11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
Odkopałem wątek z 3 strony żeby wspomnieć o odtajnionej świeżej rekomendacji od DM BOŚ na 418. Jak ktoś ma dostęp to niech zapoda założenia wynikowe na ten i przyszły rok.
REKLAMA
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
Obniżamy nasze prognozy wyników finansowych dla 11 bit studios
na lata 2018-20 uwzględniając (i) obniżoną prognozę wolumenu
sprzedaży Frostpunka, (ii) oczekiwania niższych przychodów
na jeden egzemplarz sprzedany Frostpunka, (iii) premiery wersji
konsolowych gier (m.in. TWOM, Moonlighter and Beat Cop) w IV
kw. br., (iv) przesunięcie w naszym modelu na późniejszy termin
(I kw. 2019 zamiast IV kw. 2018) debiutu Children of Morta oraz
(v) znaczące koszty programu motywacyjnego.
W sprawozdaniu finansowym za I poł. 2018 roku Spółka
wykazała, że w okresie II kw. 2018- II kw. 2020 rozpozna rocznie
2,2 mln zł kosztów programu motywacyjnego, którego łączny
koszt wyniesie prawie 20 mln zł. Korygujemy wyniki o koszt
programu motywacyjnego, gdyż założyliśmy w naszym modelu
pełne rozwodnienie kapitału.
Zakładamy, że zapowiadane na IV kwartał premiery gier na
Nintendo Switch (m.in. TWOM, Moonlighter i Beat Cop) wygenerują
łącznie w 2018 roku 5 mln zł przychodów i ok. 3 mln zł zysku
operacyjnego. Trzeba pamiętać, że sama wersja na PC Moonlightera
wygenerowała 5 mln zł w kwartale, którym została wydana.
na lata 2018-20 uwzględniając (i) obniżoną prognozę wolumenu
sprzedaży Frostpunka, (ii) oczekiwania niższych przychodów
na jeden egzemplarz sprzedany Frostpunka, (iii) premiery wersji
konsolowych gier (m.in. TWOM, Moonlighter and Beat Cop) w IV
kw. br., (iv) przesunięcie w naszym modelu na późniejszy termin
(I kw. 2019 zamiast IV kw. 2018) debiutu Children of Morta oraz
(v) znaczące koszty programu motywacyjnego.
W sprawozdaniu finansowym za I poł. 2018 roku Spółka
wykazała, że w okresie II kw. 2018- II kw. 2020 rozpozna rocznie
2,2 mln zł kosztów programu motywacyjnego, którego łączny
koszt wyniesie prawie 20 mln zł. Korygujemy wyniki o koszt
programu motywacyjnego, gdyż założyliśmy w naszym modelu
pełne rozwodnienie kapitału.
Zakładamy, że zapowiadane na IV kwartał premiery gier na
Nintendo Switch (m.in. TWOM, Moonlighter i Beat Cop) wygenerują
łącznie w 2018 roku 5 mln zł przychodów i ok. 3 mln zł zysku
operacyjnego. Trzeba pamiętać, że sama wersja na PC Moonlightera
wygenerowała 5 mln zł w kwartale, którym została wydana.
-
- Starszy chorąży sztabowy
- Posty: 7524
- Rejestracja: 14 kwie 2005 17:28
- Lokalizacja: Karkosikowo
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
BOŚ zakłada zysk netto 36,6mln i 35,1mln w 2019. Uwzglednili już papierowe odpisy na program motywacyjny.
3q ma być 11,9 przychody a zysk 3,5mln też po uwzględnieniu wszelkich odpisów, bo przepływy pieniężne będą większe.
Słabo oceniają możliwości Nintendo- łącznie 5mln przychodu z wszystkich tytułów- to tak jakby sam Moonlighter zszedl w liczbie 100k (tyle co na PC), a reszta zero.
Jutro na konsolach premiera Red Dead Redemption 2. Czyźby to nakrecało cdr? A może zamykanie krótkiej sprzedaży...
3q ma być 11,9 przychody a zysk 3,5mln też po uwzględnieniu wszelkich odpisów, bo przepływy pieniężne będą większe.
Słabo oceniają możliwości Nintendo- łącznie 5mln przychodu z wszystkich tytułów- to tak jakby sam Moonlighter zszedl w liczbie 100k (tyle co na PC), a reszta zero.
Jutro na konsolach premiera Red Dead Redemption 2. Czyźby to nakrecało cdr? A może zamykanie krótkiej sprzedaży...
Czy wzrośnie czy spadnie leszcz zostanie na dnie : )
"Cymcyka nie ma" - Bandyta : )
"Cymcyka nie ma" - Bandyta : )
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
Fajne narzędzie http://gametopsellers.com/game/323190/frostpunk
"The data has been collected since 29th of April 2018 so before that time there are no data points. " Zatem najlepszych pierwszych 5 dni pozycjonowania FP nie pokazuje.
"The data has been collected since 29th of April 2018 so before that time there are no data points. " Zatem najlepszych pierwszych 5 dni pozycjonowania FP nie pokazuje.
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
na zamykanie krotkich chyba za szybko...rejestr bez zmianBOŚ zakłada zysk netto 36,6mln i 35,1mln w 2019. Uwzglednili już papierowe odpisy na program motywacyjny.
3q ma być 11,9 przychody a zysk 3,5mln też po uwzględnieniu wszelkich odpisów, bo przepływy pieniężne będą większe.
Słabo oceniają możliwości Nintendo- łącznie 5mln przychodu z wszystkich tytułów- to tak jakby sam Moonlighter zszedl w liczbie 100k (tyle co na PC), a reszta zero.
Jutro na konsolach premiera Red Dead Redemption 2. Czyźby to nakrecało cdr? A może zamykanie krótkiej sprzedaży...
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
Pół godziny temu patrzyłem i nie zauważyłem w rss CDR, a teraz faktycznie znowu jestna zamykanie krotkich chyba za szybko...rejestr bez zmian
-
- Starszy chorąży sztabowy
- Posty: 7524
- Rejestracja: 14 kwie 2005 17:28
- Lokalizacja: Karkosikowo
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
Właścicielami akcji stajemy się dopiero 2 dni po zakupie, poza tym jak już oddawać to całość.
Brzostek był na walnym i miał 112,5k, czyli nie sprzedawał po zejściu pod próg. OFE też sporo ma. Jakoś nie koresponduje to z podażą ostatnich tygodni. Wygląda na to że wycisnęli starych akcjonariuszy co siedzieli tu od dawna. Przyznać się kto odpadł?
Brzostek był na walnym i miał 112,5k, czyli nie sprzedawał po zejściu pod próg. OFE też sporo ma. Jakoś nie koresponduje to z podażą ostatnich tygodni. Wygląda na to że wycisnęli starych akcjonariuszy co siedzieli tu od dawna. Przyznać się kto odpadł?
Czy wzrośnie czy spadnie leszcz zostanie na dnie : )
"Cymcyka nie ma" - Bandyta : )
"Cymcyka nie ma" - Bandyta : )
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
do rejestru jest obowiązek zgłaszać zmiany na krótkich odrazu...przy mega obrotach wystarczy dzień...Właścicielami akcji stajemy się dopiero 2 dni po zakupie, poza tym jak już oddawać to całość.
Brzostek był na walnym i miał 112,5k, czyli nie sprzedawał po zejściu pod próg. OFE też sporo ma. Jakoś nie koresponduje to z podażą ostatnich tygodni. Wygląda na to że wycisnęli starych akcjonariuszy co siedzieli tu od dawna. Przyznać się kto odpadł?
-
- Młodszy chorąży sztabowy
- Posty: 3756
- Rejestracja: 30 cze 2018 11:46
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
a to reko na 7xx już nie obowiązuje?Odkopałem wątek z 3 strony żeby wspomnieć o odtajnionej świeżej rekomendacji od DM BOŚ na 418. Jak ktoś ma dostęp to niech zapoda założenia wynikowe na ten i przyszły rok.
-
- Starszy chorąży sztabowy
- Posty: 7524
- Rejestracja: 14 kwie 2005 17:28
- Lokalizacja: Karkosikowo
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
Cicho wszędzie, głucho wszędzie, co to będzie, co to będzie
Niczego nie będzie
Na stronie Nintendo za bardzo nie da się obserwować sprzedaży, chyba że w bestsellerach wyląduje Moonlighter.
Niczego nie będzie
Na stronie Nintendo za bardzo nie da się obserwować sprzedaży, chyba że w bestsellerach wyląduje Moonlighter.
Czy wzrośnie czy spadnie leszcz zostanie na dnie : )
"Cymcyka nie ma" - Bandyta : )
"Cymcyka nie ma" - Bandyta : )
-
- Starszy chorąży sztabowy
- Posty: 7524
- Rejestracja: 14 kwie 2005 17:28
- Lokalizacja: Karkosikowo
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
Co za wstrętne dusiołki....
#ThisWarofMine: Complete Edition - coming to #NintendoSwitch on 27th of Nov, 2018, consists of:
• Original version of the game
• Anniversary Edition content
• The Little One DLC
• Ep. 1: Father's Promise DLC
• All the upcoming content, including ep. 2+3
#ThisWarofMine: Complete Edition - coming to #NintendoSwitch on 27th of Nov, 2018, consists of:
• Original version of the game
• Anniversary Edition content
• The Little One DLC
• Ep. 1: Father's Promise DLC
• All the upcoming content, including ep. 2+3
Czy wzrośnie czy spadnie leszcz zostanie na dnie : )
"Cymcyka nie ma" - Bandyta : )
"Cymcyka nie ma" - Bandyta : )
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
Tutaj jak zawsze każda wiadomość odbija się czkawką na kursie
Dno uklepane. Ci co kupili wyżej uśredniają, reszta pewnie siedzi na pupach w oczekiwaniu na przyszłość.
Za tydzień pewnie lekki przysiad po raporcie, no chyba, że nagle anale stwierdzą, że jest powyżej konsensusu i dadzą sygnał do wzrostów na ich rekomendowane wartości hehe
Dno uklepane. Ci co kupili wyżej uśredniają, reszta pewnie siedzi na pupach w oczekiwaniu na przyszłość.
Za tydzień pewnie lekki przysiad po raporcie, no chyba, że nagle anale stwierdzą, że jest powyżej konsensusu i dadzą sygnał do wzrostów na ich rekomendowane wartości hehe
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
Z tym dnem to bym uważał.
Sam myślałem, że klepiemy je, kiedy to 4 jeszcze była z przodu.
Raport wszystko zmienił. Niestety
Mam nadzieję, że raport za III kw będzie optymistyczny.
Chociaż po takim zjeździe, to i słaby raport (ze względu na Q3) nie powinien
mieć mocnego przełożenia na kurs.
No chyba, że ktoś się czai na niższe poziomy...
Sam myślałem, że klepiemy je, kiedy to 4 jeszcze była z przodu.
Raport wszystko zmienił. Niestety
Mam nadzieję, że raport za III kw będzie optymistyczny.
Chociaż po takim zjeździe, to i słaby raport (ze względu na Q3) nie powinien
mieć mocnego przełożenia na kurs.
No chyba, że ktoś się czai na niższe poziomy...
-
- Starszy chorąży sztabowy
- Posty: 7524
- Rejestracja: 14 kwie 2005 17:28
- Lokalizacja: Karkosikowo
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
Jak ktoś się bał raportu, to już sprzedał. Przychody, koszty można sobie oszacować. W rekomendacji bosia to rozpisali co ile wyniesie wedlug nich. Jakoś nikt nie bierze pod uwagę mitycznego know-how jakie zdobywają na Nintendo obecnie Jutro rusza tryb nieskończony. Ciekawe ile dni da się wykręcić we Frostpunku i co z surowcami?
Czy wzrośnie czy spadnie leszcz zostanie na dnie : )
"Cymcyka nie ma" - Bandyta : )
"Cymcyka nie ma" - Bandyta : )
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
jutro? nie, to chyba po prostu pytania do bitów,
które mogą zadawać gracze;)
które mogą zadawać gracze;)
REKLAMA
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 96 gości