Stellantis NV NYSE& EURONEXT : STLA 4-ty na świecie producent samochodów po fuzji Fiat FCAU i Peugeot PSA

czyli wszystkie giełdy bardziej rozwinięte niż GPW
slayer74
Kapitan
Posty: 44305
Rejestracja: 19 lip 2005 13:21
Lokalizacja: West Poland- FZ 1974

Re: Stellantis NV NYSE& EURONEXT : STLA 4-ty na świecie producent samochodów po fuzji Fiat FCAU i Peugeot PSA

Postautor: slayer74 » 27 wrz 2021 22:54

Będzie wielki europejski producent baterii do aut. Mercedes wchodzi do gry

Daimler, właściciel marki Mercedes-Benz, wchodzi w sojusz z Francuzami. Ma powstać wielki europejski producent baterii do aut elektrycznych.

Daimler poinformował, że chce przejąć 1/3 udziałów spółki Automotive Cells Company (ACC), czyli producenta baterii do aut elektrycznych.

ACC to młoda firma i wynik współpracy francuskiego koncernu energetycznego TotalEnergies oraz producenta aut Stellantis. Ta druga firma jest właścicielem takich marek jak Peugeot, Citroën, Fiat, Opel, Chrysler, Jeep czy Dodge.

Pojazdy z logo Mercedesa mają otrzymywać baterie z francuskich i niemieckich fabryk ACC „w połowie tej dekady”.

ACC koncentruje się na Europie, tu zamierza się rozwijać i opracowywać nowe technologie

mówi Ola Kaellenius, prezes Daimlera.
To znacząca deklaracja, bo dotychczas na rynku baterii elektrycznych do aut dominowali Azjaci.

Największą firmą dostarczającą takie elementy jest chińska CATL, która współpracuje m.in. z BMW, Teslą czy Volkswagenem. Inni istotni na rynku gracze to koreański LG, japoński Panasonic czy chiński BYD. To właśnie głównie z azjatyckimi producentami baterii współpracuje w tej chwili Mercedes.

Daimler chce łącznie zainwestować w ACC nawet miliard euro. Kilkaset milionów euro z kasy producenta Mercedesa powinno trafić do tej spółki już w przyszłym roku. Po wejściu niemieckiego koncernu ACC zamierza ponad dwukrotnie zwiększyć swoje moce produkcyjne. Mercedes-Benz niedawno ogłosił radykalną zmianę swojej strategii. W 2030 r. już nie chce w ogóle produkować aut z silnikami benzynowymi.

Analitycy uważają, że do zmiany zdania mógł przekonać władze Daimlera obecny kryzys na rynku podzespołów. Przez brak m.in. półprzewodników z Azji spada produkcja aut na całym świecie, a klienci muszą na zamówione pojazdy czekać nieraz miesiącami. Część ekspertów uważa zatem, że europejskie koncerny motoryzacyjne rozmyślają teraz nad produkcją różnych elementów we własnym zakresie - najlepiej w europejskich fabrykach.

ACC pracuje w tym momencie nad budową czterech fabryk baterii do aut elektrycznych. Trzy mają powstać we Francji, a jedna - w niemieckim Kaiserslautern.

Mercedes długo był krytykowany przez analityków za dość powolne wchodzenie na rynek aut elektrycznych. W segmencie premium dominuje na nim od dawna niemiecka Tesla. Dopiero w bieżącym roku zadebiutowało auto koncernu, które może konkurować z najbardziej prestiżowymi modelami amerykańskiej marki - to w całości elektryczny model EQS.

https://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/w ... d=msedgntp
Pieniądz robi pieniądz a bieda robi jeszcze wiekszą biedę !!!

REKLAMA


slayer74
Kapitan
Posty: 44305
Rejestracja: 19 lip 2005 13:21
Lokalizacja: West Poland- FZ 1974

Re: Stellantis NV NYSE& EURONEXT : STLA 4-ty na świecie producent samochodów po fuzji Fiat FCAU i Peugeot PSA

Postautor: slayer74 » 08 paź 2021 10:44

In corporate news, Stellantis stock fell 0.1% after the auto giant announced it is considering spinning off the two biggest plants of its Opel unit, a move seen by unions as a preliminary to their permanent closure. The Eisenach plant has already been shut until the end of the year due to chip shortages.
Pieniądz robi pieniądz a bieda robi jeszcze wiekszą biedę !!!

slayer74
Kapitan
Posty: 44305
Rejestracja: 19 lip 2005 13:21
Lokalizacja: West Poland- FZ 1974

Re: Stellantis NV NYSE& EURONEXT : STLA 4-ty na świecie producent samochodów po fuzji Fiat FCAU i Peugeot PSA

Postautor: slayer74 » 18 paź 2021 10:27

Stellantis i LG Energy tworzą spółkę joint venture produkującą akumulatory

Koncern motoryzacyjny Stellantis i LG Energy poinformowały w poniedziałek, że zawarły umowę o utworzeniu spółki joint venture w celu produkcji ogniw i modułów akumulatorowych na rynek północnoamerykański, pisze Reuters.

Produkowane w nowym zakładzie akumulatory będą dostarczane do fabryk pojazdów elektrycznych Stellantis w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Meksyku. Koncern, który jest właścicielem takich marek jak m.in. Opel, Peugeot, Citroen, Fiat, Chrysler, Jeep i Dodge chce, aby do 2030 roku auta zeroemisyjne stanowiły 40 proc. ogółu sprzedaży w USA.

https://www.pb.pl/stellantis-i-lg-energ ... ry-1130696
Pieniądz robi pieniądz a bieda robi jeszcze wiekszą biedę !!!

slayer74
Kapitan
Posty: 44305
Rejestracja: 19 lip 2005 13:21
Lokalizacja: West Poland- FZ 1974

Re: Stellantis NV NYSE& EURONEXT : STLA 4-ty na świecie producent samochodów po fuzji Fiat FCAU i Peugeot PSA

Postautor: slayer74 » 13 lis 2021 23:28

Prezydent Francji ma nową "limuzynę". Ale modniejszą. Na obchody 11.11 przyjechał SUV-em

Francuzi lubią co francuskie. Jednak jak na lekarstwo u nich z markami premium, jest jednak DS. i to właśnie ich model jest nowym autem prezydenta ich kraju.

Spodobał Ci się ten artykuł? Więcej wiadomości ze świata motoryzacji znajdziesz na Gazeta.pl

Wiele państwa nie ma własnego przemysłu motoryzacyjnego, a jeśli ma to, nie mają zbyt reprezentacyjnych aut. Zazwyczaj głowy różnych krajów decydują się na niemieckie limuzyny. Jednak Francuzi dbają o swój rynek i swoich producentów, z tego powodu ich prezydent jeździ teraz DS. 7 Crossback Elysee.

Zobacz wideo
Prezentacja ID.5

Nowy samochód Emmanuela Macrona oparty jest na DS. 7 Crossback E-Tense. Auto zostało opancerzone i wyposażone w uchwyty na proporce. Do tego migające światła i kolor Ink Blue. Do tego pojazd wyposażono w emblematy RF, 20-calowe felgi i antenę do specjalnego systemu komunikacyjnego.

Zmiany kontynuowane są we wnętrzu. Zamiast tylnej kanapy pojawiły się tam dwa regulowane fotele i konsola środkowa. Wyposażona jest ona w ładowarkę bezprzewodową, a także w przyciski odpowiedzialne za podgrzewanie i wentylowanie tylnych siedzeń.

DS 4
W nowym DS 4 detale mają wielkie znaczenie. Mieliśmy okazję się o tym przekonać
Inne zmiany, to czarna skóra, Alcantara oraz ekrany w oparciach przednich siedzeń i emblematy RF.

Napęd się nie zmienił. Nadal znaleźć tam można silnik Puretech i dwa silniki elektryczne oraz pakiet baterii 13,2 kWh. Auto posiada napęd na wszystkie koła oraz 300 KM i 520 Nm momentu obrotowego. Auto rozpędza się od 0 do 100 km/h w 5,9 s. Dystans jaki może pokonać wyłącznie na napędzie elektrycznym to 58 km.

DS 7 Crossback Élysée zadebiutował podczas obchodów zakończenia I Wojny Światowej 11 listopada w Paryżu.

https://moto.pl/MotoPL/7,88389,27799080 ... chody.html
Pieniądz robi pieniądz a bieda robi jeszcze wiekszą biedę !!!

slayer74
Kapitan
Posty: 44305
Rejestracja: 19 lip 2005 13:21
Lokalizacja: West Poland- FZ 1974

Re: Stellantis NV NYSE& EURONEXT : STLA 4-ty na świecie producent samochodów po fuzji Fiat FCAU i Peugeot PSA

Postautor: slayer74 » 01 gru 2021 14:57

Prezes Stellantis: koszty “elektryfikacji” przekraczają granice wytrzymałości branży

Carlos Tavares, prezes Stellantis, drugiego europejskiego koncernu motoryzacyjnego ostrzegł, że silna zewnętrzna presja na przyspieszenie przechodzenia na elektryczny napęd aut zagraża miejscom pracy i jakości samochodów, informuje Reuters.

W wywiadzie udzielonym podczas konferencji Reuters Next Tavares wskazał, że rządy i inwestorzy domagają się szybszego przechodzenia na napęd elektryczny aut, ale koszty realizacji takich żądań przekraczają możliwości branży motoryzacyjnej. Szef Stellantis oszacował dodatkowy koszt wynikający z „elektryfikacji” aut na 50 proc. wobec kosztu konwencjonalnego samochodu.

https://www.pb.pl/prezes-stellantis-kos ... zy-1134981
Pieniądz robi pieniądz a bieda robi jeszcze wiekszą biedę !!!

slayer74
Kapitan
Posty: 44305
Rejestracja: 19 lip 2005 13:21
Lokalizacja: West Poland- FZ 1974

Re: Stellantis NV NYSE& EURONEXT : STLA 4-ty na świecie producent samochodów po fuzji Fiat FCAU i Peugeot PSA

Postautor: slayer74 » 26 gru 2021 17:22

Na początku 2022 r. działające w Gliwicach spółki Opel Manufacturing Poland i PSA Manufacturing Poland formalnie połączą się w jedną firmę pod nazwą Stellantis Gliwice . Od kwietnia 2022 r. produkowane tam będą duże auta dostawcze marek: peugeot, citroen, fiat i opel.

https://www.pb.pl/od-3-stycznia-2022-r- ... ce-1137136
Pieniądz robi pieniądz a bieda robi jeszcze wiekszą biedę !!!

slayer74
Kapitan
Posty: 44305
Rejestracja: 19 lip 2005 13:21
Lokalizacja: West Poland- FZ 1974

Re: Stellantis NV NYSE& EURONEXT : STLA 4-ty na świecie producent samochodów po fuzji Fiat FCAU i Peugeot PSA

Postautor: slayer74 » 06 sty 2022 06:39

We wtorek Fiat Chrysler poinformował o odnotowanym spadku sprzedaży samochodów w Stanach Zjednoczonych. Głównym powodem okazały się niedobory półprzewodników.

https://www.pb.pl/fiat-chrysler-raportu ... sa-1137923
---
Należąca do koncernu motoryzacyjnego Stellantis amerykańska marka Chrysler od 2028 roku będzie miała w swojej ofercie tylko samochody elektryczne. Planuje także wprowadzić do swojej oferty pojazd użytkowy, pisze Reuters.

Amerykański producent zaprezentował koncepcyjny model elektryczny Airflow na targach w Las Vegas. Według zapowiedzi, auto zadebiutuje na rynku w 2025 roku. Będzie to pierwszy element nowego wizerunku marki, który ma wpłynąć na wzrost sprzedaży.

https://www.pb.pl/chrysler-od-2028-bedz ... ne-1137905
Pieniądz robi pieniądz a bieda robi jeszcze wiekszą biedę !!!

slayer74
Kapitan
Posty: 44305
Rejestracja: 19 lip 2005 13:21
Lokalizacja: West Poland- FZ 1974

Re: Stellantis NV NYSE& EURONEXT : STLA 4-ty na świecie producent samochodów po fuzji Fiat FCAU i Peugeot PSA

Postautor: slayer74 » 08 sty 2022 23:05

Alfa Romeo

Nowy szef Alfy Romeo w szczerym wywiadzie. Nie przeszedł tu z Peugeota dla robienia kariery

Jean-Philippe Imparato to jeden z najbardziej doświadczonych menedżerów europejskiej branży motoryzacyjnej i nowy szef Alfy Romeo. Zdradził mi, co sądzi o tej marce, jak będzie wyglądała jej przyszłość i jakie są szanse na produkcję Alfy Romeo w Polsce.
...
https://biznes.autokult.pl/43509,nowy-s ... ia-kariery
Pieniądz robi pieniądz a bieda robi jeszcze wiekszą biedę !!!

slayer74
Kapitan
Posty: 44305
Rejestracja: 19 lip 2005 13:21
Lokalizacja: West Poland- FZ 1974

Re: Stellantis NV NYSE& EURONEXT : STLA 4-ty na świecie producent samochodów po fuzji Fiat FCAU i Peugeot PSA

Postautor: slayer74 » 23 lut 2022 11:55

Stellantis (PA:STLA) stock surged 4.3% after the company was formed by the merger of Fiat Chrysler and Peugeot (OTC:PUGOY), beat its profitability target in its debut year, thanks to strong execution on synergies.
Pieniądz robi pieniądz a bieda robi jeszcze wiekszą biedę !!!

slayer74
Kapitan
Posty: 44305
Rejestracja: 19 lip 2005 13:21
Lokalizacja: West Poland- FZ 1974

Re: Stellantis NV NYSE& EURONEXT : STLA 4-ty na świecie producent samochodów po fuzji Fiat FCAU i Peugeot PSA

Postautor: slayer74 » 08 mar 2022 01:07

Prezes Stellantis nie zatrzyma produkcji w Rosji. "Zaszkodzimy pracownikom, a nie władzy"

https://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/w ... hp&pc=U531
Pieniądz robi pieniądz a bieda robi jeszcze wiekszą biedę !!!

slayer74
Kapitan
Posty: 44305
Rejestracja: 19 lip 2005 13:21
Lokalizacja: West Poland- FZ 1974

Re: Stellantis NV NYSE& EURONEXT : STLA 4-ty na świecie producent samochodów po fuzji Fiat FCAU i Peugeot PSA

Postautor: slayer74 » 23 mar 2022 10:47

Automakers were among the top gainers, with Automotive Cells Company, a joint venture between Stellantis (NYSE:STLA), Mercedes Benz (DE:MBGn) and TotalEnergies (PA:TTEF), announcing plans to build a battery plant in Italy.

The battery plant would be the third in Europe for Stellantis, after ones already announced in France and Germany, which are also being built through ACC.
Pieniądz robi pieniądz a bieda robi jeszcze wiekszą biedę !!!

slayer74
Kapitan
Posty: 44305
Rejestracja: 19 lip 2005 13:21
Lokalizacja: West Poland- FZ 1974

Re: Stellantis NV NYSE& EURONEXT : STLA 4-ty na świecie producent samochodów po fuzji Fiat FCAU i Peugeot PSA

Postautor: slayer74 » 19 kwie 2022 10:44

Stellantis (EPA:STLA) stock climbed 2.4% despite the world’s fourth-largest car maker saying it was suspending production at its Russian plant.
Pieniądz robi pieniądz a bieda robi jeszcze wiekszą biedę !!!

slayer74
Kapitan
Posty: 44305
Rejestracja: 19 lip 2005 13:21
Lokalizacja: West Poland- FZ 1974

Re: Stellantis NV NYSE& EURONEXT : STLA 4-ty na świecie producent samochodów po fuzji Fiat FCAU i Peugeot PSA

Postautor: slayer74 » 08 maja 2022 17:11

Stellantis (STLA) upgraded by DZ Bank from Hold to Buy
Pieniądz robi pieniądz a bieda robi jeszcze wiekszą biedę !!!

slayer74
Kapitan
Posty: 44305
Rejestracja: 19 lip 2005 13:21
Lokalizacja: West Poland- FZ 1974

Re: Stellantis NV NYSE& EURONEXT : STLA 4-ty na świecie producent samochodów po fuzji Fiat FCAU i Peugeot PSA

Postautor: slayer74 » 28 maja 2022 22:02

Zakład w Tychach. Rozkradanie Polski, czyli FSM oddany Fiatowi za czapkę gruszek

Co pewien czas wśród Polityków odżywa mit o tym jak rozkradano Polskę i sprzedawano fabryki za bezcen. Pisaliśmy już jak skończyło FSO, które nie poddało się "tendencjom rozkradania" i zamiast niemieckiego Opla (należałoby powiedzieć amerykańskiego) wybrało Daewoo, obiecujące załodze złote góry. Dzisiaj wspomniemy o Fabryce Samochodów Małolitrażowych - FSM - i jej uratowaniu (!!!) przez Fiata,
Plan Balcerowicza i nieopłacalność produkcji
Aby w pełni zrozumieć zagadnienie „oddawania fabryk za bezcen" musimy cofnąć się do naszej transformacji ustrojowej w roku 1989.

Wprowadzenie planu Balcerowicza zastało Fabrykę Samochodów Małolitrażowych (FSM) w bardzo trudnej sytuacji. Galopująca inflacja hamowała rozwój produkcji i czyniła sprzedaż produktów nieopłacalną.

Więcej tekstów o historii motoryzacji znajdziesz na stronie głównej gazety.pl

Aby uchronić zakład przed likwidacją i zwolnieniem tysięcy ludzi, w listopadzie 1990 FSM przekształcono w spółkę akcyjną Skarbu Państwa, co dawało możliwość prywatyzacji firmy. Zapewne niektórzy odbierają to jako „wyprzedaż państwowego majątku", ale prawda jest taka że przedsiębiorstwo balansujące na skraju bankructwa musiało dostać zastrzyk gotówki, a taki mógł wprowadzić tylko prywatny inwestor.

Patrząc z perspektywy trzech dekad i widząc, co stało się z firmami które nie zdecydowały się na prywatyzację, albo wybrały inwestora populistycznie obiecującego pracownikom złote góry, zamiast dbać o produkcję, z całą pewnością była to dobra decyzja.

Włoski inwestor i straty związane z Cinquecento
Bielsko-Tyską fabryką od razu zainteresował się włoski Fiat. Nie było w tym nic dziwnego, gdyż firma FSM od roku 1973 produkowała „malucha" który wytwarzany był na włoskiej licencji (1973 – Bielsko Biała, zbudowany zakład w Tychach od 1975). To zaś sprawiało, że wprowadzenie wielu rozwiązań technologicznych w fabryce nadzorowali Włosi, a w kadrze zarządzającej zakładu było wiele osób wyszkolonych w turyńskiej fabryce.

Rząd polski był zainteresowany takim inwestorem, gdyż był on gwarantem utrzymania miejsc pracy, a dodatkowo odciążał nasz budżet od stałego dofinansowywania FSM. Trzeba bowiem pamiętać, że straty FSM w chwili wejścia w transformację ustrojową były ogromne. Przyczyniło się do tego m.in. …Cinquecento. Wprawdzie model był produkowany od roku 1991, ale przygotowanie do produkcji było bardzo kosztowne.

Dzisiaj nikt już nie pamięta, że to FIAT udzielił i poręczył FSM duże kredyty na inwestycje modernizacyjno – wdrożeniowe. Niestety założenie, że sfinansowanie uruchomienia produkcji nastąpi z zysków pochodzących ze sprzedaży 126p, oraz z eksportu Cinquecento do Włoch, okazały się mrzonką.

Nagłe realia rynkowe, wprowadzenie cen rzeczywistych na materiały i energię, oraz galopująca inflacja spowodowały, że koszty inwestycji w uruchomienie produkcji był aż 43 razy większy, niż zakładano (!!!).

Zadłużenie polskiej fabryki sięgnęło 900 mln dolarów i jedynym ratunkiem ograniczenia zwiększającego się długu było wtedy… zmniejszenie produkcji (w 1989 roku wyprodukowano 208 tys. samochodów, a w 1991 tylko 120 tys.).

Dodatkowo banki i dostawcy grozili złożeniem do sądu wniosku o upadłość. Prywatyzacja i zastrzyk gotówki były więc jedynym ratunkiem dla firmy.

Inwestycja na miarę naszych czasów
Była to pierwsza tak ogromna prywatyzacja w Polsce. Na dodatek do FSM należały nie tylko fabryki samochodów w Bielsku i Tychach, ale także kuźnia, produkcja rowerów, oraz - jak w innych dużych przedsiębiorstwach w PRL - wiele nieruchomości z ośrodkami wczasowymi (w dokumentach FSM odnotowano nawet tereny łowieckie).

Niezbędne więc stało się dokładne wyliczenie wartości przedsiębiorstwa. Do przeprowadzenia niezależnego audytu Fiat zatrudnił firmę Pricewaterhouse-Coopers, a rząd polski firmę Arthur Andersen.

Umowa w obecności Jana Olszewskiego i Giovanniego Agnelli
Po takim dokładnym przygotowaniu, 28 maja 1992 roku w obecności premiera rządu polskiego Jana Olszewskiego i prezesa FIAT Auto SpA Giovanniego Agnelli, podpisano umowę między Skarbem Państwa i FSM, a Fiatem Auto SpA (dokument który stał się podstawą do największej polskiej prywatyzacji został podpisany przez ministra finansów RP Andrzeja Olechowskiego i dyrektora naczelnego Fiat Auto Paolo Cantarellę).

Podpisana umowa regulowała prawa i obowiązki Fiata oraz strony polskiej przy zawiązaniu trzech spółek: Fiat Auto Poland, Texid Poland i Magneti Marelli Poland. Określono też, że rzeczywista wartość majątku zostanie ustalona na podstawie danych, wynikających z działalności przedsiębiorstwa między datą otwarcia, a datą zakończenia. Datą otwarcia było zawiązanie trzech spółek skarbu państwa (odbyło się to 16 października 1992), a datą zamknięcia (po zrealizowaniu wszystkich umów) 15 wrzesień 1993 r. Wtedy dokonano podniesienia kapitału akcyjnego, dzięki czemu powstał Fiat Auto Poland, który w 90 proc. jest własnością Fiata Auto SpA.

Modernizacja komunistycznego molocha, czyli koniec „prognozy pogody"
Kolejnym kokiem w modernizacji zakładu było stworzenie jednego kierownictwa nadzorującego pracę przedsiębiorstwa. Warto bowiem podkreślić, że FSM był konfederacją 20 firm z których każda była indywidualnym przedsiębiorstwem z własną dyrekcją, sekretarkami i indywidualną formą zakupów (dzisiaj taki sposób „rozmydlenia finansów" nazwalibyśmy fundacjami).

Prowadziło to do absurdów jak zakup materiałów u tego samego podwykonawcy przez różne firmy z rodziny FSM po różnych cenach. Dodatkowo zawsze było to drożej niż w przypadku dużych zakupów całościowych.

Ostatnim punktem jaki obrał Fiat było przeprowadzenie szkoleń dla pracowników produkcyjnych oraz w pionie kierowniczym, aby wymusić jakość pracy diametralnie odbiegającą od standardów w dawnym FSM.

Ten przeskok pojmowania produkcji samochodów doskonale określił Olgierd Andrycz, wieloletni dyrektor naczelny zakładu FSM w Tychach, a następnie pierwszy Polak kierujący zakładami Fiata w Cassino „Dla FSM jedynym celem była ilość. Należało produkować jak najwięcej. Jakość była jak prognoza pogody - miało się nadzieję, że wszystko będzie dobrze".

Po przejęciu FSM przez Fiata w ciągu trzech lat udało się doprowadzić zakład do stanu pozwalającego funkcjonować w realiach wolnego rynku. Kolejne lata to doskonalenie jakości i… fabryka w Tychach stała się najlepszym zakładem FIATa.

W roku 1996 Fiat Auto Poland otrzymał Certyfikat ISO 9001 i był wówczas jedynym zakładem w grupie FIATa który otrzymał taki certyfikat.

Podsumowując rozdawnictwo majątku polskiego
Tak więc prawda jest taka, że na początku lat 90-tych prywatyzacja i sprzedaż prywatnemu inwestorowi uratowała fabrykę, oraz tysiące ludzi przed utratą miejsc pracy.

Gadania polityków są wiec tylko czczą paplaniną, pokazującą albo totalny brak wiedzy i poszanowania prawa własności, albo próbę wzrostu poparcia wyborczego, poprzez okłamywanie ludzi odnośnie oszustw na polskim majątku. Jaka jest prawda każdy musi ocenić sam.

Na zakończenie podam przykład doskonale opisujący tamtą sytuację. Kupując mieszkanie obciążone hipoteką płacimy 1 zł właścicielowi który tam mieszkał i 499 900 zł bankowi. Dla kupującego to koszt 500 000 zł. Dla mieszkającego tam to tylko 100 zł. Czy sprzedał nam mieszkanie za bezcen?

https://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/w ... d06e3070e5
Pieniądz robi pieniądz a bieda robi jeszcze wiekszą biedę !!!

slayer74
Kapitan
Posty: 44305
Rejestracja: 19 lip 2005 13:21
Lokalizacja: West Poland- FZ 1974

Re: Stellantis NV NYSE& EURONEXT : STLA 4-ty na świecie producent samochodów po fuzji Fiat FCAU i Peugeot PSA

Postautor: slayer74 » 15 cze 2022 12:23

Stellantis (EPA:STLA) stock rose 1.7% after the world’s fourth-largest carmaker announced plans to cut costs by laying off some U.S. employee
Pieniądz robi pieniądz a bieda robi jeszcze wiekszą biedę !!!


Wróć do „Zagranica”

REKLAMA

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości