TVN [TVN] - część II

wszystko na temat spółek publicznych
Z N A W C A
Podporucznik
Posty: 16822
Rejestracja: 05 lis 2007 13:54
Lokalizacja: KOŃ TEŻ CZŁOWIEK :-D ICHAAAAAA centaurus.org.pl viva.org.pl
Kontakt:

TVN [TVN] - część II

Postautor: Z N A W C A » 25 lis 2010 13:18

witam w nowej ksiedze

link do poprzedniej:

http://www.parkiet.com/forum/viewtopic.php?t=21024


sytuacja:

Obrazek
Ostatnio zmieniony 10 gru 2010 19:01 przez Z N A W C A, łącznie zmieniany 2 razy.
______________________________________
;-) ;-)
http://centaurus.org.pl HIPOTERAPIA ..... ratuj koniki
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=5229241
oraz http://viva.org.pl


Z N A W C A
Podporucznik
Posty: 16822
Rejestracja: 05 lis 2007 13:54
Lokalizacja: KOŃ TEŻ CZŁOWIEK :-D ICHAAAAAA centaurus.org.pl viva.org.pl
Kontakt:

TVN [TVN] - część II

Postautor: Z N A W C A » 25 lis 2010 13:26

i ostatnie info :lol: :lol:


Analitycy Wood & Company rekomendują "trzymaj" dla akcji TVN

Analitycy Wood & Company w raporcie z dnia 2010.11.22 obniżyli rekomendację dla akcji TVN do "trzymaj" z "kupuj". Cena docelowa jednej akcji TVN została obniżona do 19.50 zł z 21.40 zł. W dniu wydania rekomendacji cena akcji TVN wynosiła 17.46 zł.
______________________________________
;-) ;-)
http://centaurus.org.pl HIPOTERAPIA ..... ratuj koniki
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=5229241
oraz http://viva.org.pl

Marszałek!
Chorąży
Posty: 700
Rejestracja: 03 cze 2009 11:00

Postautor: Marszałek! » 25 lis 2010 13:38

Sąd: Macierewicz nie musi przepraszać ITI
PAP - Biznes
22 Lis 2010, 18:41


22.11. Warszawa (PAP) - Antoni Macierewicz nie musi przepraszać ITI za swe słowa z 2007 r. o związkach tej firmy z wojskowymi służbami specjalnymi PRL i finansowaniu jej ze środków FOZZ - orzekł Sąd Okręgowy w Warszawie. ITI zapowiada apelację.

W poniedziałek SO oddalił powództwo ITI wobec b. szefa komisji weryfikacyjnej WSI, dziś posła PiS. Uznał, że pozwany nie wykazał prawdziwości swych słów, ale z odpowiedzialności zwalnia go fakt, że działał jako urzędnik państwowy, mówił o raporcie z weryfikacji WSI i powołał się na oficera służb wojska. Mocą wyroku ITI ma zapłacić Macierewiczowi 7,9 tys. zł kosztów procesu.

W ujawnionym w lutym 2007 r. przez prezydenta Lecha Kaczyńskiego raporcie napisano m.in., że wywiad wojskowy PRL "podejmował wysiłki powołania firmy telewizyjnej" w celu "ułatwienia plasowania agentury na Zachodzie". Sygnowany przez Macierewicza raport podawał też, że związany z wywiadem wojskowym szef FOZZ Grzegorz Żemek miał pod koniec lat 80. podjąć na zlecenie wywiadu rozmowy w tej sprawie z firmą ITI i reprezentującymi ją Janem Wejchertem i Mariuszem Walterem.

Po ujawnieniu raportu Macierewicz w wywiadzie dla "Rzeczpospolitej", pytany o dowody, że ITI powstał dzięki wojskowym służbom, zapewnił, że już je przedstawił i odesłał do zeznań Żemka (skazanego za aferę FOZZ; przyznał, że współpracował z wojskowymi służbami - PAP). Spytany "gdzie papiery" na poparcie zeznań Żemka, Macierewicz odparł: "Dlaczego zeznania Żemka złożone pod przysięgą przed komisją nie są dla pani wiarygodne? Przypominam: gdyby kłamał, groziłoby mu 8 lat więzienia. A on mówi wyraźnie: były dwie dziedziny wykorzystywane przez wywiad do lokowania agentury na Zachodzie - międzynarodowy obrót produktami rolnymi i media. W związku z tym polecono mu znaleźć ludzi, z pomocą których można było stworzyć koncern medialny. Znał Wejcherta, zwrócił się do niego. Zapytał centralę, czy Wejchert może być. Powiedziano mu, że już z nimi współpracuje i jest dobry. Zaczęli tworzyć koncern medialny".

Te słowa spowodowały pozwy ITI i założycieli polskiej filii tego koncernu - Wejcherta i Waltera. Żądano w nich od Macierewicza przeprosin i wpłaty po 100 tys. zł na cel charytatywny. Zarzucano mu nadszarpnięcie reputacji spółki przez podanie nieprawdziwych informacji o jej założycielach. Sądy prawomocnie oddaliły już pozew Wejcherta (choć powód zmarł, sprawę mogą kontynuować spadkobiercy). Wciąż nie skończył się proces z pozwu Waltera, który mówił, że ITI nie była przez nikogo finansowana, a on nie był tajnym współpracownikiem służb PRL.

W 2008 r. SO oddalił powództwo ITI, uznając, że Macierewicz jako urzędnik państwowy mówił o urzędowym dokumencie, korzystającym z domniemania prawdziwości. ITI odwołała się, twierdząc, że Macierewicz w wywiadzie wykroczył poza raport i podał nieprawdę. W grudniu 2008 r. Sąd Apelacyjny w Warszawie prawomocnie utrzymał wyrok.
...

Z N A W C A
Podporucznik
Posty: 16822
Rejestracja: 05 lis 2007 13:54
Lokalizacja: KOŃ TEŻ CZŁOWIEK :-D ICHAAAAAA centaurus.org.pl viva.org.pl
Kontakt:

Postautor: Z N A W C A » 25 lis 2010 16:25

Mocą wyroku ITI ma zapłacić Macierewiczowi 7,9 tys. zł kosztów procesu.

na pewno nie zbankrutuje przez to :lol: :lol:
______________________________________
;-) ;-)
http://centaurus.org.pl HIPOTERAPIA ..... ratuj koniki
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=5229241
oraz http://viva.org.pl

oldgooral
Młodszy chorąży
Posty: 612
Rejestracja: 01 mar 2010 15:40
Lokalizacja: z laptopa

Postautor: oldgooral » 29 lis 2010 12:34

może już czas postawić jakieś małe zleconko na K :?:

ja już na 15.60 się czaję :D
Żadne krzyki i płacze nas nie przekonają , że białe jest białe , a czarne jest czarne !
http://www.youtube.com/watch?v=ibTVJCATTkA

rekin1
Podporucznik
Posty: 19546
Rejestracja: 23 lis 2007 19:52

Postautor: rekin1 » 01 gru 2010 18:11

01.12. Warszawa (PAP) - W listopadzie 2010 roku całodobowy udział kanału TVN w rynku spadł do 16,6 proc. z 18,5 proc. rok wcześniej - podał TVN w komunikacie prasowym, na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.

Całodobowy udział Polsatu w listopadzie zmniejszył się do 14,6 proc. z 15,6 proc., udział TVP1 spadł do 18,8 proc. z 20,0 proc., a TVP2 wzrósł do 15,1 proc. z 14,9 proc.

W peak-time (18.00-23.00) w listopadzie udział kanału TVN zmniejszył się do 20,4 proc. z 22,5 proc. W tym czasie oglądalność Polsatu spadła do 15,0 proc. z 16,8 proc., TVP1 wzrosła do 20,0 proc. z 19,9 proc., a TVP2 wzrosła do 17,4 proc. z 16,4 proc.

W listopadzie oglądalność kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) całodobowo spadła do 18,0 proc. z 19,3 proc. rok wcześniej, a w peak-timie zmniejszyła się do 21,0 proc. z 22,6 proc.

W przypadku Polsatu całodobowo udział w grupie komercyjnej spadł do 17,0 proc. z 18,7 proc., zaś w peak-timie zmniejszył się do 17,3 proc. z 19,6 proc. TVP1 zmniejszyła udział całodobowo do 15,6 proc. z 16,6 proc., a w peak-timie zwiększyła do 17,8 proc. z 17,4 proc. Udział TVP2 całodobowo spadł do 13,6 proc. z 13,7 proc., a w peak-timie wzrósł do 15,6 proc., z 15,0 proc.

W przypadku grupy docelowej TVN, (czyli 16-49 lat, miasta 100 tys. plus) udział kanału TVN całodobowo spadł w listopadzie do 20,8 proc. z 24,3 proc., a w peak-timie spadł do 24,9 proc. z 29,0 proc. rok wcześniej.(PAP)

bas/ asa/

rekin1
Podporucznik
Posty: 19546
Rejestracja: 23 lis 2007 19:52

Postautor: rekin1 » 01 gru 2010 18:13

01.12. Warszawa (PAP) - Jarosław Kaczyński ma przeprosić w głównych mediach koncern ITI za podanie nieprawdy o przeznaczeniu dla ITI przez władze Warszawy 460 mln zł na przebudowę stadionu stołecznej Legii. Prezes PiS ma też wpłacić 10 tys. zł na cel społeczny (ITI chciało 100 tys.).

Taki nieprawomocny wyrok wydał w środę Sąd Okręgowy w Warszawie, uwzględniając główną część pozwu ITI o ochronę dóbr osobistych wobec Kaczyńskiego.

Pełnomocnik nieobecnego w sądzie pozwanego mec. Piotr Sadownik powiedział dziennikarzom, że decyzja o apelacji zapadnie po zapoznaniu się z pisemnym uzasadnieniem wyroku.

"Demagogia polityczna wyrządzająca szkody nie tylko przeciwnikom politycznym, została napiętnowana i ukrócona; można tylko liczyć, że pan Kaczyński i inni, którzy posługują się takimi metodami dyskursu politycznego, wezmą ten wyrok pod uwagę i zmienią formę swoich wypowiedzi" - ocenił pełnomocnik ITI mec. Jerzy Naumann.

Wiosną 2009 r. J. Kaczyński mówił: "Zdumiewająca rzecz, że pan Donald Tusk nie skłania pani prezydent Hanny Gronkiewicz-Waltz, żeby odebrała te pół miliarda złotych, które ITI otrzymuje na stadion. Poza tym te dwa stadiony (Narodowy i Legii - PAP) są od siebie oddalone o 3,8 tys. metrów i ten drugi nie jest specjalnie Warszawie potrzebny". Wspominał też o "niejasnych powiązaniach" ITI z PO.

Za to ITI (Legia należy do tego holdingu, który jest też m.in. właścicielem telewizji TVN) pozwała Kaczyńskiego. Podkreślano, że żadna spółka grupy ITI nie dostała jakichkolwiek kwot z budżetu Warszawy na rozbudowę stadionu, który jest własnością miasta, a Legia podpisała tylko z ratuszem umowę na dzierżawę obiektu.

Adwokaci prezesa PiS przyznawali, że ITI nie otrzymała "bezpośredniego transferu gotówkowego", ale była "beneficjentem umowy". Wnosili albo o oddalenie pozwu (dowodząc, że słowa prezesa PiS były dopuszczalną krytyką partii rządzącej), albo też o jego odrzucenie z powodów formalnych (bo J. Kaczyńskiego chroni immunitet poselski, którego mu w tej sprawie nie uchylono).

Sąd nakazał pozwanemu opublikowanie na własny koszt przeprosin ITI w "Gazecie Wyborczej", "Rzeczpospolitej", "Dzienniku", "Naszym Dzienniku" oraz w serwisie internetowym PiS (ITI chciała przeprosin także w telewizjach). W przeprosinach prezes PiS ma oświadczyć, że wiedział, iż podaje nieprawdę, na którą nie ma dowodów oraz że jego słowa podważyły wiarygodność ITI jako osoby prawnej. Mocą wyroku Kaczyński ma też wpłacić 10 tys. zł na fundację budowy kościoła Opatrzności Bożej i zwrócić powodom ponad 6 tys. zł kosztów sprawy.

J. Kaczyński wprowadził w błąd społeczeństwo, podając nieprawdę - uznał sąd. Podkreślił, iż słowa prezesa PiS spowodowały spadek akcji TVN i trudności ITI z kredytem.

W ustnym uzasadnieniu sędzia Krystyna Stawecka mówiła, że pozwany znał prawdziwe okoliczności przebudowy stadionu, będącego własnością miasta, bo rozmowy o przebudowie zaczął prezydent stolicy Lech Kaczyński, pierwszą umowę dzierżawy obiektu podpisał Kazimierz Marcinkiewicz, a dopiero za rządów PO rada miasta podjęła uchwałę o przekazaniu środków z budżetu na przebudowę. Według sądu pozwanemu mogło się to nie podobać, ale nie uprawniało to go do podania nieprawdy.

Sędzia dodała, że wypowiedź pozwanego jest bezprawna w sensie prawa cywilnego, a on sam nie wykazał, by jego działanie nie było bezprawne. Dodała, że prawo chroni tylko taką krytykę, która jest "rzetelna, rzeczowa i sprawdzona pod kątem prawdziwości", a nie może być "pomówieniem dla doraźnych celów politycznych".

Sąd zawężył zakres mediów, w których przeprosiny mają się ukazać. Kwotę 100 tys. zł zadośćuczynienia sąd uznał za wygórowaną, bo musi ona "odpowiadać możliwościom pozwanego", a 10 tys. "wydaje się wystarczające".

Sąd oddalił wniosek o odrzucenie pozwu, bo ocenił, że Kaczyński wypowiadał się jako lider partii, a nie jako parlamentarzysta. Powołując się na orzecznictwo SN, sędzia podkreśliła, że immunitet chroni tylko działania "nieodłącznie związane z wykonywaniem mandatu posła". Sędzia przypomniała, że gdy PiS przyłączał się do procesu w 2009 r. jako tzw. interwenient uboczny, mec. Sadownik przekonywał, że partia ma interes w rozstrzygnięciu sprawy, bo Kaczyński wypowiadał się w ramach debaty publicznej jako prezes PiS podczas konferencji w siedzibie partii(PAP)

sta/ bos/ bk/ ana/

Adwokat.Diabla
Sierżant sztabowy
Posty: 176
Rejestracja: 10 lis 2007 22:14

Postautor: Adwokat.Diabla » 06 gru 2010 08:42

JPMorgan podwyższył rekomendację dla TVN do "przeważaj"
PAP - Biznes
6 Gru 2010, 8:18


06.12. Warszawa (PAP) - Analitycy JPMorgan podwyższyli rekomendację dla TVN do "przeważaj" z "neutralnie" - podała agencja Bloomberg.
W piątek na zamknięciu za akcje TVN płacono 17 zł.(PAP)

pel/ ana/



Czarni wzięli się za spółkę :roll: :lol:
Właśnie jesteś na najlepszej drodze, aby przegrać swoją duszę

moratar
Młodszy chorąży
Posty: 582
Rejestracja: 30 paź 2010 03:09

Postautor: moratar » 10 gru 2010 17:34

Ładny wykres...

Z N A W C A
Podporucznik
Posty: 16822
Rejestracja: 05 lis 2007 13:54
Lokalizacja: KOŃ TEŻ CZŁOWIEK :-D ICHAAAAAA centaurus.org.pl viva.org.pl
Kontakt:

Postautor: Z N A W C A » 10 gru 2010 18:42

Obrazek
______________________________________
;-) ;-)
http://centaurus.org.pl HIPOTERAPIA ..... ratuj koniki
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=5229241
oraz http://viva.org.pl

rekin1
Podporucznik
Posty: 19546
Rejestracja: 23 lis 2007 19:52

Postautor: rekin1 » 13 gru 2010 10:13

13.12. Warszawa (PAP) - Wpływy z reklam telewizji TVN w okresie styczeń-listopad 2010 roku wyniosły 2,87 mld zł i były o 9,2 proc. wyższe niż w analogicznym okresie ubiegłego roku - poinformowały Wirtualnemedia.pl., powołując się na dane TNS OBOP, opracowane na podstawie oficjalnych cenników (nie obejmują rabatów).

Na drugim miejscu w zestawieniu znalazła się Telewizja Polsat, która zanotowała przychody reklamowe na poziomie 2,73 mld zł, co oznacza wzrost o 12,8 proc. rok do roku.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 2,11 mld zł, czyli o 30,4 proc. wyższą niż rok wcześniej. Natomiast TVP 2 odnotowała wzrost wpływów z reklam o 33,2 proc., do 1,4 mld zł.

Piąte miejsce przypadło stacji VIVA Polska, która była jednocześnie liderem kanałów tematycznych. Jej przychody wyniosły 547 mln zł i były o 56,7 proc. wyższe niż rok temu. (PAP)

morb/ jtt/

rekin1
Podporucznik
Posty: 19546
Rejestracja: 23 lis 2007 19:52

Postautor: rekin1 » 14 gru 2010 18:20

14.12. Warszawa (PAP) - Telewizja Puls podpisała umowę dotyczącą sprzedaży czasu antenowego w 2011 roku z Grupą TVN. W ramach rocznej współpracy Premium TV będzie brokerem reklamowym TV Puls - podały spółki w komunikatach prasowych.

"Wybraliśmy ofertę Premium TV, ponieważ naszym zdaniem jest ona dla nas najkorzystniejsza na obecnym etapie rozwoju TV Puls. Wierzymy, że nasza współpraca w zakresie sprzedaży czasu antenowego z TVN w projekcie Premium TV przyczyni się do optymalizacji naszych zasobów i stworzenia dodatkowej wartości komunikacyjnej dla reklamodawców" - powiedział cytowany w komunikacie Telewizji Puls Dariusz Dąbski prezes spółki.

"Premium TV to odpowiedź na potrzeby kanałów nie posiadających własnych sił sprzedażowych, a chcących podkreślać jakość swojego produktu. W tym obszarze Grupa TVN ma spore doświadczenie sprzedając z powodzeniem swoje kanały m.in. TVN24, TVN Style. Dla Grupy TVN jest to wejście w bardzo dynamicznie rozwijający się segment rynku oraz wzmocnienie oferty reklamowej" - dodał Andrzej Karasowski, szef Premium TV cytowany w komunikacie TVN.

W latach 2007-2010 Telewizja Puls w obszarze sprzedaży czasu antenowego współpracowała z At Media.(PAP)

epo/ ana/

rekin1
Podporucznik
Posty: 19546
Rejestracja: 23 lis 2007 19:52

Postautor: rekin1 » 17 gru 2010 16:39

17.12. Warszawa (PAP) - Analitycy Erste w raporcie z 17 grudnia podwyższyli rekomendację dla TVN do "kupuj" z "akumuluj", podnosząc cenę docelową akcji spółki do 21 zł z 20 zł.

Rekomendacja została wydana przy cenie 16,5 zł. W piątek o 14.15 jedna akcja spółki wart była 16,57 zł.(PAP)

seb/ jtt/

rekin1
Podporucznik
Posty: 19546
Rejestracja: 23 lis 2007 19:52

Postautor: rekin1 » 18 gru 2010 16:18

PAP Wiadomości


GPW: ING Securities w Warszawie animator akcji spółek 18:38 17.12.2010
piątek



17.12. Warszawa (PAP/GPW) - ING Securities w Warszawie animator akcji spółek

Komunikat Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 17 grudnia 2010 r. (Główny Rynek GPW)

Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. informuje, że członek giełdy ING Securities S.A. w Warszawie od dnia 20 grudnia 2010 r. będzie pełnić zadania animatora rynku dla następujących instrumentów finansowych: - akcji oraz kontraktów terminowych na akcje spółki: TAURON POLSKA ENERGIA S.A. - akcji spółek: 1. BRE BANK S.A. 2. CEZ S.A. 3. GRUPA LOTOS S.A. 4. CYFROWY POLSAT S.A. 5. PBG S.A. 6. POLIMEX - MOSTOSTAL S.A. 7. TVN S.A.

kom zdz/

wzi
Młodszy chorąży
Posty: 420
Rejestracja: 24 lis 2010 17:50
Kontakt:

Postautor: wzi » 18 gru 2010 17:36

17.12. Warszawa (PAP) - Analitycy Erste w raporcie z 17 grudnia podwyższyli rekomendację dla TVN do "kupuj" z "akumuluj", podnosząc cenę docelową akcji spółki do 21 zł z 20 zł.

Rekomendacja została wydana przy cenie 16,5 zł. W piątek o 14.15 jedna akcja spółki wart była 16,57 zł.(PAP)

seb/ jtt/
Ja tak nastawiam sobie powiadomienie na wzi.pl na 20zł i jeśli nie będzie chciało iść wyżej to pozbywam się perełki 8) 8) 8)


Wróć do „Akcje”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Lapto..p i 178 gości