Celem Zarządu 11 bit Studios jest podążać drogą jaką przeszedł Paradox Interactiv - i stać się producentem będącym synonimem gier opartych o wzbudzanie emocji wśród graczy.
11bit ewolucyjnie rozbudowuje zespół produkcyjny, tak aby pracować nad dwoma dużymi projektami własnymi równocześnie a gry wydawać "na zakładkę" co ok. 18 miesięcy. Zespół publishing ma pozyskiwać 3-4 tytuły rocznie.
Źródła najnowszych informacji:
http://ir.11bitstudios.com/dokumenty/11 ... 092016.pdf
http://www.bankier.pl/wiadomosc/11-bit- ... 82084.html
http://www.money.pl/gielda/wiadomosci/a ... 49086.html
Inwestowanie na giełdzie zawsze wiąże się z ryzykiem - 11bit ma jednak wszystko by osiągnąć sukces.
Raport dla branży:
Tajniki hossy na akcjach producentów gier wideo
http://wiadomosci.stockwatch.pl/raport- ... cje,176337
Trafnych Decyzji!
link do poprzedniej części:
http://forum.parkiet.com/viewtopic.php? ... aea377c8a2
11 Bit Studios [11bit] cz. XXI - Być jak Paradox Interactiv
11 Bit Studios [11bit] cz. XXI - Być jak Paradox Interactiv
Ostatnio zmieniony 15 wrz 2016 11:51 przez real, łącznie zmieniany 1 raz.
REKLAMA
Plan wydawniczy:
Q4 - Beat Cop
Q1 - TWoM TBG
Q2 - Frostpunk
Tower 57 - 2017 (brak podanego kwartału premiery) - można oczekiwać Q1
Nowa siedziba:
Budynek Mazovia Plaza - całe jedno piętro zajmuje 11bit
http://www.mazoviaplaza.com/
Q4 - Beat Cop
Q1 - TWoM TBG
Q2 - Frostpunk
Tower 57 - 2017 (brak podanego kwartału premiery) - można oczekiwać Q1
Nowa siedziba:
Budynek Mazovia Plaza - całe jedno piętro zajmuje 11bit
http://www.mazoviaplaza.com/
-
- Młodszy chorąży sztabowy
- Posty: 2767
- Rejestracja: 29 lis 2009 12:16
Wartość rynkowa po sesji 14 września: 290,23 kk, wskaźnik C/Z 30
Przy analizie finansowej warto pamiętać, że po premierze TWoM 11bit przez 7 kolejnych kwartałów zanotował zysk netto. W Q2 planowana jest premiera Frostpunk co istotnie wpłynie na przychody w 11bit i oczywiście zysk netto.
11bit posiada ok. 30kk środków pieniężnych (gotówka+należności) przy minimalnych zobowiązaniach - a bieżące wpływy pozwalają na finansowanie produkcji Frostpunk oraz gier z LP bez konieczności finansowania zewnętrznego.
Struktura akcjonariatu:
http://stooq.pl/q/h/?s=11b
Przy analizie finansowej warto pamiętać, że po premierze TWoM 11bit przez 7 kolejnych kwartałów zanotował zysk netto. W Q2 planowana jest premiera Frostpunk co istotnie wpłynie na przychody w 11bit i oczywiście zysk netto.
11bit posiada ok. 30kk środków pieniężnych (gotówka+należności) przy minimalnych zobowiązaniach - a bieżące wpływy pozwalają na finansowanie produkcji Frostpunk oraz gier z LP bez konieczności finansowania zewnętrznego.
Struktura akcjonariatu:
http://stooq.pl/q/h/?s=11b
-
- Sierżant sztabowy
- Posty: 160
- Rejestracja: 20 kwie 2016 13:39
AT z 14 września przygotowana przez DM PKO BP:
http://marketinvest.pl/gielda/komentarz ... ostowego-2
http://marketinvest.pl/gielda/komentarz ... ostowego-2
-
- Chorąży sztabowy
- Posty: 6728
- Rejestracja: 08 mar 2016 08:43
Wskaźnik C/Z uwzględnia zysk za 4 ostatnie kwartały. W okresie tym 11bit cały czas budował wynik w oparciu o TWoM, który był już trzy kwartały po premierze.Ale czy ta wartość C/Z nie jest trochę zbyt wysoka?
Porównanie:
CIGAMES kapitalizacja 428,58 kk zysków brak
CDPROJEKT kapitalizacja 4 017,73 C/Z 16,7
Samodzielnie musisz decydować czy 11bit jest dobrą inwestycją. Rynek zawsze wycenia przyszłość nie przeszłość.
-
- Starszy sierżant sztabowy
- Posty: 259
- Rejestracja: 15 wrz 2016 01:03
REKLAMA
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Rif1977 i 102 gości