Polaczek: Państwo będzie budować autostradę A1
14:16
Rząd przyjął rekomendację Ministerstwa Transportu wskazującą na budowę przez państwo odcinka autostrady A1 z Grudziądza do Torunia - poinformował w piątek na konferencji prasowej minister transportu, Jerzy Polaczek.
Polaczek zapewnił, że odcinek ten zostanie ukończony w planowanym terminie do końca 2010 roku.
Jak poinformowali przedstawiciele Ministerstwa Transportu oraz Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA), zastosowanie systemu tradycyjnego ma pozwolić na obniżenie kosztów budowy drogi, a także ustalenie niższych opłat za przejazd
http://www.pb.pl/content.aspx?sid=2284& ... 44AF1F40A6
Polska pozbyla się daniny na rzecz koncesariusza A1
Polska pozbyla się daniny na rzecz koncesariusza A1
nick anulowany
REKLAMA
Re: Polska pozbyla się daniny na rzecz koncesariusza A1
No pewno że państowe autostrady dla PiSu lepsze, zawsze to nowe stanowiska będzie można obsadzić jednie słusznymi ludzmi...
komu sie pali niech wywali, komu niespieszno - dobieraj koleżko !!
Z tego co wiem to każdy etap budowy będzie odbywał się na zasadzie przetargów , więc zarówno projektowaniem jak budową oraz zarządzaniem będą zajmowały się spólki zewnętrzne.
Czyli tak jak dotychczas z tą różnicą , że państwo będzie właścicielem i będzie miało wpływ na koszty przejazdu , które powinny wystarczyć na utrzymanie tych autostrad ale nie powinny przynosić krociowych zysków co nie znaczy , ze państwo nie zyska chociażby w formie inwestycji , które powinny nastąpić po ich wybudowaniu (podatki .) , ekologia (ruch poza aglomeracjami) itd...
... a przede wszyskim koszt samej budowy będzie niższy
Jak sobie wyobrażasz , ze nas właścicieli nie byłoby stać jeżdzić po własnych autostradach ? wbrew pozorom to jest dużo powazniejszy problem (konkurecyjność )
Koncesariusz byl głównie nastawiony na zysk bezpośrednio z autostrady (opłaty za przejazd) to chyba oczywiste
Czyli tak jak dotychczas z tą różnicą , że państwo będzie właścicielem i będzie miało wpływ na koszty przejazdu , które powinny wystarczyć na utrzymanie tych autostrad ale nie powinny przynosić krociowych zysków co nie znaczy , ze państwo nie zyska chociażby w formie inwestycji , które powinny nastąpić po ich wybudowaniu (podatki .) , ekologia (ruch poza aglomeracjami) itd...
... a przede wszyskim koszt samej budowy będzie niższy
Jak sobie wyobrażasz , ze nas właścicieli nie byłoby stać jeżdzić po własnych autostradach ? wbrew pozorom to jest dużo powazniejszy problem (konkurecyjność )
Koncesariusz byl głównie nastawiony na zysk bezpośrednio z autostrady (opłaty za przejazd) to chyba oczywiste
nick anulowany
REKLAMA
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość