11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
Akurat prezes się przejmuje akumulacja czy dystrybucją na kursie:D każdy ma już w poważaniu wersję na maca. Dali ciała, ale kasa z tego wielka nie będzie i tak.... Za to za 5 miesięcy premiera CoM i tam ważne by nie dali ciała na którymś porcie.
REKLAMA
-
- Starszy chorąży
- Posty: 1030
- Rejestracja: 08 cze 2015 18:38
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
Podium tuz tuzWygląda na to, że warto na poważnie zainteresować się śledzeniem sprzedaży Moonlightera na Switch w Japonii - są już na 8 miejscu w top sellers https://mobile.twitter.com/CrocOclock/s ... 9589269505 A to rynek na którym jest już 7 milionów konsol Switch
https://twitter.com/TeyonGames/status/1 ... 9357205506
Czy rynek sie spodziewal takiego wyniku?
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
Bardzo fajnie to wygląda.
Trochę kasy wpadnie z tego tytułu
a przede wszystkim szlaki przed CoM już w JAP przetarte.
II kw zapowiada się ciekawie finansowo, bo przecież zaraz też pewnie premiera dlc do fp
a i promocje po drodze.
Kurs póki co też ładnie się zachowuje.
Ciekawe czy w tym tygodniu nastąpi wybicie czy czekamy dłużej
na jakieś konkretniejsze info ze spółki.
Trochę kasy wpadnie z tego tytułu
a przede wszystkim szlaki przed CoM już w JAP przetarte.
II kw zapowiada się ciekawie finansowo, bo przecież zaraz też pewnie premiera dlc do fp
a i promocje po drodze.
Kurs póki co też ładnie się zachowuje.
Ciekawe czy w tym tygodniu nastąpi wybicie czy czekamy dłużej
na jakieś konkretniejsze info ze spółki.
-
- Starszy chorąży
- Posty: 1030
- Rejestracja: 08 cze 2015 18:38
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
Tez wydaje mi sie ze ten kwartal bedzie calkiem zacny.Bardzo fajnie to wygląda.
Trochę kasy wpadnie z tego tytułu
a przede wszystkim szlaki przed CoM już w JAP przetarte.
II kw zapowiada się ciekawie finansowo, bo przecież zaraz też pewnie premiera dlc do fp
a i promocje po drodze.
Kurs póki co też ładnie się zachowuje.
Ciekawe czy w tym tygodniu nastąpi wybicie czy czekamy dłużej
na jakieś konkretniejsze info ze spółki.
Mysle jednak ze bedziemy potrzebowac paliwa w postaci ogloszenia DLC dla FP i pozniej daty premiery CoM.
Poki co spodziewalbym sie konsoli 360-400
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
premiera CoM pewnie tak między 16 a 20 września, późne lato;)
i jak jutro lub pojutrze nie zobaczymy wybicia, to faktycznie może czekać nas dłuższa konsolidacja.
Chociaż Chorwacja na dniach;)
i jak jutro lub pojutrze nie zobaczymy wybicia, to faktycznie może czekać nas dłuższa konsolidacja.
Chociaż Chorwacja na dniach;)
-
- Chorąży sztabowy
- Posty: 6728
- Rejestracja: 08 mar 2016 08:43
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
spoko, tylko późne lato którego roku?premiera CoM pewnie tak między 16 a 20 września, późne lato;)
i jak jutro lub pojutrze nie zobaczymy wybicia, to faktycznie może czekać nas dłuższa konsolidacja.
Chociaż Chorwacja na dniach;)
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
Wysypało wiadomościami dziś:
- pierwsze płatne DLC do ML w lecie
- ML w wersji mobile, też latem
- ML na Switcha na #4 w JP
- TWOM Stories dostępne na androida, na razie ep #1
- CoM premiera też latem
- pierwsze płatne DLC do ML w lecie
- ML w wersji mobile, też latem
- ML na Switcha na #4 w JP
- TWOM Stories dostępne na androida, na razie ep #1
- CoM premiera też latem
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
ufff, szybka była ta konsola ;D
-
- Starszy chorąży
- Posty: 1030
- Rejestracja: 08 cze 2015 18:38
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
Trzeba jeszcze zwalczyc ten opor w okolicach 410. Ale szanse sa duze, zwlaszcza ze poki co CDP ciagnie do gory.ufff, szybka była ta konsola ;D
-
- Starszy chorąży
- Posty: 1030
- Rejestracja: 08 cze 2015 18:38
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
Prasa wciaz pisze o nas i o gamedev jako takim korzystnie:
https://www.parkiet.com/Technologie/304 ... rozec.html
https://www.parkiet.com/Technologie/304 ... rozec.html
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
A tymczasem pochwalili się, że TWOM sprzedał się już 4.5 mln kopii.
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
ładnie to się zgrywa.Trzeba jeszcze zwalczyc ten opor w okolicach 410. Ale szanse sa duze, zwlaszcza ze poki co CDP ciagnie do gory.ufff, szybka była ta konsola ;D
Jeśli starczy sił, to być może w jednym czasie cdr zaatakuje szczyty
a my pożegnamy tą okrutną sierpniową lukę.
Wyobraźnia znów zostanie rozpalona wśród inwestorów i może faktycznie
przywitamy nowe poziomy na bicie. Oby
btw: ktoś ze speców AT może się pokusić o zasięg wzrostów?;)
gdzie tam fale niosą;D
-
- Starszy chorąży sztabowy
- Posty: 7551
- Rejestracja: 14 kwie 2005 17:28
- Lokalizacja: Karkosikowo
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
Może się w końcu przekonali do podawania konkretnych liczb i zaczną to robić regularnie?A tymczasem pochwalili się, że TWOM sprzedał się już 4.5 mln kopii.
4,5mln TWOM
1,4mln Frostpunków
0,5mln Moonlighterów
Myślę że zejdzie w tym roku z 0,3mln season passów w pełnej cenie i 0,7mln CoM (podwyższam z 0,5).
A tu coś z polskiego podwórka
2019.04.04, 10:18
Techland miał w 2018 r. 182,7 mln zł przychodów i 101,4 mln zł zysku netto
Techland, producent i wydawca gier komputerowych, miał w 2018 roku 182,7 mln zł
przychodów i 101,4 mln zł zysku netto - wynika ze wstępnych danych przedstawionych w
czwartkowym komunikacie spółki. Nakłady na produkcję nowych gier wyniosły w zeszłym roku
około 50 mln zł.
Techland pracuje obecnie nad grą Dying Light 2 (data premiery nie
została jeszcze ustalona) oraz prowadzi prace nad drugim projektem klasy AAA.
"Od premiery Dying Light minęły już 4 lata, a mimo to gra cieszy się niesłabnącym
zainteresowaniem na całym świecie. Łączna liczba graczy wybierających nasz tytuł
przekroczyła już 16 mln" - powiedział prezes Techlandu Paweł Marchewka.
Łączne przychody Techlandu przekroczyły 182 mln zł, a zysk operacyjny wyniósł ok. 45
mln zł. Wynik netto przekroczył 101 mln zł.
"W ubiegłym roku odnotowaliśmy także zdarzenie jednorazowe związane z transakcją na
aktywach finansowych spółki, co powiększyło zysk brutto o około 60 mln zł. Nakłady na
produkcję nowych gier Techlandu w 2018 roku sięgnęły ok. 50 mln zł. Równolegle rozwijamy
dwa projekty klasy AAA, nad którym pracują zespoły w naszych biurach w Warszawie i we
Wrocławiu. Łącznie to już ponad 400 osób" - powiedział Karol Bach, CFO Techlandu.
Od wielu lat na rynku pojawiają się spekulacje o możliwym debiucie giełdowym Techlandu.
Przedstawiciele spółki nie wykluczali w przeszłości takiego scenariusza, ale w marcu w
komunikacie spółka informowała, że "w Techlandzie nie toczą się obecnie żadne prace
związane z wejściem firmy na giełdę". (PAP Biznes)
Czy wzrośnie czy spadnie leszcz zostanie na dnie : )
"Cymcyka nie ma" - Bandyta : )
"Cymcyka nie ma" - Bandyta : )
-
- Starszy chorąży
- Posty: 1030
- Rejestracja: 08 cze 2015 18:38
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
Ptaszki cwierkaja o nowej rekomendacji od Santandera z cena docelowa 524 PLN
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
że tak powiem, mało;D
zresztą... te analizy są siebie warte, że szkoda słów;)
zresztą... te analizy są siebie warte, że szkoda słów;)
REKLAMA
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 221 gości