Bankrucik łyknął 30k i fajerwerki puszcza.
K2 INTERNET [K2I] księga I
wyrażam moje osobiste poglądy, w żaden sposób nie można ich traktować jako rekomendacji !:-)
http://www.stockwatch.pl/forum, https://twitter.com/
Brak kary w przeszłości rozzuchwala na przyszłość
http://www.stockwatch.pl/forum, https://twitter.com/
Brak kary w przeszłości rozzuchwala na przyszłość
REKLAMA
to prawda....na giełdzie najważniejsza jest zdolność przewidywania i rozpoznawania trendów. K2I to dobry papier - niezależnie od sytuacji na świecie, na surowcach, na giełdach, cały czas w stabilnym trendzie. Spadkowym.
może wreszcie pójdą po rozum do głowy?
wyrażam moje osobiste poglądy, w żaden sposób nie można ich traktować jako rekomendacji !:-)
http://www.stockwatch.pl/forum, https://twitter.com/
Brak kary w przeszłości rozzuchwala na przyszłość
http://www.stockwatch.pl/forum, https://twitter.com/
Brak kary w przeszłości rozzuchwala na przyszłość
-
- Starszy chorąży
- Posty: 1078
- Rejestracja: 08 mar 2010 01:37
"Biuro podróży TUI wybiera polską chmurę Oktawave" - tym miłym akcentem zaznaczonym w specjalnym dodatku Harvard Business Review zaczynamy poniedziałek. Nie przecierajcie oczu - jedno z największych biur podróży w Europie lokuje swoje środowisko WWW oraz bazy danych w Oktawave!
"Szczególny wzrost wydajności i szybkości zauważyliśmy, używając Oktawave Volume Storage (OVS), który - jak sądzę - jest na chwilę obecną najszybszym tego typu rozwiązaniem oferowanym w chmurze obliczeniowej na całym świecie" - powiedział Paweł Bieńkowski, Dyrektor Sprzedaży Online i IT, TUI.
"Szczególny wzrost wydajności i szybkości zauważyliśmy, używając Oktawave Volume Storage (OVS), który - jak sądzę - jest na chwilę obecną najszybszym tego typu rozwiązaniem oferowanym w chmurze obliczeniowej na całym świecie" - powiedział Paweł Bieńkowski, Dyrektor Sprzedaży Online i IT, TUI.
-
- Starszy chorąży
- Posty: 1078
- Rejestracja: 08 mar 2010 01:37
Agencja K2 przygotowała dla Viacom International Media Networks kampanię promującą drugi sezon serialu „Miłość na bogato”, emitowanego na kanale VIVA. Działaniom, które rozpoczną się w marcu br. towarzyszy hasło „Włącz miłość”. Kampania oparta będzie o promocję nowego sezonu w TV (teasery, spoty) oraz o działania online, w tym formaty: display, rich media oraz video, a także materiały out of home (citylighty).
http://www.epr.pl/k2-przygotowala-kampa ... 160,1.html
http://www.epr.pl/k2-przygotowala-kampa ... 160,1.html
"Biuro podróży TUI wybiera polską chmurę Oktawave" - tym miłym akcentem zaznaczonym w specjalnym dodatku Harvard Business Review zaczynamy poniedziałek. Nie przecierajcie oczu - jedno z największych biur podróży w Europie lokuje swoje środowisko WWW oraz bazy danych w Oktawave!
"Szczególny wzrost wydajności i szybkości zauważyliśmy, używając Oktawave Volume Storage (OVS), który - jak sądzę - jest na chwilę obecną najszybszym tego typu rozwiązaniem oferowanym w chmurze obliczeniowej na całym świecie" - powiedział Paweł Bieńkowski, Dyrektor Sprzedaży Online i IT, TUI.
wyrażam moje osobiste poglądy, w żaden sposób nie można ich traktować jako rekomendacji !:-)
http://www.stockwatch.pl/forum, https://twitter.com/
Brak kary w przeszłości rozzuchwala na przyszłość
http://www.stockwatch.pl/forum, https://twitter.com/
Brak kary w przeszłości rozzuchwala na przyszłość
-
- Starszy sierżant sztabowy
- Posty: 361
- Rejestracja: 21 paź 2013 17:49
http://www.gpwinfostrefa.pl/GPWIS2/pl/i ... .undefined
Gratki dla cierpliwych
Wyniki kwartalne najlepsze w historii. Przychody 19.8mln, wzrost rdr. 40% zysk netto prawie 0,5mln, najwyższy od 6kwartałów. Przepływy i zysk z działalności operacyjnej i ebitda rewelacja.
Czekam na poniedziałek.
Gratki dla cierpliwych
Wyniki kwartalne najlepsze w historii. Przychody 19.8mln, wzrost rdr. 40% zysk netto prawie 0,5mln, najwyższy od 6kwartałów. Przepływy i zysk z działalności operacyjnej i ebitda rewelacja.
Czekam na poniedziałek.
Masz rację. Po sześciu kiepskich kwartałach, począwszy od I kw 2012 roku, mamy drugi kwartał ze znaczącą poprawą wyników i dodatnim wynikiem finansowym. I co to oznacza?o czym wy rozmawiacie
zysk 0,5 mln to rewelacja?
spolka wychodzi z dolka ok
ale bez przesady
To, że firmy mają więcej pieniędzy i zwiększają wydatki na reklamę, a po drugie wreszcie Okta generuje coraz większe przychody i nie potrzebne może być dodatkowe finansowanie i rozwodnienie akcji[to była moja największa obawa].
-
- Starszy chorąży
- Posty: 1078
- Rejestracja: 08 mar 2010 01:37
EBITDA rośnie o skromne 3000 % a Oktawave ...Masz rację. Po sześciu kiepskich kwartałach, począwszy od I kw 2012 roku, mamy drugi kwartał ze znaczącą poprawą wyników i dodatnim wynikiem finansowym. I co to oznacza?o czym wy rozmawiacie
zysk 0,5 mln to rewelacja?
spolka wychodzi z dolka ok
ale bez przesady
To, że firmy mają więcej pieniędzy i zwiększają wydatki na reklamę, a po drugie wreszcie Okta generuje coraz większe przychody i nie potrzebne może być dodatkowe finansowanie i rozwodnienie akcji[to była moja największa obawa].
"Spółka po nieco ponad 12 miesiącach działalności rynkowej stała się samodzielna finansowo, a wykorzystanie kolejnych dotacji unijnych pozwoli jej na dalsze rozszerzenie aktywności, ze szczególnym uwzględnieniem rynków zagranicznych. "
-
- Starszy chorąży
- Posty: 1078
- Rejestracja: 08 mar 2010 01:37
Wrzucę kilka cytatów z raportu,
"K2 kontynuowała współpracę ze wszystkimi ważnymi klientami, w tym Grupą PZU, z którą w marcu 2013 r. zawarła umowę współpracy dotyczącą świadczenia usług w zakresie aktywności reklamowej w internecie jak również Grupą Coca-Cola oraz Play, w przypadku których nastąpiła zmiana zakresu współpracy. Spółka Zależna od K2 Internet S.A. - Good Sp. z o.o. wykonuje usługi z zakresu reklamy ATL dla Play, natomiast Agencja K2.pl zakończyła współpracę w zakresie usług digital dla tej marki. W przypadku Grupy Coca-Cola nastąpiło przedłużenie umowy współpracy.
W 2014 roku Agencja K2.pl działa m.in dla marki Sprite, na rzecz projektu Coca-Cola Cup 2014, w ramach projektów e-commerce dla całego portfolio marek koncernu, jak również w zakresie projektów międzynarodowych. Dzięki przetargom wygranym na przełomie roku 2012 i 2013, do grona klientów dołączyły takie firmy jak Carrefour Polska Sp. z o.o., Fluegger Sp. z o.o., Poczta Polska S.A., KIA Motors Polska Sp. z o.o. oraz Teatr Wielki.
Pod koniec 2013 roku Grupa K2 rozpoczęła współpracę z Jannsen-Cilag i Stock Spirits oraz rozszerzyła zakres projektów z Grupą Żywiec o kolejną markę premium – Desperados, w dalszym ciągu obsługując Heineken. Największym kontraktem pozyskanym w 2013 okazała się 3 letnia umowa obsługi Volkswagen Polska obejmująca zarówno samochody osobowe jak i użytkowe.
Good Sp. z o.o., oprócz stałej obsługi projektów dla PZU i Volvo, może pochwalić się wygranym przetargiem Play w zakresie ATL i działań niestandardowych, natomiast z początkiem roku 2014 w portfolio spółki znalazł się Getin Bank, dla którego spółka przeprowadzi w tym roku 3 duże kampanie multimedialne.
Do głównych klientów, którzy dołączyli do portfela K2 Media należą m.in. Ministerstwo Środowiska, Fundacja Rozwoju Wolontariatu, Atlas Sp. z o.o., Polpharma S.A. (Metafen) i Grupa Pracuj S.A. (pracuj.pl), jak również Carrefour Polska, WITTCHEN S.A., Storck Sp. z o.o. (MERCI), i Billboard Poland Sp. z o.o. oraz Amway Polska, dla którego K2 Media prowadzi działania na Facebooku. W czwartym kwartale portfel został dodatkowo poszerzony o Meritum Bank, Edom Sp. z o.o. (edom.pl), Pierre Rene Sp. z o.o., Sobiesław Zasada S.A., Studio Moderna Fashion Group Sp. z o.o. (www.dormeo.pl), Wydawnictwo Otwarte Sp. z o.o. (www.woblink.com), Stock Polska Sp. z o.o. czy Yonelle Beauty Concept Zwolińska Chełkowska sp.j.
K2 Web Systems – spółka w Grupie K2 dostarczająca biznesowe rozwiązania IT sfinalizowała w roku 2013 kilka istotnych projektów IT, realizowanych dla kluczowych klientów firmy w okresie od drugiego do czwartego kwartału.
Do grona klientów dołączyły także dwie firmy z sektora produkcyjnego oraz z branży farmaceutycznej. Ponadto na początku 2014 roku, firma zawarła umowę ramową w zakresie rozwoju oprogramowania z firmą z branży telekomunikacyjnej. W roku 2013 r. spółka nie utraciła również żadnego z dotychczas obsługiwanych klientów i znacząco poszerzyła zakres dostarczanych usług z klientami, z którymi współpraca została nawiązana pod koniec 2012 roku.
Firma nadal skupiać się będzie na obsłudze dużych klientów z branży finansowej, przemysłu, sektora farmaceutycznego, telekomunikacyjnego i energetycznego. W najbliższym czasie Spółka planuje poszerzanie oferty o
udostępnianie średnim przedsiębiorstwom własnych rozwiązań biznesowych w modelu Software-as-a-Service(SaaS), bazując na infrastrukturze chmury Oktawave. Na początku w ofercie pojawi się aplikacja wspierająca zarządzanie procesami innowacji oraz rozwiązania z obszaru Human Capital Management.
W chwili obecnej Audioteka działa w 9 wersjach językowych: polskiej, niemieckiej, czeskiej, francuskiej, hiszpańskiej, szwedzkiej, włoskiej, angielskiej i litewskiej, a sprzedaż prowadzona jest również w Meksyku i całej Ameryce południowej. Kolejne regiony np. kraje arabskie są aktualnie w wersji beta.
Ważnym wydarzeniem dla Audioteki było nawiązanie we wrześniu 2013 r. współpracy z Fordem, w ramach wspólnej promocji i dystrybucji audiobooków w 11 krajach. Audioteka zintegrowała swoje aplikacje mobilne (na systemy Android i iOS) z platformą Ford SYNC AppLink, dzięki czemu można nimi sterować bezpośrednio z deski rozdzielczej samochodu lub komendami głosowymi. To pierwsza taka samochodowa aplikacja audiobookowa w Europie.
Ponadto pod koniec roku 2013 spółka wprowadziła Audiobook+, projekt realizowany we współpracy z Polkomtelem. Użytkownik słuchając wybranego audiobooka+ może jednym kliknięciem przejść do tekstu rozpoczynającego
się od fragmentu, w którym zakończył słuchać. Synchronizacja jest błyskawiczna i umożliwia wszystkim użytkownikom urządzeń Samsung pozostanie w świecie swoich bohaterów bez względu na formę książki. Dodatkowo, dzięki właśnie uruchomionej usłudze płatności w Plus każdy użytkownik sieci Plus może płacić za audiobooki za pomocą swojego
rachunku operatorskiego. Jest to nowoczesna i wygodna forma płatności, która pozwala na błyskawiczny dostęp do atrakcyjnych audiobooków. Tym samym Audioteka stała się partnerem firmy Polkomtel, operatora sieci Plus w
obszarze usług dodatkowych.
"K2 kontynuowała współpracę ze wszystkimi ważnymi klientami, w tym Grupą PZU, z którą w marcu 2013 r. zawarła umowę współpracy dotyczącą świadczenia usług w zakresie aktywności reklamowej w internecie jak również Grupą Coca-Cola oraz Play, w przypadku których nastąpiła zmiana zakresu współpracy. Spółka Zależna od K2 Internet S.A. - Good Sp. z o.o. wykonuje usługi z zakresu reklamy ATL dla Play, natomiast Agencja K2.pl zakończyła współpracę w zakresie usług digital dla tej marki. W przypadku Grupy Coca-Cola nastąpiło przedłużenie umowy współpracy.
W 2014 roku Agencja K2.pl działa m.in dla marki Sprite, na rzecz projektu Coca-Cola Cup 2014, w ramach projektów e-commerce dla całego portfolio marek koncernu, jak również w zakresie projektów międzynarodowych. Dzięki przetargom wygranym na przełomie roku 2012 i 2013, do grona klientów dołączyły takie firmy jak Carrefour Polska Sp. z o.o., Fluegger Sp. z o.o., Poczta Polska S.A., KIA Motors Polska Sp. z o.o. oraz Teatr Wielki.
Pod koniec 2013 roku Grupa K2 rozpoczęła współpracę z Jannsen-Cilag i Stock Spirits oraz rozszerzyła zakres projektów z Grupą Żywiec o kolejną markę premium – Desperados, w dalszym ciągu obsługując Heineken. Największym kontraktem pozyskanym w 2013 okazała się 3 letnia umowa obsługi Volkswagen Polska obejmująca zarówno samochody osobowe jak i użytkowe.
Good Sp. z o.o., oprócz stałej obsługi projektów dla PZU i Volvo, może pochwalić się wygranym przetargiem Play w zakresie ATL i działań niestandardowych, natomiast z początkiem roku 2014 w portfolio spółki znalazł się Getin Bank, dla którego spółka przeprowadzi w tym roku 3 duże kampanie multimedialne.
Do głównych klientów, którzy dołączyli do portfela K2 Media należą m.in. Ministerstwo Środowiska, Fundacja Rozwoju Wolontariatu, Atlas Sp. z o.o., Polpharma S.A. (Metafen) i Grupa Pracuj S.A. (pracuj.pl), jak również Carrefour Polska, WITTCHEN S.A., Storck Sp. z o.o. (MERCI), i Billboard Poland Sp. z o.o. oraz Amway Polska, dla którego K2 Media prowadzi działania na Facebooku. W czwartym kwartale portfel został dodatkowo poszerzony o Meritum Bank, Edom Sp. z o.o. (edom.pl), Pierre Rene Sp. z o.o., Sobiesław Zasada S.A., Studio Moderna Fashion Group Sp. z o.o. (www.dormeo.pl), Wydawnictwo Otwarte Sp. z o.o. (www.woblink.com), Stock Polska Sp. z o.o. czy Yonelle Beauty Concept Zwolińska Chełkowska sp.j.
K2 Web Systems – spółka w Grupie K2 dostarczająca biznesowe rozwiązania IT sfinalizowała w roku 2013 kilka istotnych projektów IT, realizowanych dla kluczowych klientów firmy w okresie od drugiego do czwartego kwartału.
Do grona klientów dołączyły także dwie firmy z sektora produkcyjnego oraz z branży farmaceutycznej. Ponadto na początku 2014 roku, firma zawarła umowę ramową w zakresie rozwoju oprogramowania z firmą z branży telekomunikacyjnej. W roku 2013 r. spółka nie utraciła również żadnego z dotychczas obsługiwanych klientów i znacząco poszerzyła zakres dostarczanych usług z klientami, z którymi współpraca została nawiązana pod koniec 2012 roku.
Firma nadal skupiać się będzie na obsłudze dużych klientów z branży finansowej, przemysłu, sektora farmaceutycznego, telekomunikacyjnego i energetycznego. W najbliższym czasie Spółka planuje poszerzanie oferty o
udostępnianie średnim przedsiębiorstwom własnych rozwiązań biznesowych w modelu Software-as-a-Service(SaaS), bazując na infrastrukturze chmury Oktawave. Na początku w ofercie pojawi się aplikacja wspierająca zarządzanie procesami innowacji oraz rozwiązania z obszaru Human Capital Management.
W chwili obecnej Audioteka działa w 9 wersjach językowych: polskiej, niemieckiej, czeskiej, francuskiej, hiszpańskiej, szwedzkiej, włoskiej, angielskiej i litewskiej, a sprzedaż prowadzona jest również w Meksyku i całej Ameryce południowej. Kolejne regiony np. kraje arabskie są aktualnie w wersji beta.
Ważnym wydarzeniem dla Audioteki było nawiązanie we wrześniu 2013 r. współpracy z Fordem, w ramach wspólnej promocji i dystrybucji audiobooków w 11 krajach. Audioteka zintegrowała swoje aplikacje mobilne (na systemy Android i iOS) z platformą Ford SYNC AppLink, dzięki czemu można nimi sterować bezpośrednio z deski rozdzielczej samochodu lub komendami głosowymi. To pierwsza taka samochodowa aplikacja audiobookowa w Europie.
Ponadto pod koniec roku 2013 spółka wprowadziła Audiobook+, projekt realizowany we współpracy z Polkomtelem. Użytkownik słuchając wybranego audiobooka+ może jednym kliknięciem przejść do tekstu rozpoczynającego
się od fragmentu, w którym zakończył słuchać. Synchronizacja jest błyskawiczna i umożliwia wszystkim użytkownikom urządzeń Samsung pozostanie w świecie swoich bohaterów bez względu na formę książki. Dodatkowo, dzięki właśnie uruchomionej usłudze płatności w Plus każdy użytkownik sieci Plus może płacić za audiobooki za pomocą swojego
rachunku operatorskiego. Jest to nowoczesna i wygodna forma płatności, która pozwala na błyskawiczny dostęp do atrakcyjnych audiobooków. Tym samym Audioteka stała się partnerem firmy Polkomtel, operatora sieci Plus w
obszarze usług dodatkowych.
W czwartym kwartale musieli jeszcze dokładać do Oktawave, co zapowiadał Żebrowski w listopadzie ub. roku.o czym wy rozmawiacie
zysk 0,5 mln to rewelacja?
spolka wychodzi z dolka ok
ale bez przesady
http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ja ... y-oktawave
Najważniejsze info z raportu to nie ubiegłoroczne wyniki, ale informacja o osiągnięciu przez Oktawave rentowności, bo to oznacza, że najważniejsza inwestycja K2 okazała się udana i będzie przynosić zyski niezależnie od sytuacji na rynku reklamy.
REKLAMA
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 66 gości