

slayer74
Kapitan

Postautor: slayer74 » 24 lut 2021 14:59

Why Mastercard Is Going Big on Bitcoin
New effort to illuminate and dominate cryptocurrency transactions will help the plastic giant in its ferocious war against paper money

rrency is hitting the mainstream, and that is good news for big financial services companies.

Execs at Mastercard ( (MA) - Get Report) revealed this month that the transaction giant will begin accepting select cryptocurrencies in the latter part of 2021. Bitcoin is coming to plastic.

Investors should buy Mastercard -- but not for the reason you might imagine.

It should not be a great surprise that Mastercard managers are making the hop to crypto. Inside of the Purchase, New York-based company executives have been experimenting for years with digital currencies and blockchain, the clearing mechanism that underlies bitcon. The surprise is how quickly those plans are now being implemented.

Bitcoin is in the midst of being adopted by giant financial institutions. The oddity is all of this is happening everywhere at the same time.

The Wall Street Journal reported a week ago that BNY Mellon (BK), the oldest bank in the United States, will begin holding bitcoin on behalf of its clients. This is a really big deal. BNY Mellon is a major partner to some of the largest asset managers in the world. Its primary business is navigating the regulatory and legal frameworks of transferring financial assets. Bringing bitcoin into its platform will give clients confidence to invest in the cryptocurrency.

BNY Mellon follows Fidelity Investments into the world of crypto. The Journal notes that Fidelity won regulatory approval in 2019 to hold and transfer digital coins.

More recently large technology corporations have started accumulating bitcoin. Microstrategy ( (MSTR) - Get Report), Square ( (SQ) - Get Report), PayPal ( (PYPL) - Get Report) and Tesla ( (TSLA) - Get Report) have filed with the Securities and Exchange Commission to make crypto a part of their balance sheets.

The attraction is diversification away from the risks of traditional paper currencies like the U.S. dollar. Across the globe central bankers have been creating money supply at a fervent pace to stave off the negative economic effects of the COVID-19 crisis. In theory all of that money sloshing around in the system should lead to currency devaluation

By design, bitcoin has very limited supply. Only 21 million coins will ever be created. That scarcity should lift prices over time.

Mastercard now has the opportunity to accumulate a lot of those coins through the normal operation of its normal business.

What most investors still get wrong about credit card processors is their primary business is the transaction. They don’t have credit risk. That aspect of credit card use is born by the banks that issue the plastic. Mastercard processes transactions and collects a percentage as a fee. That’s it.

Mastercard managers are positioning the company to collect a fee on every transaction paid with bitcon using one of its branded cards. Simply collecting those bitcon fees could become a substantial asset over time.

Company executives are playing up the advantages for cardholders.

In a corporate blogpost Raj Dhamodharan, executive vice president of digital asset and blockchain products, wrote that the transition to accepting digital coins is all about choice. Consumers and merchants will have more payment options, plus the peace of mind knowing that everything is safe and secure.

That’s one way to look at bringing bitcoin inside of the Mastercard ecosystem. Another perspective is an unprecedented opportunity for the company to collect a massive bitcoin stake without diverting shareholder capital.

The dynamism of Mastercard’s transaction business cannot be overstated.

At an investor presentation in October managers revealed that the company logged $2.1 billion in operating profits on only $3.8 billion in sales. That’s a 54.9% gross margin. Net profits were $1.6 billion during a pandemic. Let that sink in.

For several years Mastercard has been successfully waging a public relations war against cash. All over the globe managers are lobbying governments to issue debit cards for transfer payments, and urging transit authorities and merchants to accept contactless payments. In a cashless world Mastercard gets a cut of every transaction, regardless how small.

Bitcoin is the final frontier.

Mastercard shares trade at 32x forward earnings and 21.2x sales. While these metrics may seem expensive keep in mind that the business is immensely profitable and many new opportunities, including cryptocurrency lie ahead.

Based on operating margins alone I believe the stock can reach $470 within 12 months. At a current price of $345.70 that is a 36% gain.

BY JON MARKMAN

https://www.thestreet.com/tech/news/masterbit022321

Andy8402
Starszy szeregowy
Kontakt:

Postautor: Andy8402 » 25 lut 2021 21:00

Ciekawi mnie ten temat bo sam mam kartę mastercard i trochę już siedzę w tej tematyce. Czy wiecie może kiedy dokładnie zostanie to uruchomione? Chętnie bym przetestował w praktyce ;-)
Interesuję się inwestowaniem na giełdzie oraz w kryptowaluty, a także zarabianiem pasywnym. Prowadzę stronę internetową https://gielda-kryptowaluty.pl/

slayer74
Kapitan

Postautor: slayer74 » 29 kwie 2021 20:43

EPS / Forecast
1.07 / 1.04

Revenue / Forecast
4.88B / 4.97B

slayer74
Kapitan

Postautor: slayer74 » 29 lip 2021 14:38

MA Earnings
Latest Release
Jul 29, 2021

EPS / Forecast
1.95 / 1.74

Revenue / Forecast
4.53B / 4.36B

slayer74
Kapitan

Postautor: slayer74 » 04 sie 2021 19:45

Australia welcomes first-ever cryptocurrency Mastercard
https://www.investing.com/news/cryptocu ... rd-2579531

slayer74
Kapitan

Postautor: slayer74 » 30 wrz 2021 17:48

Mastercard uruchomi program pożyczek ratalnych

Mastercard (NYSE: MA) wkracza w konkurencyjną przestrzeń kredytów ratalnych, pomagając bankom i startupom w stworzeniu własnej usługi „kup teraz, zapłać później”. Gigant płatności zaprezentował we wtorek nowy program o nazwie „Mastercard Installments” dla rynków w USA, Wielkiej Brytanii i Australii, który zostanie uruchomiony w pierwszym kwartale 2022 roku. Coraz popularniejszy styl kredytowania pozwala kupującym płacić za zakupy za pomocą comiesięcznych, często nieoprocentowanych rat. Craig Vosburg, dyrektor ds. produktu w Mastercard, powiedział: „Konsumenci wykazują duże zainteresowanie usługą „kup teraz, zapłać później”. Firma wykorzystuje moc sieci Mastercard i franczyzy, aby wprowadzić to na rynek na dużą skalę”. Nowy program umożliwi bankom i fintechom „podłączenie się” do programu Mastercard i oferowanie pożyczek bezpośrednio klientom. Amerykański bank konsumencki Barclays (NYSE: BCS), SoFi (NYSE: SOFI), Synchrony (NYSE: SYF) i Marqeta poinformowały, że planują wykorzystać program Mastercard do uruchomienia pożyczek ratalnych.

slayer74
Kapitan

Postautor: slayer74 » 17 gru 2021 12:33

#Mastercard hikes dividend by 11.4 percent. $MA

slayer74
Kapitan

Postautor: slayer74 » 28 kwie 2022 19:02

Zyski Mastercarda w I kw. wyższe od oczekiwań

https://www.pb.pl/zyski-mastercarda-w-i ... an-1149013

W okresie od stycznia do marca Zysk firmy wzrósł do 2,6 mld USD, czyli 2,68 USD na akcję. W analogicznym kwartale ubiegłego roku wyniósł 1,8 mld USD, czyli 1,83 USD na akcję.

slayer74
Kapitan

Postautor: slayer74 » 28 lip 2022 22:38

Investing.com - Mastercard (NYSE:MA) reported on Thursday second quarter earnings that beat analysts' forecasts and revenue that topped expectations.

Mastercard announced earnings per share of $2.56 on revenue of $5.5B. Analysts polled by Investing.com anticipated EPS of $2.35 on revenue of $5.26B.

Mastercard shares are down 4% from the beginning of the year, still down 14.17% from its 52 week high of $399.92 set on February 2. They are outperforming the S&P 500 which is down 15.58% from the start of the year.

Mastercard follows other major Information Technology sector earnings this month
Mastercard's report follows an earnings missed by Microsoft on Tuesday, who reported EPS of $2.23 on revenue of $51.87B, compared to forecasts EPS of $2.29 on revenue of $52.43B.

Visa A had beat expectations on Tuesday with third quarter EPS of $1.98 on revenue of $7.28B, compared to forecast for EPS of $1.74 on revenue of $7.06B.

slayer74
Kapitan

Postautor: slayer74 » 08 lis 2022 13:00

Mastercard pomoże bankom oferować handel kryptowalutami

W ciągu nieco ponad dekady branża kryptowalutowa doświadczyła wielu boomów i upadków. Osiągnęła również poziomy, które wydawały się niewyobrażalne podczas niedawnego szczytu na początku 2021 roku. Oczywiście wydaje się to odległą przeszłością, biorąc pod uwagę niedawną masakrę i niszczący rynek niedźwiedzia w branży.

Istnieje kilka głównych przeszkód dla branży, aby kontynuować wzrost i przekroczyć te wysokie poziomy. Po pierwsze, nadal nie ma głównej, łatwej w użyciu, skierowanej do konsumenta aplikacji, która zmusiłaby ludzi do rozpoczęcia korzystania z kryptowaluty lub usług powiązanych w ich codziennym życiu. Wystarczy pomyśleć o tym, jak strony internetowe takie jak Amazon.com (AMZN 0,00%) lub Apple (AAPL 0,00%) iTunes były pierwszymi z wielu rozpowszechnionych aplikacjami, które były używane przez miliony ludzi i zapoczątkowały wzrost gospodarki internetowej.

Kolejną przeszkodą dla branży kryptowalut jest brak integracji i wsparcia ze strony banków i innych tradycyjnych instytucji finansowych. Jest to również przeszkoda dla wzrostu i powszechnej adopcji. Tak więc, jest to z pewnością pozytywny krok, że Mastercard (MA 0,00%) uruchamia program, aby pomóc bankom oferować usługi handlu kryptowalutami dla klientów.

Mastercard będzie działać jako most między Paxos, platformą handlu kryptowalutami, a bankami. Będzie to pośrednik i weźmie na siebie zadbanie o zgodność z przepisami i ryzyko związane z bezpieczeństwem, które są dwoma głównymi powodami, dla których kryptowaluty są powoli przyjmowane przez banki.

Paxos to główna platforma handlu kryptowalutami wykorzystywana przez PayPal (PYPL 0,00%) w ramach jego oferty handlu kryptowalutami.

Mastercard uważa, że istnieje duża pula ludzi, którzy byliby potencjalnymi nabywcami kryptowalut i innych aktywów cyfrowych, ale zdecydowaliby się na to tylko wtedy, gdyby mieli dostęp do nich za pośrednictwem tradycyjnego systemu finansowego.

Oczywiście nie ma pewności, jak bardzo na popyt w krótkim okresie wpłynie akcja cenowa i defraudacje niektórych firm kryptowalutowych. Ale w dłuższej perspektywie Mastercard widzi, że aktywność w tej sferze rośnie, a firma jest dobrze pozycjonowana, aby z tego skorzystać.

Jest to kontynuacja trendu, ponieważ Mastercard współpracował z Coinbase (COIN 0,00%) w zakresie NFT. Jego konkurent, Visa (V 0,00%), współpracował z FTX, aby zaoferować kryptowalutowe karty debetowe i bada wykorzystanie stablecoinów na swoich kartach i w sieci.

Wróć do „Zagranica”

REKLAMA