11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

wszystko na temat spółek publicznych
trance
Chorąży sztabowy
Posty: 4326
Rejestracja: 14 lut 2008 19:06

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: trance » 01 kwie 2019 23:39

Akurat prezes się przejmuje akumulacja czy dystrybucją na kursie:D każdy ma już w poważaniu wersję na maca. Dali ciała, ale kasa z tego wielka nie będzie i tak.... Za to za 5 miesięcy premiera CoM i tam ważne by nie dali ciała na którymś porcie.

REKLAMA


Captain_Obvious
Starszy chorąży
Posty: 1030
Rejestracja: 08 cze 2015 18:38

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: Captain_Obvious » 02 kwie 2019 13:08

Wygląda na to, że warto na poważnie zainteresować się śledzeniem sprzedaży Moonlightera na Switch w Japonii - są już na 8 miejscu w top sellers :) https://mobile.twitter.com/CrocOclock/s ... 9589269505 A to rynek na którym jest już 7 milionów konsol Switch 8)
Podium tuz tuz 8)
https://twitter.com/TeyonGames/status/1 ... 9357205506

Czy rynek sie spodziewal takiego wyniku?

trance
Chorąży sztabowy
Posty: 4326
Rejestracja: 14 lut 2008 19:06

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: trance » 02 kwie 2019 13:41

Bardzo fajnie to wygląda.
Trochę kasy wpadnie z tego tytułu
a przede wszystkim szlaki przed CoM już w JAP przetarte.

II kw zapowiada się ciekawie finansowo, bo przecież zaraz też pewnie premiera dlc do fp
a i promocje po drodze.

Kurs póki co też ładnie się zachowuje.
Ciekawe czy w tym tygodniu nastąpi wybicie czy czekamy dłużej
na jakieś konkretniejsze info ze spółki.

Captain_Obvious
Starszy chorąży
Posty: 1030
Rejestracja: 08 cze 2015 18:38

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: Captain_Obvious » 02 kwie 2019 13:47

Bardzo fajnie to wygląda.
Trochę kasy wpadnie z tego tytułu
a przede wszystkim szlaki przed CoM już w JAP przetarte.

II kw zapowiada się ciekawie finansowo, bo przecież zaraz też pewnie premiera dlc do fp
a i promocje po drodze.

Kurs póki co też ładnie się zachowuje.
Ciekawe czy w tym tygodniu nastąpi wybicie czy czekamy dłużej
na jakieś konkretniejsze info ze spółki.
Tez wydaje mi sie ze ten kwartal bedzie calkiem zacny.
Mysle jednak ze bedziemy potrzebowac paliwa w postaci ogloszenia DLC dla FP i pozniej daty premiery CoM.
Poki co spodziewalbym sie konsoli 360-400

trance
Chorąży sztabowy
Posty: 4326
Rejestracja: 14 lut 2008 19:06

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: trance » 02 kwie 2019 14:04

premiera CoM pewnie tak między 16 a 20 września, późne lato;)

i jak jutro lub pojutrze nie zobaczymy wybicia, to faktycznie może czekać nas dłuższa konsolidacja.
Chociaż Chorwacja na dniach;)

pandorinium
Chorąży sztabowy
Posty: 6728
Rejestracja: 08 mar 2016 08:43

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: pandorinium » 02 kwie 2019 14:21

premiera CoM pewnie tak między 16 a 20 września, późne lato;)

i jak jutro lub pojutrze nie zobaczymy wybicia, to faktycznie może czekać nas dłuższa konsolidacja.
Chociaż Chorwacja na dniach;)
spoko, tylko późne lato którego roku? :lol:

blah8760
Chorąży
Posty: 718
Rejestracja: 27 mar 2012 15:36

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: blah8760 » 02 kwie 2019 21:14

Wysypało wiadomościami dziś:

- pierwsze płatne DLC do ML w lecie
- ML w wersji mobile, też latem
- ML na Switcha na #4 w JP
- TWOM Stories dostępne na androida, na razie ep #1
- CoM premiera też latem

trance
Chorąży sztabowy
Posty: 4326
Rejestracja: 14 lut 2008 19:06

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: trance » 03 kwie 2019 09:40

ufff, szybka była ta konsola ;D

Captain_Obvious
Starszy chorąży
Posty: 1030
Rejestracja: 08 cze 2015 18:38

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: Captain_Obvious » 03 kwie 2019 12:24

ufff, szybka była ta konsola ;D
Trzeba jeszcze zwalczyc ten opor w okolicach 410. Ale szanse sa duze, zwlaszcza ze poki co CDP ciagnie do gory.

Captain_Obvious
Starszy chorąży
Posty: 1030
Rejestracja: 08 cze 2015 18:38

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: Captain_Obvious » 03 kwie 2019 12:51

Prasa wciaz pisze o nas i o gamedev jako takim korzystnie:

https://www.parkiet.com/Technologie/304 ... rozec.html

blah8760
Chorąży
Posty: 718
Rejestracja: 27 mar 2012 15:36

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: blah8760 » 03 kwie 2019 14:13

A tymczasem pochwalili się, że TWOM sprzedał się już 4.5 mln kopii.

trance
Chorąży sztabowy
Posty: 4326
Rejestracja: 14 lut 2008 19:06

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: trance » 03 kwie 2019 14:23

ufff, szybka była ta konsola ;D
Trzeba jeszcze zwalczyc ten opor w okolicach 410. Ale szanse sa duze, zwlaszcza ze poki co CDP ciagnie do gory.
ładnie to się zgrywa.
Jeśli starczy sił, to być może w jednym czasie cdr zaatakuje szczyty
a my pożegnamy tą okrutną sierpniową lukę.

Wyobraźnia znów zostanie rozpalona wśród inwestorów i może faktycznie
przywitamy nowe poziomy na bicie. Oby ;)

btw: ktoś ze speców AT może się pokusić o zasięg wzrostów?;)
gdzie tam fale niosą;D

Pandziora
Starszy chorąży sztabowy
Posty: 7551
Rejestracja: 14 kwie 2005 17:28
Lokalizacja: Karkosikowo

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: Pandziora » 04 kwie 2019 13:02

A tymczasem pochwalili się, że TWOM sprzedał się już 4.5 mln kopii.
Może się w końcu przekonali do podawania konkretnych liczb i zaczną to robić regularnie?
4,5mln TWOM
1,4mln Frostpunków
0,5mln Moonlighterów
Myślę że zejdzie w tym roku z 0,3mln season passów w pełnej cenie i 0,7mln CoM (podwyższam z 0,5).

A tu coś z polskiego podwórka :P
2019.04.04, 10:18
Techland miał w 2018 r. 182,7 mln zł przychodów i 101,4 mln zł zysku netto

Techland, producent i wydawca gier komputerowych, miał w 2018 roku 182,7 mln zł
przychodów i 101,4 mln zł zysku netto - wynika ze wstępnych danych przedstawionych w
czwartkowym komunikacie spółki. Nakłady na produkcję nowych gier wyniosły w zeszłym roku
około 50 mln zł.

Techland pracuje obecnie nad grą Dying Light 2 (data premiery nie
została jeszcze ustalona) oraz prowadzi prace nad drugim projektem klasy AAA.


"Od premiery Dying Light minęły już 4 lata, a mimo to gra cieszy się niesłabnącym
zainteresowaniem na całym świecie. Łączna liczba graczy wybierających nasz tytuł
przekroczyła już 16 mln" - powiedział prezes Techlandu Paweł Marchewka.

Łączne przychody Techlandu przekroczyły 182 mln zł, a zysk operacyjny wyniósł ok. 45
mln zł
. Wynik netto przekroczył 101 mln zł.

"W ubiegłym roku odnotowaliśmy także zdarzenie jednorazowe związane z transakcją na
aktywach finansowych spółki, co powiększyło zysk brutto o około 60 mln zł. Nakłady na
produkcję nowych gier Techlandu w 2018 roku sięgnęły ok. 50 mln zł. Równolegle rozwijamy
dwa projekty klasy AAA, nad którym pracują zespoły w naszych biurach w Warszawie i we
Wrocławiu. Łącznie to już ponad 400 osób
" - powiedział Karol Bach, CFO Techlandu.

Od wielu lat na rynku pojawiają się spekulacje o możliwym debiucie giełdowym Techlandu.
Przedstawiciele spółki nie wykluczali w przeszłości takiego scenariusza, ale w marcu w
komunikacie spółka informowała, że "w Techlandzie nie toczą się obecnie żadne prace
związane z wejściem firmy na giełdę". (PAP Biznes)
Czy wzrośnie czy spadnie leszcz zostanie na dnie : )
"Cymcyka nie ma" - Bandyta : )

Captain_Obvious
Starszy chorąży
Posty: 1030
Rejestracja: 08 cze 2015 18:38

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: Captain_Obvious » 04 kwie 2019 14:57

Ptaszki cwierkaja o nowej rekomendacji od Santandera z cena docelowa 524 PLN 8)

trance
Chorąży sztabowy
Posty: 4326
Rejestracja: 14 lut 2008 19:06

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: trance » 04 kwie 2019 15:22

że tak powiem, mało;D

zresztą... te analizy są siebie warte, że szkoda słów;)


Wróć do „Akcje”

REKLAMA

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 221 gości