Trzeba powiedzieć, że opór dobrze się zamienił na wsparcie. Popyt silny na poziomie 1,4 - 1,55
I nikt nie chce sprzedawać. Miło...
MBF GROUP [MBF] księga III NewConnect
-
- Sierżant
- Posty: 56
- Rejestracja: 25 sty 2018 15:02
REKLAMA
Re: MBF GROUP [MBF] księga III NewConnect
Przystanek czy gorka
Re: MBF GROUP [MBF] księga III NewConnect
Tak oczy będą wytrzeszczać Ci co będą patrzeć jak nasz MBF po debiucie będzie leciał na północ.
-
- Chorąży
- Posty: 872
- Rejestracja: 22 lis 2017 08:46
Re: MBF GROUP [MBF] księga III NewConnect
Raport bieżący 6/2018
Postawa prawna: Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Zarząd spółki MBF Group S.A. z siedzibą w Warszawie ("Emitent") zawiadamia, że w dniu 21 lutego 2018 roku otrzymał od spółki powiązanej Luxury Trade Sp. z o.o. z siedzibą w Legnicy ("Luxury Trade") istotną informację w sprawie kontraktu o dużej wartości. Zgodnie z danymi uzyskanymi od Luxury Trade, do spółki wpłynęły trzy zamówienia na dostawę:
- węgiel kamienny frakcja 0-50 mm, kaloryczność 5200-5500 kcal/kg, dostawa DAP Bruzgi - w cenie 90,00 USD / tonę (w kontraktacji na 40.000 ton w 2018 roku);
- węgiel kamienny frakcja 0-50 mm, kaloryczność 6000-6200 kcal/kg, dostawa DAP Bruzgi - w cenie 85,00 USD / tonę (w kontraktacji na 50.000 ton w 2018 roku);
- węgiel kamienny frakcja 0-25 mm, kaloryczność 5100-5400 kcal/kg, dostawa DAP Bruzgi - w cenie 78,00 USD / tonę (w kontraktacji na 40.000 ton w 2018 roku).
Łączna wartość kontraktu obejmującego ww. zamówienia wynosi ok. 10.970.000 USD. Szczegółowe parametry zamówienia oraz marża kontrahentów pozostają tajemnicą handlową. Pozostałe warunki zamówień nie odbiegają od ogólnie przyjętych norm.
Luxury Trade Sp. z o.o. należy do Grupy MBF. Emitent posiada w spółce 800 udziałów, które stanowią 33,3% udziałów w kapitale zakładowym i uprawniają do 33,3% głosów na zgromadzeniu wspólników Luxury Trade.
Zarząd Emitenta zdecydował o publikacji powyższej informacji z uwagi na fakt, iż potencjalnie może mieć ona wpływ na wycenę instrumentów finansowych Emitenta notowanych w alternatywnym systemie obrotu.
Re: MBF GROUP [MBF] księga III NewConnect
Od lat jest pan w show-biznesie. Rozpoznawalność pomaga czy przeszkadza w robieniu biznesu?
Radosław Majdan: Nie ma co się czarować ani być hipokrytą – to pomaga. Natomiast nie jest to kluczem do sukcesu. W biznes trzeba się zaangażować. Jeżeli ktoś myśli, że pokazanie znanej twarzy spowoduje, że jego produkt czy biznes będzie działał bez zaangażowania, poświęcenia czasu i merytorycznego przygotowania to jest w błędzie. Każdy biznes wymaga znajomości rynku. W pewnym momencie doszedłem do wniosku, że potrzebowałem wsparcia by się dalej rozwijać. Na swojej biznesowej drodze spotkałem Roberta Krassowskiego ze spółki MBF Group. Dzięki jemu jego przygotowaniu merytorycznemu firma Vabun nabrała rozpędu. Osobiście bardzo dużo czasu poświęcam Vabun. Uczestniczę w każdym projekcie spółki.
Konkurencja na rynku perfum i kosmetyków jest bardzo duża. Czym Vabun chce się wyróżniać?
Na rynku rzeczywiście panuje bardzo duża konkurencja. Rywalizując z najlepszymi zagranicznymi markami, które na rynku są od wielu lat i na promocje wydają miliony dolarów uważam, że musimy się wyróżniać jakością za przystępna cenę. Nasze produkty są światowej klasy. Dla mnie najważniejszym oprócz *** trwałość perfum. Jest to priorytet. Naszą ofertę kierujemy do klasy średniej, czyli do ludzi, którym zależy na tym by ładnie pachnieć, ale nie chcą wydawać 300-400 zł na perfumy. 100 ml flakonik naszych perfum kosztuje 99 zł. Rozmawiamy z klientami i słuchamy ich opinii. Cały czas czerpiemy informację zwrotną, w którym kierunku mamy iść i się rozwijać. Chcemy by nasze męskie perfumy podobały się kobietom. Perfumy męskie robi się dla kobiet. To one bardzo często kupują mężczyznom te perfumy, które im się podobają. Intensywność i długotrwałość naszych perfum wynika też z tego, że komponenty do nich sprowadzamy z Francji i Stanów Zjednoczonych. Korzystamy z tych samych półproduktów do znane światowe marki.
http://www.parkiet.com/Firmy/180309992- ... nnect.html
Radosław Majdan: Nie ma co się czarować ani być hipokrytą – to pomaga. Natomiast nie jest to kluczem do sukcesu. W biznes trzeba się zaangażować. Jeżeli ktoś myśli, że pokazanie znanej twarzy spowoduje, że jego produkt czy biznes będzie działał bez zaangażowania, poświęcenia czasu i merytorycznego przygotowania to jest w błędzie. Każdy biznes wymaga znajomości rynku. W pewnym momencie doszedłem do wniosku, że potrzebowałem wsparcia by się dalej rozwijać. Na swojej biznesowej drodze spotkałem Roberta Krassowskiego ze spółki MBF Group. Dzięki jemu jego przygotowaniu merytorycznemu firma Vabun nabrała rozpędu. Osobiście bardzo dużo czasu poświęcam Vabun. Uczestniczę w każdym projekcie spółki.
Konkurencja na rynku perfum i kosmetyków jest bardzo duża. Czym Vabun chce się wyróżniać?
Na rynku rzeczywiście panuje bardzo duża konkurencja. Rywalizując z najlepszymi zagranicznymi markami, które na rynku są od wielu lat i na promocje wydają miliony dolarów uważam, że musimy się wyróżniać jakością za przystępna cenę. Nasze produkty są światowej klasy. Dla mnie najważniejszym oprócz *** trwałość perfum. Jest to priorytet. Naszą ofertę kierujemy do klasy średniej, czyli do ludzi, którym zależy na tym by ładnie pachnieć, ale nie chcą wydawać 300-400 zł na perfumy. 100 ml flakonik naszych perfum kosztuje 99 zł. Rozmawiamy z klientami i słuchamy ich opinii. Cały czas czerpiemy informację zwrotną, w którym kierunku mamy iść i się rozwijać. Chcemy by nasze męskie perfumy podobały się kobietom. Perfumy męskie robi się dla kobiet. To one bardzo często kupują mężczyznom te perfumy, które im się podobają. Intensywność i długotrwałość naszych perfum wynika też z tego, że komponenty do nich sprowadzamy z Francji i Stanów Zjednoczonych. Korzystamy z tych samych półproduktów do znane światowe marki.
http://www.parkiet.com/Firmy/180309992- ... nnect.html
-
- Sierżant
- Posty: 56
- Rejestracja: 25 sty 2018 15:02
-
- Sierżant
- Posty: 56
- Rejestracja: 25 sty 2018 15:02
-
- Sierżant
- Posty: 56
- Rejestracja: 25 sty 2018 15:02
MBPartner tyz
Czyly MB na poczatku nazwy dobrze rokuje
Re: MBF GROUP [MBF] księga III NewConnect
buhaha pustaku usredniasz znowuladnie na perle odpalalilismy
Re: MBF GROUP [MBF] księga III NewConnect
rura przeczyszczona 5
Re: MBF GROUP [MBF] księga III NewConnect
Cóż dzieje się. W dzisiejszym świecie przebicie się z nazwiskiem i biznesem do połowa sukcesu
REKLAMA
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 163 gości