Spotify NYSE: SPOT serwis muzyczny online

czyli wszystkie giełdy bardziej rozwinięte niż GPW
slayer74
Kapitan
Posty: 44305
Rejestracja: 19 lip 2005 13:21
Lokalizacja: West Poland- FZ 1974

Re: Spotify NYSE: SPOT serwis muzyczny online

Postautor: slayer74 » 16 maja 2021 00:00

Soccer: Spotify founder Ek says his bid for Arsenal was rejected

LONDON (Reuters) - Spotify (NYSE:SPOT) CEO and founder Daniel Ek said on Saturday an offer to buy Premier League Arsenal had been rejected by owner Stan Kroenke's family.

Ek took to Twitter to issue a statement correcting "inaccurate reports" that he had not made a bid.

"This week an offer was made to both Josh Kroenke and their bankers that included fan ownership, representation at the board and a golden share for the supporters," the Swede said. "They replied that they don't need the money.

"I respect their decision but remain interested and available should that situation ever change."

Ek said last month that he had secured the funds to buy Arsenal, valued at $2.8 billion according to Forbes.

British media reported Arsenal greats Thierry Henry, Dennis Bergkamp and Patrick Vieira were backing Ek's bid.

The club's American owners are under fire from fans following the North London team's attempt to join a breakaway European Super League that collapsed within 48 hours of being announced.

https://www.investing.com/news/stock-ma ... ed-2507441
Pieniądz robi pieniądz a bieda robi jeszcze wiekszą biedę !!!

REKLAMA


slayer74
Kapitan
Posty: 44305
Rejestracja: 19 lip 2005 13:21
Lokalizacja: West Poland- FZ 1974

Re: Spotify NYSE: SPOT serwis muzyczny online

Postautor: slayer74 » 04 lip 2021 20:14

Spotify (SPOT) oficjalnie uruchomił na 135 rynkach na całym świecie, w tym w Indiach, Greenroom, swoją wersję usługi umożliwiającą interakcję w oparciu o audio na żywo, która przypomina Clubhouse. Aplikacja pozwoli twórcom na bezpośrednią interakcję z publicznością za pośrednictwem transmicji dźwięku na żywo.

"Umożliwiamy profesjonalnym sportowcom, pisarzom, muzykom, autorom piosenek, podcasterom i innym globalnym głosom prowadzenie dyskusji, debat, sesji AMA i nie tylko w czasie rzeczywistym" - oświadczyła firma.

Spotify ogłosił również, że uruchomi Spotify Creator Fund, aby płacić twórcom za ich pracę. Według firmy twórcy, którzy chcą zarabiać na swoich treściach na platformie, mogą zarejestrować się w funduszu już tego lata.

Greenroom to nowa nazwa aplikacji opracowanej przez firmę, którą Spotify kupił w marcu za nieujawnioną kwotę. W tym czasie startup Betty Labs, twórca aplikacji, był wyceniany na 50 mln USD.

Aplikacja Locker Room, choć podobna do ostatecznej wersji Greenroom, była przede wszystkim skierowana do i zoptymalizowana pod kątem fanów sportu. Podobno aktualna wersja aplikacji nadal zawiera kanały rekomendacji sportowych, nawet dla użytkowników, którzy nie wykazują zainteresowania tematem.

"Odkąd pojawiła się aplikacja Locker Room, pracujemy nad rozszerzeniem jej możliwości, aby dostarczać doświadczenia dźwiękowe na żywo, które zachwycą twórców i słuchaczy na całym świecie" - powiedział Spotify podczas premiery Greenroom.

Greenroom to samodzielna aplikacja dostępna zarówno na urządzeniach z systemem Android (GOOGL 2,30%), jak i iOS (AAPL 1,96%), którą można pobrać bezpłatnie w sklepach Apple i Google Play. Użytkownicy mogą zalogować się do niej za pomocą swojego konta Spotify, chociaż podobno posiadanie konta nie jest konieczne, aby móc korzystać z aplikacji.

Użytkownicy mogą dołączać do wydarzeń na żywo, nagrywać rozmowy i wchodzić w interakcje z twórcami w czasie rzeczywistym. Według Spotify aplikacja ma wspierać "interakcje i głębsze relacje między uczestnikami w pokojach na żywo".

"Oferta Greenroom będzie nadal ewoluować, gdy dowiemy się więcej na temat tego, czego twórcy i słuchacze oczekują od doświadczeń audio na żywo" - powiedziała firma. "Wierzymy, że Spotify ma szansę nie tylko umożliwić transmisje na żywo, ale także wspomóc odkrywanie, napędzać konsumpcję i ogólnie przyspieszyć wzrost branży transmisji na żywo".

Wraz z uruchomieniem aplikacji Spotify ogłosił, że latem doda nowe treści i funkcje.

"Dzisiejszy debiut aplikacji jest naszą okazją, aby zacząć kłaść podwaliny pod ekscytującą listę treści i możliwości, jakie Spotify ma w zanadrzu w naszym przedsięwzięciu z zakresu usług audio na żywo".

Spotify nie jest jedyną firmą zainteresowaną stworzeniem klona Clubhouse. Dyrektor generalny firmy Slack (WORK 0,95%), Stuart Butterfield, powiedział, że również jest zainteresowany stworzeniem aplikacji oferującej usługi audio na żywo, podążając za trendem, w którym duże firmy technologiczne klonują funkcje od startupów. Jednak Slack i Clubhouse obsługują różne rynki, biznesowe i konsumenckie, więc mało prawdopodobnym jest, aby bezpośrednio ze sobą konkurowały.

https://www.paszport.ws//spotify-urucha ... -greenroom
Pieniądz robi pieniądz a bieda robi jeszcze wiekszą biedę !!!

slayer74
Kapitan
Posty: 44305
Rejestracja: 19 lip 2005 13:21
Lokalizacja: West Poland- FZ 1974

Re: Spotify NYSE: SPOT serwis muzyczny online

Postautor: slayer74 » 31 sty 2022 16:48

Another stock rebounding sharply was Spotify (NYSE:SPOT), which rose 9.7% after the audio streaming company said it would attach health warnings to podcasts that challenged broadly-accepted science on issues such as the pandemic. In related developments, comedian Joe Rogan apologised for platforming speakers who had cast doubt on the efficacy of Covid-19 vaccines, leading to a boycott of Spotify by a handful of prominent artists.
Pieniądz robi pieniądz a bieda robi jeszcze wiekszą biedę !!!

slayer74
Kapitan
Posty: 44305
Rejestracja: 19 lip 2005 13:21
Lokalizacja: West Poland- FZ 1974

Re: Spotify NYSE: SPOT serwis muzyczny online

Postautor: slayer74 » 02 lut 2022 22:04

zamk ok. -15% :shock: :twisted:
Pieniądz robi pieniądz a bieda robi jeszcze wiekszą biedę !!!

slayer74
Kapitan
Posty: 44305
Rejestracja: 19 lip 2005 13:21
Lokalizacja: West Poland- FZ 1974

Re: Spotify NYSE: SPOT serwis muzyczny online

Postautor: slayer74 » 11 mar 2023 11:14

Spotify (SPOT -1,83%) całkowicie zmienia wygląd swojego ekranu głównego, ułatwiając użytkownikom wyszukiwanie nowych treści do słuchania poprzez dodanie podglądów wideo i audio do kolekcji muzyki, podcastów i audiobooków.

Nowy wygląd, który charakteryzuje się dużą liczbą obrazów i pionowym przewijaniem, przypomina kanały mediów społecznościowych w takich aplikacjach, jak TikTok firmy ByteDance i Instagram firmy Meta Platfrom (META -1,20%).

Spotify ogłosił nową aplikację podczas imprezy Stream On w środę, gdzie również ujawnił nowe narzędzia dla twórców treści, takich jak podcasterzy i muzycy, a także nowe funkcje, aby wzbogacić doświadczenie z użytkowania.

Firma powiedziała, że jej nowy ekran główny będzie teraz oferował ciąg zapowiedzi z dużego ekosystemu treści Spotify, które użytkownicy mogą zapisać i podzielić się z innymi. Spotify od jakiegoś czasu rozwija swoją ofertę treści poza muzyką, inwestując mocno w podcasty, audiobooki, audio na żywo i inne.

Firma naciska również na oferowanie podcastów w formie wideo, zwłaszcza podpisując umowę licencyjną z podcastem "The Joe Rogan Experience" do końca 2023 roku. Teraz Spotify będzie oferować kanały wideo dla ulepszonego odkrywania w sekcji wyszukiwania, aby przyciągnąć użytkowników do różnych treści.

Jeśli chodzi o tworzenie treści, Spotify pokazało nową wersję swojego pulpitu Spotify for Podcasters, który zawiera narzędzia do tworzenia, zarządzania, rozwoju i monetyzacji treści w jednym miejscu. Zmiany są następstwem przejęcia przez Spotify serwisu do tworzenia podcastów Anchor. Firma ogłosiła również nowe partnerstwo z Patreonem, które umożliwia twórcom rozwijanie swojej działalności dzięki bezpośrednim darowiznom od fanów.

"Wszyscy zyskują na tej współpracy" - powiedział Alex Norstrom, współprezes i główny dyrektor biznesowy w Spotify. "Użytkownicy Spotify mogą słuchać wszystkich swoich ulubionych treści w jednym miejscu, a w tym samym czasie podcasterzy z Patreona mogą zwiększyć swoje dochody i powiększyć grono odbiorców. Te narzędzia dają możliwość wyboru sposobu monetyzacji. Będziemy nadal zgłębiać kolejne opcje, abyście mogli rozwijać swój biznes".

Oprócz narzędzi do podcastów Spotify zaprezentowało nową funkcję dla Spotify for Artists o nazwie "Marquee", która jest pełnoekranowym, sponsorowanym postem rekomendującym nowe premiery muzyczne użytkownikom, którzy wykazali zainteresowanie muzyką danego artysty. Ponadto firma pokazała nowe funkcje "Discovery Mode" i "Showcase", które pozwalają artystom zidentyfikować utwory, które chcą promować w serwisie streamingowym i przyciągnąć więcej słuchaczy do ich muzyki na ekranie głównym aplikacji.

"Najważniejszą rzeczą, jaką my, w Spotify, możemy zrobić dla twórców, jest zmniejszenie dystansu między ich sztuką a ludźmi, którzy ją kochają - lub którzy pokochaliby ją, gdyby tylko ją odkryli" - powiedział w komunikacie Gustav Söderström, współprezes Spotify.

Spotify zmieniło również swoje listy odtwarzania, które wcześniej były głównym źródłem odkrywania treści w aplikacji, aby położyć większy nacisk na nowe treści. Dzięki funkcji "Smart Shuffle" aplikacja będzie tymczasowo dodawać nowe utwory do istniejących list odtwarzania utworzonych przez użytkowników.

Niektóre z nowych funkcji są już dostępne w aplikacji, podczas gdy inne będą wprowadzane w najbliższych miesiącach, poinformował Spotify.

Firma ogłosiła w środę, że przekroczyła 500 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie.

https://www.paszport.ws//spotify-otrzym ... we-funkcje
Pieniądz robi pieniądz a bieda robi jeszcze wiekszą biedę !!!

slayer74
Kapitan
Posty: 44305
Rejestracja: 19 lip 2005 13:21
Lokalizacja: West Poland- FZ 1974

Re: Spotify NYSE: SPOT serwis muzyczny online

Postautor: slayer74 » 25 mar 2023 20:58

Obrazek

Spotify otrzyma nowy design w stylu TikToka oraz inne nowe funkcje

Spotify (SPOT -2,10%) całkowicie zmienia wygląd swojego ekranu głównego, ułatwiając użytkownikom wyszukiwanie nowych treści do słuchania poprzez dodanie podglądów wideo i audio do kolekcji muzyki, podcastów i audiobooków.

Nowy wygląd, który charakteryzuje się dużą liczbą obrazów i pionowym przewijaniem, przypomina kanały mediów społecznościowych w takich aplikacjach, jak TikTok firmy ByteDance i Instagram firmy Meta Platfrom (META 0,85%).

Spotify ogłosił nową aplikację podczas imprezy Stream On w środę, gdzie również ujawnił nowe narzędzia dla twórców treści, takich jak podcasterzy i muzycy, a także nowe funkcje, aby wzbogacić doświadczenie z użytkowania.

Firma powiedziała, że jej nowy ekran główny będzie teraz oferował ciąg zapowiedzi z dużego ekosystemu treści Spotify, które użytkownicy mogą zapisać i podzielić się z innymi. Spotify od jakiegoś czasu rozwija swoją ofertę treści poza muzyką, inwestując mocno w podcasty, audiobooki, audio na żywo i inne.

Firma naciska również na oferowanie podcastów w formie wideo, zwłaszcza podpisując umowę licencyjną z podcastem "The Joe Rogan Experience" do końca 2023 roku. Teraz Spotify będzie oferować kanały wideo dla ulepszonego odkrywania w sekcji wyszukiwania, aby przyciągnąć użytkowników do różnych treści.

Jeśli chodzi o tworzenie treści, Spotify pokazało nową wersję swojego pulpitu Spotify for Podcasters, który zawiera narzędzia do tworzenia, zarządzania, rozwoju i monetyzacji treści w jednym miejscu. Zmiany są następstwem przejęcia przez Spotify serwisu do tworzenia podcastów Anchor. Firma ogłosiła również nowe partnerstwo z Patreonem, które umożliwia twórcom rozwijanie swojej działalności dzięki bezpośrednim darowiznom od fanów.

"Wszyscy zyskują na tej współpracy" - powiedział Alex Norstrom, współprezes i główny dyrektor biznesowy w Spotify. "Użytkownicy Spotify mogą słuchać wszystkich swoich ulubionych treści w jednym miejscu, a w tym samym czasie podcasterzy z Patreona mogą zwiększyć swoje dochody i powiększyć grono odbiorców. Te narzędzia dają możliwość wyboru sposobu monetyzacji. Będziemy nadal zgłębiać kolejne opcje, abyście mogli rozwijać swój biznes".

Oprócz narzędzi do podcastów Spotify zaprezentowało nową funkcję dla Spotify for Artists o nazwie "Marquee", która jest pełnoekranowym, sponsorowanym postem rekomendującym nowe premiery muzyczne użytkownikom, którzy wykazali zainteresowanie muzyką danego artysty. Ponadto firma pokazała nowe funkcje "Discovery Mode" i "Showcase", które pozwalają artystom zidentyfikować utwory, które chcą promować w serwisie streamingowym i przyciągnąć więcej słuchaczy do ich muzyki na ekranie głównym aplikacji.

"Najważniejszą rzeczą, jaką my, w Spotify, możemy zrobić dla twórców, jest zmniejszenie dystansu między ich sztuką a ludźmi, którzy ją kochają - lub którzy pokochaliby ją, gdyby tylko ją odkryli" - powiedział w komunikacie Gustav Söderström, współprezes Spotify.

Spotify zmieniło również swoje listy odtwarzania, które wcześniej były głównym źródłem odkrywania treści w aplikacji, aby położyć większy nacisk na nowe treści. Dzięki funkcji "Smart Shuffle" aplikacja będzie tymczasowo dodawać nowe utwory do istniejących list odtwarzania utworzonych przez użytkowników.

Niektóre z nowych funkcji są już dostępne w aplikacji, podczas gdy inne będą wprowadzane w najbliższych miesiącach, poinformował Spotify.

Firma ogłosiła w środę, że przekroczyła 500 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie.
Pieniądz robi pieniądz a bieda robi jeszcze wiekszą biedę !!!

slayer74
Kapitan
Posty: 44305
Rejestracja: 19 lip 2005 13:21
Lokalizacja: West Poland- FZ 1974

Re: Spotify NYSE: SPOT serwis muzyczny online

Postautor: slayer74 » 26 kwie 2023 13:39

25.04.23
Spotify (NYSE:SPOT) stock climbed pre 4.8% after the music streaming company reported first-quarter monthly active users crossed the half-billion mark for the first time.
Pieniądz robi pieniądz a bieda robi jeszcze wiekszą biedę !!!

slayer74
Kapitan
Posty: 44305
Rejestracja: 19 lip 2005 13:21
Lokalizacja: West Poland- FZ 1974

Re: Spotify NYSE: SPOT serwis muzyczny online

Postautor: slayer74 » 29 kwie 2023 22:17

Spotify (SPOT) added 5 million premium subscribers in Q1, crushing estimates, for a total of 210 million. The streaming music leader also beat estimates for listeners to its ad-supported service
Pieniądz robi pieniądz a bieda robi jeszcze wiekszą biedę !!!

slayer74
Kapitan
Posty: 44305
Rejestracja: 19 lip 2005 13:21
Lokalizacja: West Poland- FZ 1974

Re: Spotify NYSE: SPOT serwis muzyczny online

Postautor: slayer74 » 21 cze 2023 14:56

Obrazek

Spotify (NYSE:SPOT) stock rose 2% after Wolfe Research upgraded its stance on the audio streaming service to ‘outperform’ from ‘peer perform’, saying it can rally more than 20% citing ad revenue growth.

wolfea wolfes
Pieniądz robi pieniądz a bieda robi jeszcze wiekszą biedę !!!

slayer74
Kapitan
Posty: 44305
Rejestracja: 19 lip 2005 13:21
Lokalizacja: West Poland- FZ 1974

Re: Spotify NYSE: SPOT serwis muzyczny online

Postautor: slayer74 » 23 lip 2023 14:24

Spotify uruchomi nowy, drogi plan „Supremium”, aby konkurować z Apple i Amazonem

Spotify Technology SA (SPOT -0,45%) rozważa wprowadzenie droższej opcji abonamentowej, która prawdopodobnie obejmie wysokiej jakości dźwięk, aby zwiększyć przychody i zadowolić inwestorów.

Nowy poziom, nazwany "Supremium", będzie najdroższym planem Spotify i prawdopodobnie będzie oferował funkcję HiFi, nad którą firma po raz pierwszy ogłosiła, że pracuje w 2021 roku, jak donosi Bloomberg.

Spotify opóźniło wprowadzenie tego produktu po tym, jak dwóch konkurentów, Apple Music od Apple Inc (AAPL -0,62%) i Amazon Music od Amazon.Com, Inc (AMZN 0,03%), zaczęło oferować tę funkcję bezpłatnie w ramach swoich standardowych planów. Nowy poziom zostanie uruchomiony w tym roku najpierw na rynkach poza Stanami Zjednoczonymi.

Aby rozszerzyć swój obecny poziom "Premium", Spotify zaoferuje subskrybentom rozszerzony dostęp do audiobooków poprzez określoną liczbę bezpłatnych godzin miesięcznie lub określoną liczbę tytułów. Będzie też możliwość zakupu większej liczby tytułów.

Obecnie firma sprzedaje audiobooki wyłącznie na zasadzie a la carte za pośrednictwem swojej aplikacji. Spotify planuje uruchomić tę funkcję w Stanach Zjednoczonych w październiku, po wcześniejszym wprowadzeniu jej na rynkach zagranicznych.

Spotify walczy z konkurencyjnymi usługami Apple i Amazon, które w ubiegłym roku podniosły ceny swoich standardowych planów o dolara w USA do 10,99 USD miesięcznie.

Firma ograniczyła koszty w tym roku, aby osiągnąć rentowność.

https://www.paszport.ws//spotify-urucho ... i-amazonem
Pieniądz robi pieniądz a bieda robi jeszcze wiekszą biedę !!!


Wróć do „Zagranica”

REKLAMA

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości