Ranked: Biggest Fast Food Chains in America
https://www.visualcapitalist.com/bigges ... OkhZKjHkXQ
Yum! Brands, Inc. NYSE: YUM m.in. KFC, Pizza Hut, Taco Bell
Re: Yum! Brands, Inc. NYSE: YUM m.in. KFC, Pizza Hut, Taco Bell
Pieniądz robi pieniądz a bieda robi jeszcze wiekszą biedę !!!
REKLAMA
Re: Yum! Brands, Inc. NYSE: YUM m.in. KFC, Pizza Hut, Taco Bell
Independent: KFC wstrzymuje swój slogan
Z powodu pandemii amerykańska sieć fast foodów zawiesza wykorzystywanie hasła „finger lickin' good", co oznacza „tak dobre, że aż palce lizać"
Firma nie wykorzysta sloganu pierwszy raz od 64 lat, ponieważ uważa, że w obecnej sytuacji byłoby to nieodpowiednie. – Znajdujemy się w bardzo nietypowym położeniu – mamy kultowy slogan, który nie do końca pasuje do obecnego środowiska – stwierdziła dyrektor do spraw marketingu w KFC Catherine Tan-Gillespie.
W oświadczeniu firma zapewnia również, że menu pozostanie niezmienione, a slogan powróci, gdy nadejdzie odpowiedni moment. Posunięcie nastąpiło po tym, jak Centers for Disease Control and Prevention odradziło ludziom dotykania oczu, nosa i ust podczas pandemii koronawirusa. Zdaniem ekspertów decyzja firmy jest krokiem wymierzonym w sukces marketingowy. GSU
https://www.parkiet.com/Gospodarka---Sw ... logan.html
Z powodu pandemii amerykańska sieć fast foodów zawiesza wykorzystywanie hasła „finger lickin' good", co oznacza „tak dobre, że aż palce lizać"
Firma nie wykorzysta sloganu pierwszy raz od 64 lat, ponieważ uważa, że w obecnej sytuacji byłoby to nieodpowiednie. – Znajdujemy się w bardzo nietypowym położeniu – mamy kultowy slogan, który nie do końca pasuje do obecnego środowiska – stwierdziła dyrektor do spraw marketingu w KFC Catherine Tan-Gillespie.
W oświadczeniu firma zapewnia również, że menu pozostanie niezmienione, a slogan powróci, gdy nadejdzie odpowiedni moment. Posunięcie nastąpiło po tym, jak Centers for Disease Control and Prevention odradziło ludziom dotykania oczu, nosa i ust podczas pandemii koronawirusa. Zdaniem ekspertów decyzja firmy jest krokiem wymierzonym w sukces marketingowy. GSU
https://www.parkiet.com/Gospodarka---Sw ... logan.html
Pieniądz robi pieniądz a bieda robi jeszcze wiekszą biedę !!!
Re: Yum! Brands, Inc. NYSE: YUM m.in. KFC, Pizza Hut, Taco Bell
Yum! Brands publikuje wyniki kwartalne
YUM
Spółka Yum! Brands (NYSE: YUM) opublikowała w czwartek wyniki finansowe za czwarty kwartał i cały rok. Po południu cena akcji spółki spadła o 0,25% do 104,75 USD. Firma z branży fast food osiągnęła dochód netto w wysokości 332 mln USD, co oznacza spadek o 32% z 488 mln USD w porównaniu rok do roku lub zysk GAAP na akcję w wysokości 1,08 USD, przewyższając konsensus prognoz na poziomie 1,01 USD. Spółka Yum! Brands opublikowała skorygowany zysk na akcję w wysokości 1,15 USD w porównaniu z 1,00 USD i łatwo przewyższyła szacunki analityków wynoszące 1,01 USD. Firma odnotowała przychody w wysokości 1,74 mld USD, co oznacza wzrost o 3,0% i przewyższenie oczekiwań o 20 mln USD. Sprzedaż w tych samych sklepach spadła o 1,0%, czyli więcej niż szacowane przez analityków 0%. Za cały rok firma odnotowała dochód netto w wysokości 904 mln USD, co oznacza 30% spadek. Patrząc w przyszłość na rok fiskalny 2021, dyrektor generalny David Gibbs powiedział, że Yum! Brands jest gotowy zyskownie zwiększyć sprzedaż.
https://www.paszport.ws/newsfeed
YUM
Spółka Yum! Brands (NYSE: YUM) opublikowała w czwartek wyniki finansowe za czwarty kwartał i cały rok. Po południu cena akcji spółki spadła o 0,25% do 104,75 USD. Firma z branży fast food osiągnęła dochód netto w wysokości 332 mln USD, co oznacza spadek o 32% z 488 mln USD w porównaniu rok do roku lub zysk GAAP na akcję w wysokości 1,08 USD, przewyższając konsensus prognoz na poziomie 1,01 USD. Spółka Yum! Brands opublikowała skorygowany zysk na akcję w wysokości 1,15 USD w porównaniu z 1,00 USD i łatwo przewyższyła szacunki analityków wynoszące 1,01 USD. Firma odnotowała przychody w wysokości 1,74 mld USD, co oznacza wzrost o 3,0% i przewyższenie oczekiwań o 20 mln USD. Sprzedaż w tych samych sklepach spadła o 1,0%, czyli więcej niż szacowane przez analityków 0%. Za cały rok firma odnotowała dochód netto w wysokości 904 mln USD, co oznacza 30% spadek. Patrząc w przyszłość na rok fiskalny 2021, dyrektor generalny David Gibbs powiedział, że Yum! Brands jest gotowy zyskownie zwiększyć sprzedaż.
https://www.paszport.ws/newsfeed
Pieniądz robi pieniądz a bieda robi jeszcze wiekszą biedę !!!
Re: Yum! Brands, Inc. NYSE: YUM m.in. KFC, Pizza Hut, Taco Bell
Taco Bell i Beyond Meat łączą siły, by stworzyć dania z mięsem roślinnym
Należąca do Yum! Brands Inc. (YUM -1,12%) sieć restauracji fast-food Taco Bell nawiązała współpracę z Beyond Meat (BYND 1,20%) w celu wprowadzenia do swojego menu dań zawierających mięso roślinne. To nie pierwszy raz, kiedy producent zamienników prawdziwego mięsa łączy siły ze spółką zależną Yum! W niedalekiej przeszłości Beyond Meat pracowało między innymi z siecią pizzerii Pizza Hut.
Taco Bell zaskoczyło branżę wiadomością o nowym partnerstwie, ponieważ wcześniej deklarowało, że spróbuje wzbogacić swoją ofertę o bezmięsne pozycje na własną rękę. Poza tym, po licznych apelach internautów postanowiło przywrócić wycofane na czas pandemii koronawirusa dania z ziemniaków.
"Od dawna zajmujemy pozycję lidera, jeśli chodzi o jedzenie wegetariańskie, ale w tym roku mamy w ofercie jeszcze więcej bezmięsnych dań, które pokochają wegetarianie, osoby zastanawiające się nad przejściem na wegetarianizm, a nawet miłośnicy mięsa" - powiedziała Liz Matthews, dyrektora ds. innowacyjności Taco Bell. - "Powrót naszych ukochanych ziemniaków to zaledwie pierwszy rok do udowodnienia fanom, że w tym roku nadal jesteśmy oddani wegetarianizmowi."
W ramach współpracy z Pizza Hut Beyond Meat stworzyło dwie pizze z roślinną kiełbasą, które zadebiutowały pod koniec ubiegłego roku. Jeszcze wcześniej w 2019 roku firma opracowała roślinnego burgera dla Carl's Jr, a także śniadaniową kanapkę dla Dunkin' Brands.
Doniesienia o kolejnych partnerstwach zawsze wpływały bardzo pozytywnie na notowania giełdowe Beyond Meat. Zapowiedź drugiej współpracy z Yum! Brands nie należała do wyjątków. W dniu pojawienia się tej wiadomości akcje BYND zdrożały 13,7%, choć następnego dnia potaniały 1,7%.
https://www.paszport.ws//taco-bell-i-be ... 5%9Blinnym
Należąca do Yum! Brands Inc. (YUM -1,12%) sieć restauracji fast-food Taco Bell nawiązała współpracę z Beyond Meat (BYND 1,20%) w celu wprowadzenia do swojego menu dań zawierających mięso roślinne. To nie pierwszy raz, kiedy producent zamienników prawdziwego mięsa łączy siły ze spółką zależną Yum! W niedalekiej przeszłości Beyond Meat pracowało między innymi z siecią pizzerii Pizza Hut.
Taco Bell zaskoczyło branżę wiadomością o nowym partnerstwie, ponieważ wcześniej deklarowało, że spróbuje wzbogacić swoją ofertę o bezmięsne pozycje na własną rękę. Poza tym, po licznych apelach internautów postanowiło przywrócić wycofane na czas pandemii koronawirusa dania z ziemniaków.
"Od dawna zajmujemy pozycję lidera, jeśli chodzi o jedzenie wegetariańskie, ale w tym roku mamy w ofercie jeszcze więcej bezmięsnych dań, które pokochają wegetarianie, osoby zastanawiające się nad przejściem na wegetarianizm, a nawet miłośnicy mięsa" - powiedziała Liz Matthews, dyrektora ds. innowacyjności Taco Bell. - "Powrót naszych ukochanych ziemniaków to zaledwie pierwszy rok do udowodnienia fanom, że w tym roku nadal jesteśmy oddani wegetarianizmowi."
W ramach współpracy z Pizza Hut Beyond Meat stworzyło dwie pizze z roślinną kiełbasą, które zadebiutowały pod koniec ubiegłego roku. Jeszcze wcześniej w 2019 roku firma opracowała roślinnego burgera dla Carl's Jr, a także śniadaniową kanapkę dla Dunkin' Brands.
Doniesienia o kolejnych partnerstwach zawsze wpływały bardzo pozytywnie na notowania giełdowe Beyond Meat. Zapowiedź drugiej współpracy z Yum! Brands nie należała do wyjątków. W dniu pojawienia się tej wiadomości akcje BYND zdrożały 13,7%, choć następnego dnia potaniały 1,7%.
https://www.paszport.ws//taco-bell-i-be ... 5%9Blinnym
Pieniądz robi pieniądz a bieda robi jeszcze wiekszą biedę !!!
Re: Yum! Brands, Inc. NYSE: YUM m.in. KFC, Pizza Hut, Taco Bell
Myślałem, że mnie już nic nie zdziwi a tu się okazało, że największym udziałowcem KFC w Japonii (35,12% akcjonariatu) https://www.kfc.co.jp/ jest Mitsubishi Corporation Z dnia na dzień tylko utwierdzam się w przekonaniu, że inwestycja w Mistubishi Corporation to inwestycja niczym w akcje Berkshire Hathaway Warrena Buffetta i Charliego Mungera. Oczywiście Mitsubishi to moja ulubiona spółka, którą mam w portfelu ale przewaga Mitsubishi nad BRK to prowadzenie stałej stabilnej polityki dywidendowej, czego BRK nie oferuje
forum na fb Dividend Kingdom - KK
forum na fb Dividend Kingdom - KK
Pieniądz robi pieniądz a bieda robi jeszcze wiekszą biedę !!!
Re: Yum! Brands, Inc. NYSE: YUM m.in. KFC, Pizza Hut, Taco Bell
Sieć Pizza Hut poinformowała w czwartek, że wraz ze swoimi franczyzobiorcami chce do końca roku zatrudnić w USA 40 tys. nowych stałych pracowników.
Pieniądz robi pieniądz a bieda robi jeszcze wiekszą biedę !!!
Re: Yum! Brands, Inc. NYSE: YUM m.in. KFC, Pizza Hut, Taco Bell
Yum! Brands hikes dividend by 14 percent. $YUM
Pieniądz robi pieniądz a bieda robi jeszcze wiekszą biedę !!!
Re: Yum! Brands, Inc. NYSE: YUM m.in. KFC, Pizza Hut, Taco Bell
Starbucks i McDonald's zawieszają działalność w Rosji. Do listy dołącza właściciel sieci KFC i Pizza Hut
KFC i Pizza Hut w Rosji
Agencja Reutera podała również we wtorek, że Yum Brands Inc, spółka matka m.in. sieci KFC, wstrzymuje inwestycje w Rosji. Jak zaznaczyła agencja, Yum nie skomentował, czy będzie dążył do ograniczenia lub wstrzymania działalności swoich restauracji w Rosji po inwazji tego kraju na Ukrainę.
Yum posiada w Rosji co najmniej 1000 lokali KFC i 50 Pizza Hut. Prawie wszystkie działają jako niezależne franczyzy. Spółka w poniedziałek na swojej stronie internetowej podała, że "zawiesiła wszelkie inwestycje i rozwój restauracji w Rosji, podczas gdy nadal ocenia dodatkowe opcje".
Działalność franczyzowa oznacza, że Yum nie ma nad restauracjami pełnej kontroli, "ale jednocześnie jest mniej narażony na ryzyko finansowe i operacyjne" - podkreślił Reuters.
https://tvn24.pl/biznes/ze-swiata/rosja ... ji-5628134
KFC i Pizza Hut w Rosji
Agencja Reutera podała również we wtorek, że Yum Brands Inc, spółka matka m.in. sieci KFC, wstrzymuje inwestycje w Rosji. Jak zaznaczyła agencja, Yum nie skomentował, czy będzie dążył do ograniczenia lub wstrzymania działalności swoich restauracji w Rosji po inwazji tego kraju na Ukrainę.
Yum posiada w Rosji co najmniej 1000 lokali KFC i 50 Pizza Hut. Prawie wszystkie działają jako niezależne franczyzy. Spółka w poniedziałek na swojej stronie internetowej podała, że "zawiesiła wszelkie inwestycje i rozwój restauracji w Rosji, podczas gdy nadal ocenia dodatkowe opcje".
Działalność franczyzowa oznacza, że Yum nie ma nad restauracjami pełnej kontroli, "ale jednocześnie jest mniej narażony na ryzyko finansowe i operacyjne" - podkreślił Reuters.
https://tvn24.pl/biznes/ze-swiata/rosja ... ji-5628134
Pieniądz robi pieniądz a bieda robi jeszcze wiekszą biedę !!!
Re: Yum! Brands, Inc. NYSE: YUM m.in. KFC, Pizza Hut, Taco Bell
Latest Release
May 04, 2022
EPS / Forecast
1.05 / 1.07
Revenue / Forecast
1.55B / 1.59B
Yum! Brands z wynikami poniżej oczekiwań
Spółka Yum! Brands (NYSE: YUM) opublikowała dziś wyniki za pierwszy kwartał, a w południe jej akcje wzrosły o 0,75% do 116 USD po tym, jak wyniki okazały się poniżej oczekiwań analityków. Firma odnotowała dochód netto w wysokości 399 mln USD, co oznacza wzrost o 22% z 326 mln USD w poprzednim roku, lub zysk na akcję według standardów GAAP w wysokości 1,36 USD, co oznacza wzrost z 1,07 USD. Skorygowany zysk na akcję wyniósł 1,05 USD, co oznacza spadek z poziomu 1,07 USD i rozminięcie się z konsensusem szacunków na poziomie 1,07 USD. Przychody firmy wyniosły 1,55 mld USD, co oznacza wzrost o 4,0% i rozminięcie się z konsensusem szacunków o 40 mln USD. Liczba otwarć lokali brutto osiągnęła rekordowy poziom 997, a sprzedaż w tych samych sklepach wzrosła o 3%. Środki pieniężne i ich ekwiwalenty wyniosły 365 mln USD. Dyrektor generalny, David Gibbs, powiedział, że sprzedaż wzrosła pomimo trudnych warunków operacyjnych, a dynamiczny wzrost sprzedaży cyfrowej utrzymał się dzięki wzrostowi ogólnej sprzedaży i rozszerzeniu asortymentu cyfrowego.
https://www.paszport.ws/newsfeed#
May 04, 2022
EPS / Forecast
1.05 / 1.07
Revenue / Forecast
1.55B / 1.59B
Yum! Brands z wynikami poniżej oczekiwań
Spółka Yum! Brands (NYSE: YUM) opublikowała dziś wyniki za pierwszy kwartał, a w południe jej akcje wzrosły o 0,75% do 116 USD po tym, jak wyniki okazały się poniżej oczekiwań analityków. Firma odnotowała dochód netto w wysokości 399 mln USD, co oznacza wzrost o 22% z 326 mln USD w poprzednim roku, lub zysk na akcję według standardów GAAP w wysokości 1,36 USD, co oznacza wzrost z 1,07 USD. Skorygowany zysk na akcję wyniósł 1,05 USD, co oznacza spadek z poziomu 1,07 USD i rozminięcie się z konsensusem szacunków na poziomie 1,07 USD. Przychody firmy wyniosły 1,55 mld USD, co oznacza wzrost o 4,0% i rozminięcie się z konsensusem szacunków o 40 mln USD. Liczba otwarć lokali brutto osiągnęła rekordowy poziom 997, a sprzedaż w tych samych sklepach wzrosła o 3%. Środki pieniężne i ich ekwiwalenty wyniosły 365 mln USD. Dyrektor generalny, David Gibbs, powiedział, że sprzedaż wzrosła pomimo trudnych warunków operacyjnych, a dynamiczny wzrost sprzedaży cyfrowej utrzymał się dzięki wzrostowi ogólnej sprzedaży i rozszerzeniu asortymentu cyfrowego.
https://www.paszport.ws/newsfeed#
Pieniądz robi pieniądz a bieda robi jeszcze wiekszą biedę !!!
Re: Yum! Brands, Inc. NYSE: YUM m.in. KFC, Pizza Hut, Taco Bell
Przez tydzień jadł tylko KFC. Takich efektów podczas eksperymentu się nie spodziewał
Czy jedząc fast foody przez tydzień, można schudnąć? Ten YouTuber udowadnia, że tak. Mężczyzna przez tydzień stołował się tylko w popularnej sieciówce KFC i zrzucił niecały kilogram. Jak to jest możliwe? Głos w tej sprawie zabrali również eksperci, którzy wyjaśnili, czy taka dieta jest korzystna dla naszego zdrowia.
Więcej podobnych artykułów znajdziecie na Gazeta.pl
Co jakiś czas niektórzy z internautów podejmują żywieniowe wyzwania. Jedni np. przechodzą na dietę wegańską, inni przez cały dzień jedzą tylko jeden produkt jak np. banany, a jeszcze inny stołują się w fast foodach. Mike Jeavons pochodzi z Wielkiej Brytanii i regularnie nagrywa filmiki na YouTube. W jednym z odcinków podjął wyzwanie, które polegało na jedzeniu przez tydzień wyłącznie produktów z KFC. Jak wpłynął na niego ten eksperyment?
Przez tydzień jadł tylko w KFC i schudł
Mike Jeavons zyskał popularność w sieci dzięki kolejnym wyzwaniom, które podejmuje. Jego kanał na YouTube śledzi ponad 139 tys. subskrybentów. Do tej pory sprawdził, jak się czuje człowiek, który je zaledwie jeden posiłek dziennie, a także co się stanie, gdy przez tydzień je się tylko pizzę. Teraz postanowił podjąć się kolejnego wyzwania i przez tydzień stołował się w KFC.
Historię Mike'a opisuje portal "thesun.co.uk", który w swojej publikacji zdradza, ile mężczyzna wydał na cały eksperyment. Było to około 570 zł. Co ciekawe, pod koniec eksperymentu, kiedy stanął na wadze, okazało się, że mimo tego, że jadł fast foody to schudł. Jak to możliwe? Otóż youtuber przez całe wyzwanie skrupulatnie liczył kalorie i nie przekraczał 2000 kcal dziennie.
Jak jedzenie KFC przez tydzień wpłynęło na zdrowie youtubera?
Poza utratą niespełna kilograma nie ma żadnych korzyści zdrowotnych płynących z tego testu. Jak podaje portal "zywienie.abczdrowie.pl" przez tydzień mężczyzna dostarczył swojemu organizmowi 150% soli i 250% tłuszczu więcej niż jest to zalecane. To wszystko wpłynęło na jego samopoczucie.
Tydzień po wyzwaniu czułem ciągłe pragnienie i bóle głowy. Bardzo brakowało mi też KFC. Produkty stamtąd są świetne jako okazjonalny przysmak, ale nie jest to coś, co dobrze jeść codziennie.
- wyznał Mike.
Eksperci uczulają przed tym eksperymentem
Wyzwanie eksperta odbiło się szerokim echem w środowisku dietetycznym. Dr Carrie Ruxton, dietetyk z Health and Food Supplements Information Service skomentowała to tak:
Smażone w głębokim tłuszczu fast foody i napoje gazowane nie mają kluczowych składników odżywczych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania organizmu, zwłaszcza witaminy C, D, żelaza oraz wapnia.
Kobieta przyznała również, że taka dieta jest niezdrowa i absolutnie nikt nie powinien jej próbować. YouTuber stwierdził, że choć dobrze się bawił podczas tego eksperymentu, to nigdy więcej go nie powtórzy.
https://www.msn.com/pl-pl/kuchnia/wiado ... 30f712d3d5
Czy jedząc fast foody przez tydzień, można schudnąć? Ten YouTuber udowadnia, że tak. Mężczyzna przez tydzień stołował się tylko w popularnej sieciówce KFC i zrzucił niecały kilogram. Jak to jest możliwe? Głos w tej sprawie zabrali również eksperci, którzy wyjaśnili, czy taka dieta jest korzystna dla naszego zdrowia.
Więcej podobnych artykułów znajdziecie na Gazeta.pl
Co jakiś czas niektórzy z internautów podejmują żywieniowe wyzwania. Jedni np. przechodzą na dietę wegańską, inni przez cały dzień jedzą tylko jeden produkt jak np. banany, a jeszcze inny stołują się w fast foodach. Mike Jeavons pochodzi z Wielkiej Brytanii i regularnie nagrywa filmiki na YouTube. W jednym z odcinków podjął wyzwanie, które polegało na jedzeniu przez tydzień wyłącznie produktów z KFC. Jak wpłynął na niego ten eksperyment?
Przez tydzień jadł tylko w KFC i schudł
Mike Jeavons zyskał popularność w sieci dzięki kolejnym wyzwaniom, które podejmuje. Jego kanał na YouTube śledzi ponad 139 tys. subskrybentów. Do tej pory sprawdził, jak się czuje człowiek, który je zaledwie jeden posiłek dziennie, a także co się stanie, gdy przez tydzień je się tylko pizzę. Teraz postanowił podjąć się kolejnego wyzwania i przez tydzień stołował się w KFC.
Historię Mike'a opisuje portal "thesun.co.uk", który w swojej publikacji zdradza, ile mężczyzna wydał na cały eksperyment. Było to około 570 zł. Co ciekawe, pod koniec eksperymentu, kiedy stanął na wadze, okazało się, że mimo tego, że jadł fast foody to schudł. Jak to możliwe? Otóż youtuber przez całe wyzwanie skrupulatnie liczył kalorie i nie przekraczał 2000 kcal dziennie.
Jak jedzenie KFC przez tydzień wpłynęło na zdrowie youtubera?
Poza utratą niespełna kilograma nie ma żadnych korzyści zdrowotnych płynących z tego testu. Jak podaje portal "zywienie.abczdrowie.pl" przez tydzień mężczyzna dostarczył swojemu organizmowi 150% soli i 250% tłuszczu więcej niż jest to zalecane. To wszystko wpłynęło na jego samopoczucie.
Tydzień po wyzwaniu czułem ciągłe pragnienie i bóle głowy. Bardzo brakowało mi też KFC. Produkty stamtąd są świetne jako okazjonalny przysmak, ale nie jest to coś, co dobrze jeść codziennie.
- wyznał Mike.
Eksperci uczulają przed tym eksperymentem
Wyzwanie eksperta odbiło się szerokim echem w środowisku dietetycznym. Dr Carrie Ruxton, dietetyk z Health and Food Supplements Information Service skomentowała to tak:
Smażone w głębokim tłuszczu fast foody i napoje gazowane nie mają kluczowych składników odżywczych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania organizmu, zwłaszcza witaminy C, D, żelaza oraz wapnia.
Kobieta przyznała również, że taka dieta jest niezdrowa i absolutnie nikt nie powinien jej próbować. YouTuber stwierdził, że choć dobrze się bawił podczas tego eksperymentu, to nigdy więcej go nie powtórzy.
https://www.msn.com/pl-pl/kuchnia/wiado ... 30f712d3d5
Pieniądz robi pieniądz a bieda robi jeszcze wiekszą biedę !!!
Re: Yum! Brands, Inc. NYSE: YUM m.in. KFC, Pizza Hut, Taco Bell
Amerykańska firma Yum! Brands, do której należą marki KFC i Pizza Hut sprzedaje swoje aktywa w Rosji i całkowicie opuszcza tamtejszy rynek.
Pieniądz robi pieniądz a bieda robi jeszcze wiekszą biedę !!!
Re: Yum! Brands, Inc. NYSE: YUM m.in. KFC, Pizza Hut, Taco Bell
Investing.com - Yum! Brands (NYSE:YUM) reported on Wednesday second quarter earnings that missed analysts' forecasts and revenue that fell short of expectations.
Yum! Brands announced earnings per share of $1.05 on revenue of $1.64B. Analysts polled by Investing.com anticipated EPS of $1.09 on revenue of $1.65B.
Yum! Brands shares are down 12% from the beginning of the year, still down 12.67% from its 52 week high of $139.85 set on December 29, 2021. They are outperforming the S&P 500 which is down 14.16% from the start of the year.
Yum! Brands follows other major Consumer Discretionary sector earnings this month
Yum! Brands's report follows an earnings missed by Amazon.com on July 28, who reported EPS of $-0.2 on revenue of $121.23B, compared to forecasts EPS of $0.1199 on revenue of $119B.
Tesla had beat expectations on July 20 with second quarter EPS of $2.27 on revenue of $16.93B, compared to forecast for EPS of $1.81 on revenue of $16.54B.
Yum! Brands announced earnings per share of $1.05 on revenue of $1.64B. Analysts polled by Investing.com anticipated EPS of $1.09 on revenue of $1.65B.
Yum! Brands shares are down 12% from the beginning of the year, still down 12.67% from its 52 week high of $139.85 set on December 29, 2021. They are outperforming the S&P 500 which is down 14.16% from the start of the year.
Yum! Brands follows other major Consumer Discretionary sector earnings this month
Yum! Brands's report follows an earnings missed by Amazon.com on July 28, who reported EPS of $-0.2 on revenue of $121.23B, compared to forecasts EPS of $0.1199 on revenue of $119B.
Tesla had beat expectations on July 20 with second quarter EPS of $2.27 on revenue of $16.93B, compared to forecast for EPS of $1.81 on revenue of $16.54B.
Pieniądz robi pieniądz a bieda robi jeszcze wiekszą biedę !!!
Re: Yum! Brands, Inc. NYSE: YUM m.in. KFC, Pizza Hut, Taco Bell
Nawilżający krem do twarzy od KFC? A może lakier do paznokci lub perfumy? W sieci zapoznać się możemy z ofertą nowych produktów KFC, wcale nieprzeznaczonych na rynek, z jakiego firma znana jest od dekad na całym świecie.
https://www.msn.com/pl-pl/finanse/najpo ... 2842695bf3
https://www.msn.com/pl-pl/finanse/najpo ... 2842695bf3
Pieniądz robi pieniądz a bieda robi jeszcze wiekszą biedę !!!
Re: Yum! Brands, Inc. NYSE: YUM m.in. KFC, Pizza Hut, Taco Bell
Yum! Brands (NYSE:YUM) stock rose 0.3% after Bloomberg reported that Americana Restaurants, the Middle Eastern operator of Yum's KFC and Pizza Hut, is set to raise up to $1.8 billion from its initial public offering, at the top end of a marketed range.
Pieniądz robi pieniądz a bieda robi jeszcze wiekszą biedę !!!
Re: Yum! Brands, Inc. NYSE: YUM m.in. KFC, Pizza Hut, Taco Bell
MOSCOW (Reuters) - A number of KFC franchisees in Russia have asked the government to stop the sale of the Yum! Brands (NYSE:YUM) restaurant business to the local operator, the RIA news agency said, citing Russia's restaurant market commissioner.
Yum Brands said in October that it had reached a deal to sell its KFC restaurants in Russia to Smart Service Ltd.
According to RIA, some franchisees have asked the Russian government to suspend the sale as it could hurt the restaurant market. The deal needs a Russian government commission's approval.
Yum Brands said in October that it had reached a deal to sell its KFC restaurants in Russia to Smart Service Ltd.
According to RIA, some franchisees have asked the Russian government to suspend the sale as it could hurt the restaurant market. The deal needs a Russian government commission's approval.
Pieniądz robi pieniądz a bieda robi jeszcze wiekszą biedę !!!
REKLAMA
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości