TEN SQUARE GAMES [TEN]

wszystko na temat spółek publicznych
Julian11
Starszy chorąży
Posty: 1272
Rejestracja: 24 wrz 2018 10:36

Re: TEN SQUARE GAMES [TEN]

Postautor: Julian11 » 05 kwie 2019 08:45

Ciekawy artykuł o Techlandzie i CDR sie pojawiał na bankierze, ale w tym artykule mozna tez odniesć pewnie wnioski do TSGAMES i jego obecnej sytuacji.

https://www.bankier.pl/wiadomosc/CD-Pro ... 51792.html

Obrazek

Otóż chodzi mi o to ze juz w tym roku TSGAMES moze osiagnać przychody równe tym jakie Techland uzyskiwał średniorocznie w ostatnich 3 latach. Niektórzy moga mówic ale TSgames ma mniejsze marże ---NO MA ale jaka byłaby wycena techlandu ? 50% CDR czyli 9- 10 mld PLN? a jak wycena jest TSGAMES ponizej 1 MLD PLN? Poza tym kto wie jakie beda przychody i zyski w TYM i przyszłym roku gdy wszystko pójdzie cool FC bedzie nadal sie swietnie monetyzował ( jak to robi Lets Fish przez wiele lat pobijajac z czasem swoje rekordy monetyzacyjne) ,a nowe gry moze tez beda niewąskimi HITAMI itp itd.

To co mnie pzrekonuje do spółki to kierunek ICh rozwoju i elastycznosc działałania oraz niskie koszty produkcyjne co jest niebagatelne dla tej właśnie elastycznosci. FC kosztował ok 1 MLN PLN a juz wiadomo ze wygeneruje SETKI MLN PLN . Jesli chodzi o marketing gry to moga elastycznie działać i bardzo precyzyjnie kontrolowac koszty oraz efektywnosc działań PRowskich. To jest dla mnie + dlatego ze mogą precyzyjnie ustyalac co im sie w danym okresie opłaca bardziej a co mniej.

Przykład rezygnacji a BATTLE FISH pokazuję też ich elastycznosc, nie maja problemu z precyzyjnym okresleniem oplacalnosci ich zaangazowania i pzrerzucania ludzi na inne projekty jesli ta oplacalnosc z ich punktu widzenia jest niska.

Jeśli chodzi o rozwój to pzrez długie lata głownym produktem był LetsFish i duzo innych jeszcze mniejszych gierek. Teraz rozwój jest ukierunkowany na gry typu Lets Fish o ile lets Fish został wydany w 2012 roku to do 2017 roku wypuscili 2 kolejne gry porównywalne wielkosciowo i jakosciowo( wild Hunt i Fish Clash) --to juz w TYm roku ( rok po wydaniu Fish clash) chca wypuscic w (co najmniej )w soft launch 2 kolejne gry , a w przyszłym roku tez juz podobno plan wydawniczy maja zapełniony. Długa i bardzo efektywna monetyzacja Lets Fish, świetna monetyzacja FC oraz przyzwoita( i rosnaca podobna do Lets fish swego czasu) monetyzacjea Wild Hunt pokazuje ze to co mówią iż przez ostatnich pare lat testów prób i tworzenia nabyli umiejetnosc dobrej optymalizacji i mechaniki gier w modelu F2P, ktore skutkuja dobra monetyzacja ich projektów w tym modelu sprzedażowym. Cóż ja czekam z niecierpliwoscia na efekty ich KNOW -HOW w kolejnych okresach , ktore na chwile obecna wydaja sie niezaprzeczalne i przy okakji na jeszcze wiekszy rozwój grupy zarowno organiczny jak i byc moze np. wydawniczy, no i coraz bogatsze dywidendy.

P.S w prezentacji przy okazji debiutu opisali kierunki rozwoju czyli produkcje gier evergreen takich jak FC oraz w chęc produkcji w 2020-2021 roku Blockbustera growego na rynku F2P mobilek---ciekawe czy im się to uda . Poki co ich celem jest wprowadzenie FC do TOP 100 gier w monetyzacji na Mobilki, troche im jeszcze do realizacji tego celu brakuje, ale trzymam kciuki ze im się to uda zrobic.Nie zapominajmy ze jak sami mówia: TO SĄ NADAL DOPIERO POCZĄTKI ICH GROWEGO ROZWOJU. ---byc może obecnie sa w stadium rozwoju CDR tuż przed/ po wypuszczeniu W2. LUB techlanda po wypuszczeniu CALL OF JUARES. jesoli chodzi o organiczny rozwój -- bo jesli chodzi o WYNIKI to CDR z czasów W2 a tymbardziej W1 sie mocno chował, podejrzewam ze Techland z CoJ też sie chował VS to jakie wyniki osiaga JUZ TU I TERAZ TSGAMES.


Julian11
Starszy chorąży
Posty: 1272
Rejestracja: 24 wrz 2018 10:36

Re: TEN SQUARE GAMES [TEN]

Postautor: Julian11 » 05 kwie 2019 09:21

Luke hossy wytworzoną na Open domkneli co dalej ? 8)

Do historycznego Oporu zostało juz pare PLNow , czy to juz jest ten czas na oficjalne zakończenie korekty wielomiesiecznej ktora na papierze utworzyła od Sierpnia 2018 roku. ? :roll:

glowacki4
Starszy chorąży
Posty: 1471
Rejestracja: 05 cze 2015 20:36

Re: TEN SQUARE GAMES [TEN]

Postautor: glowacki4 » 05 kwie 2019 10:25

Już naganiasz pełną parą ?
Firma sie rozwija, a ty musisz od razu mamić wizją wielkiej kapitalizacji mitomanie ?

Przypomnij te swoje setki postów o WW3 mającym pobić PUBG i sprzedać kilkadziesiąt milionów kopii.

Percances
Sierżant
Posty: 53
Rejestracja: 23 lut 2018 21:26

Re: TEN SQUARE GAMES [TEN]

Postautor: Percances » 05 kwie 2019 10:32

Tyle,że porównanie martwego okresu w spółkach CDR i Techland do roku premiery w TSgames, to chyba, delikatnie rzecz ujmując, manipulacja. Co z tego,że za czasu W1 CDR miał słabsze wyniki niż obecny TSgames skoro miał kapitalizację
50-100mln? Dziwne wpisy.

Julian11
Starszy chorąży
Posty: 1272
Rejestracja: 24 wrz 2018 10:36

Re: TEN SQUARE GAMES [TEN]

Postautor: Julian11 » 05 kwie 2019 10:50

Tyle,że porównanie martwego okresu w spółkach CDR i Techland do roku premiery w TSgames, to chyba, delikatnie rzecz ujmując, manipulacja. Co z tego,że za czasu W1 CDR miał słabsze wyniki niż obecny TSgames skoro miał kapitalizację
50-100mln? Dziwne wpisy.
Wyniki to wyniki --i tyle . Jesli by sumiennie brac pod uwage np P/E to powonny one byc sumowane z kolejnych lat. To tak na prawde jest miarodajene. Co jest lepsze firma ktora co roku wypracowuje p/E 20 czy taka ktora raz na pare lat ma p/e 10 a w innych okrwesach np p/e 100- albo 500 ? szczegolnie jeśli mowimy o np spółkach dywidendowych.

Dla mnie osobiscie to jest prosta piłka jesli spółka w danym okresie np 3 lat ma przychodów 600 MLN i zysku 300 mln A INNA MA NP tez 600 mlN przychodu ALE ZYSKU 150 Mln TO POWINNA co najmniej kosztować 50% tego co ta Pierwsza a nie np 1/10 albo i mniej ----jesli ta opierwsza zwieksza potem dynamike wyników to ona powinna zwiekszać też kapitalziację -- Proste. --Szcegolonie jesli te spółki wyplacają dywidendy ---i wazny jest wówacza tez poziom dywidend jąka czesć zysku wyplaca sie akcjonariuszom.

To jest loigiczne podejscie do rynku i inwestowania ---a to ze czasami rynek wali w KULKI i przewartosciowuje kwity lub je niedowartosciwuje to juz inna bajka---JA wiem jedno nawet jesli niedowartosciowuje mocno pewne kwity w pewnych okresach czasu ,to przychodzą okresy gdzie to sie zmienia tak było z CDR po debiucie W3 gdzie kwita trzymano pzrez wiele miesiecy na 2x PLN --tak było na 11 bit po debiucie TWOM gdzie kwity trzymano po 70 PLN pzrez długi okres czasu. No trzymano ale po jakimś czasie CDR poszedł na ponad 200 PLN a 11 bit na ponad 500 PLN.

Inwestowanie w dynamicznie rozwijajace sie podmioty growe , i takie ktore juz przynosza mocne wymierne korzyści wynikowe to jest jeden z elementow osiagniecia sukcesu keszowego Inwestora---Wystarczy zobaczyc na stopy zwrotu tego typu spółek z biegiem czasu.

Natomiast w kontexte tych wyników chciałem tylko powiedziec ze JUZ TSGAMES osiaga nje potęzne ---A patrzac na Plany WYdawnicze to ich rozwój dopiero teraz zaczyna nabierac tempa VS. to co jaki czas i ile deboiiutów było wczesniej jesli chodzi o gry typu EVERGREEN.

ja nauczyłem sie inwestowac na rynku pod kontem LOGIKI i z biegiem czasu swietnie na tym wychodzę.

A i to jest też wfajne --ze jak widac w TSGAMES nie ma póki co MArtwych okresów tutaj jak z winem im DŁuzsza monetyzacja tym moze byc lepiej na wynikach ---pokazuja to wyniki nie tylko FC ale i Histria Lets FISH czy nawet wyniki Wild HUNT ---jesli bedzie tak podobnie z ich kolejnymi grami to bedizie COOL --A jesli pojawi się w tym roku komunikat ze GOLF RUSH wykazuje taki potencjal monetyzacyjny jak FC chyba wiadomo co to BEDZIE OZNACZAŁO dla kursu i perspektyw wynikowych ---- to bedzie oznaczało ze 300 mln + przychodów moze byc mozliwoe juz w przyszłym roku. --szcegolnie ze inne kolejne gry beda miały debiuty na rynku. :lol: 8)
Ostatnio zmieniony 05 kwie 2019 11:06 przez Julian11, łącznie zmieniany 2 razy.

Percances
Sierżant
Posty: 53
Rejestracja: 23 lut 2018 21:26

Re: TEN SQUARE GAMES [TEN]

Postautor: Percances » 05 kwie 2019 11:05

Spoko. Nie wiem po co tyle się produkować, ale ok. Twój czas, Twoja sprawa. Zwróciłem tylko uwagę,ze zestawienie karkołomne i mocno naciągane,a że TSgames to świetna spółka , to wiadomo nie od dziś.

Julian11
Starszy chorąży
Posty: 1272
Rejestracja: 24 wrz 2018 10:36

Re: TEN SQUARE GAMES [TEN]

Postautor: Julian11 » 05 kwie 2019 11:14

Spoko. Nie wiem po co tyle się produkować, ale ok. Twój czas, Twoja sprawa. Zwróciłem tylko uwagę,ze zestawienie karkołomne i mocno naciągane,a że TSgames to świetna spółka , to wiadomo nie od dziś.

moim zdnaiem nie masz racji---bo przy załozeniu braku długów i podobnym biznesie to suma zysków przychodów Dywidend---z wielu lat powinna byc LOGICZNIE rzecz biorac brana pod uwage jesli chodzi o PArytet Tych wyników vs. Kapitalziacji.

wiec jesli CDR jest wyceniany 20 razy wiecej od TSGAMES to --zakładam ze rynek zakłada 20 razy lepsze wyniki niz bedzie miła TSGAMES----Biortąc te fakty pod uwage sadze ze rynek się myli --albo pzrewartościowuje CDR albo nieowartosciowuje TSGAMES. Tak samo sprawa ma sie z TSgames vs PLW .

Pomijam istotny fakt dywidend---Bo jesli mowimy o przyszłosci to fakt rynek czeka na CP77 ale ten moze pojawic sie np w 2021 roku a to kolejne 2 lata " martwego okresu" gdzie w tym czasie TSGAMES moze nadal potężnie zwiekszac swoja dynamike popzrez wejcie FC na chiny zwiekszona monetyzacje FC i NOWE DEBIUTY ---a to bedzie tez wplywało na poziomy zysków przychodów i DYWIDEND w tym i kolejnych latach.

Takze z czysto racjonalnego punktu widzenia inwestora gdzie KASA= KASA 1 PLN= 1 PLN odzielajac sentymenty i psychologie RYNKU---to czysta matematyka zysków przychodów i dywidend powinna kierowac inwestycjami i wybierac jee tak aby miały jak najwieksza mozlliwosć zwiekszenia powiekszenia kapitalu na zasadzie Kupic jak najtańszą spółke vs. jej wyniki i perspektywy na pzryszłość.

Jak mowie ja nauczyłem sie że Rynek nie zawsze ma racje bo rynek to tez ILUZJA i próba wlywania swoim zachowaniem na PSYCHIKE i zachowania uczestników tego rynku. Pzrezyłem to na 11 bit po 10 PLN gdzie rynek MEGA był slepy na potencjał TWOM az do samego debniutu tej gry , potem był mega slepy na wyniki uzyskiwane pzrez TWoM i drastyczne zanizanie kapitalizaji 11 bit na poziomie 70 PLN itp itd. Ale z biegiem czasu rynek dowartosciował 11 bit tak ze kwit poleciał nawet na 550 PLN ---kto by o tym pomyslał w 2014 roku gdy 11 bit kosztwoał w Okolicach 10 PLN ze za 4 lata bedzie latał powyzejh 500 PLN.

Takich histroi jest sporo ---i tego typu historia ze zwiekszaniem kapitalziacji w czasie ma spore szanse na zrealizowanie równiez w TS games. ---Ale kazdy ma swój rozum i każdy jest panem swego portfela. :lol:
Ostatnio zmieniony 05 kwie 2019 11:20 przez Julian11, łącznie zmieniany 1 raz.

Percances
Sierżant
Posty: 53
Rejestracja: 23 lut 2018 21:26

Re: TEN SQUARE GAMES [TEN]

Postautor: Percances » 05 kwie 2019 11:18

Wycena zakłada średnioroczny zysk w pierwszych 2 latach sprzedaży Cyberpunka na ok. 800mln (C/Z 25).
Czy to są założenia na wyrost? Raczej nie.
CDR zresztą musi mieć premię w wycenie i zawsze będzie miał, bo mu się należy ze względu na track record, potencjał globalny czy chociażby obroty na rynku.

Julian11
Starszy chorąży
Posty: 1272
Rejestracja: 24 wrz 2018 10:36

Re: TEN SQUARE GAMES [TEN]

Postautor: Julian11 » 05 kwie 2019 11:21

Wycena zakłada średnioroczny zysk w pierwszych 2 latach sprzedaży Cyberpunka na ok. 800mln (C/Z 25).
Czy to są założenia na wyrost? Raczej nie.
CDR zresztą musi mieć premię w wycenie i zawsze będzie miał, bo mu się należy ze względu na track record, potencjał globalny czy chociażby obroty na rynku.
to teraz dodaj te 1.6 mld ktore byc moze beda od 2021- 2022 roku dodaj wyniki za 2020 2019 2018 i zobaczysz jaka sredniookresowa z tych lat ci wyjdzie przy kapitalziacji 20 MLD PLN.

I porownamy tro zwynikami syuma przychodów i zysków TSGAMES za 2018 2019 2010 2021 2022 do jego0 kapitalziacji 800 MLN PLN jaka jest obecnie obecnie.. :lol: 8) :lol:

Kumasz baze czy nadal nie bardzo?



Ddam tylkko że prawdopodobnie 75% tego zysku wypracowanego w tych latach przez TSgames trafi bezposrednio w postaci dywidendy do AKcjonariuszy TSgames. :lol:

Bo koszty tworzenia gier sa żadne

Golf rush w 2018 kporu kosztował ich niecałe 900 K PLN. takie poniesli koszty na produkcje tej gry w 2018 roku. Wiec własnie dlatego moga pozwolic sobie na TAkie dzielenie sie keszem z akcjonariuszami nadal Potęznie zabezpieczajac spółke keszowo jesli chodzi o zapotrzebowanie Społki na Kapitał ktory jest NIEWIELKI, biorac pod uwage wyniki uzyskiwane przez nia.
Ostatnio zmieniony 05 kwie 2019 11:31 przez Julian11, łącznie zmieniany 1 raz.

Percances
Sierżant
Posty: 53
Rejestracja: 23 lut 2018 21:26

Re: TEN SQUARE GAMES [TEN]

Postautor: Percances » 05 kwie 2019 11:28

Ja kumam bardzo dobrze, ale ty widzę,że nie bardzo. To nie ta branża by brać pod uwagę średnioroczny zysk. Będzie 1mld zysku w pierwszym roku z CP i zobaczymy zapewne 40mld wyceny.To są proste rzeczy. Nie spinaj się.

Julian11
Starszy chorąży
Posty: 1272
Rejestracja: 24 wrz 2018 10:36

Re: TEN SQUARE GAMES [TEN]

Postautor: Julian11 » 05 kwie 2019 11:38

Ja kumam bardzo dobrze, ale ty widzę,że nie bardzo. To nie ta branża by brać pod uwagę średnioroczny zysk. Będzie 1mld zysku w pierwszym roku z CP i zobaczymy zapewne 40mld wyceny.To są proste rzeczy. Nie spinaj się.
Nie musisz mi tłumaczyc jaka to jest branza bo tkwie w niej od lat---tego typu Mundych gosci nie raz słyszałem gdy pzrekonywali dlaczeog BLO ktory puchł na 200 mln PLN kapitalziacji jest lepszy od 11 bit ktory sie kisił na 150 MLn kapitalziacji pomimo swietnych wyników .

NIe musisz mi mowic ze w TEJ branzy w pzreciwieństwie do TSGAMES spółki nie wyplacały dywidend dlatego rynek tak srednio traktował np wypracowywane zyski ktore były lokowane na niskooprocentowanych kontach i lokatach itp.w najlepszym razie a w najgorszym reinwestowały w kolejne produkcje dodatkowo sie nawet zadłużajac jesli premiery ne wypadały jak sie spodziwano.

mnie musisz mi mówic ze P/E 20 jaka juz obecnie tsgames to raczej rzadkość w tym biznesie , nie musiśz mi mowic ze istnieje w tym biznesie sezonowosc ktorej np nie wuidać w TSgames. nie musisz mi mówic ze dla wielu spółek Debiuty to najwazniejszy moment podczas gdy w TSgames jest zupełnie odwrotnie monetyzacja potrafi poteznie sie Zwieksac w miare uplywu czasu co widac po FC i równiez po Lets Fish

Obrazek


nie musisz mi mówic o innych róznicach TSgames vs CDR czy Techland ktore setkiu mln PLN wydaja na swoje gry a TSG z 1 MLn wlozonego w produkcje gry potrafi generowac setki pln PLN keszu do spółki z biegiem czasu.Ciekawy jestem kiedy pęknie 1 mld PLN przychodów skumulowanych z tych wszystkich lat z gier ktore w sumie kosztowały mniej niz 10 MLN PLN( a obecnie kosztowały mniej niz 5 mln PLN lacznie z Golf Rush i nowa gra dla kobiet na ktora wydali w 2018 roku ok 200 K PLN). :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ja tego wszystkiego jestem swiadomy I wlasnie dlatego zainwestowałem w TSgames---i licze na jego dalszy potezny rozwój monetyzacjny ktory juz obecnie jest IMPONUJACY szcegolnie biorac pod uwage jego nadal niska kapitalziację V.S inne spółki z branzy.Bo licze ze duza częsc tego zysku netto ktora wypracuje spółka trafi do akcjonariuszy czyli rowniez do mnie.CIekawe ile to skumulowanego keszu bedzie na 1 Akcje pzrez np pare lat trzymania kwitów tej SPÓŁKI. :mrgreen: :lol: :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 05 kwie 2019 11:53 przez Julian11, łącznie zmieniany 1 raz.

Percances
Sierżant
Posty: 53
Rejestracja: 23 lut 2018 21:26

Re: TEN SQUARE GAMES [TEN]

Postautor: Percances » 05 kwie 2019 11:52

No to dziwne,że na tyle lat siedzenia w branży, nadal nie kumasz podstawowych zależności, " MONDRALO " :lol:

glowacki4
Starszy chorąży
Posty: 1471
Rejestracja: 05 cze 2015 20:36

Re: TEN SQUARE GAMES [TEN]

Postautor: glowacki4 » 05 kwie 2019 12:05

Rzeczywiście Alina kumać nie chce.
Pisze jak mało to kosztują gry TEN, a nie rozumie, że w branży Free to play wydaje się głównie na marketing przez cały okres życia gry. A taki CDR może sobie sprzedawać od dwóch lat po kilka milionów W3 rocznie, nie wydając nic.
A odnośnie C/Z to popatrz sobie na 11B czy PLW i zastanów jeszcze raz czy 2x jest takie niespotykane.
I droga Alinko, uświadom sobie, że CDR miał po W3 C/Z 6 i jakoś był dla ciebie za drogi.

Julian11
Starszy chorąży
Posty: 1272
Rejestracja: 24 wrz 2018 10:36

Re: TEN SQUARE GAMES [TEN]

Postautor: Julian11 » 05 kwie 2019 12:10

No to dziwne,że na tyle lat siedzenia w branży, nadal nie kumasz podstawowych zależności, " MONDRALO " :lol:
a to juz twoja opinia tylko nie rozumiem na jakiej podstawie ja wyglaszasz.

Bo powiem ci w zaufaniu ze skumulowany Procentowo zysk wynosi u mnie juz Tysiace % z tej branzy.


Jak bedzie z TSgames czas pokaże, czy i tym razem miałem rację czy jednak tym razem sie myliłem i TSGAMES okaze sie spółka typu " Miłe złego początki" ale z gory zasnaczam że w to nie wierze --Niskie koszty ich produkcji i oplbrzymie mozliwosci monetyzacyjne powodówj ze ta spółka wydaje sie bardzo bezpieczna z jednejk strony A z drugiej Bardzo perspektywiczna --patrzac włansie na obecna ich monetyzację gier i szense na monetyzacje ich kolejnych produktów. Tu nie ma przypadkó w F2P musisz wiedziec JAK uszyc grę żeby była na tyle wciagajace zeby ludzie wydawali kasę pomimo ze sciahgaja ja za darmo---ONi patzrac na monetyzację Lets Fish a teraz FC ale tez i jednak zwikeszkjaca sie monetyzacje Wild Hunt wiedsza jak to robić. DLatego uważam że duzo wieksze sa szanse na to ze z czasem TSgames bedzie dawał wiecej zarabiac ówniez w postaci dywidendy a nie tylko wyceny Kursów akcji niz ze wpakowałem sie na przysłowiową MINĘ.

Julian11
Starszy chorąży
Posty: 1272
Rejestracja: 24 wrz 2018 10:36

Re: TEN SQUARE GAMES [TEN]

Postautor: Julian11 » 05 kwie 2019 12:20

Rzeczywiście Alina kumać nie chce.
Pisze jak mało to kosztują gry TEN, a nie rozumie, że w branży Free to play wydaje się głównie na marketing przez cały okres życia gry. A taki CDR może sobie sprzedawać od dwóch lat po kilka milionów W3 rocznie, nie wydając nic.
A odnośnie C/Z to popatrz sobie na 11B czy PLW i zastanów jeszcze raz czy 2x jest takie niespotykane.
I droga Alinko, uświadom sobie, że CDR miał po W3 C/Z 6 i jakoś był dla ciebie za drogi.
tak wydaja na markieting---i dlatego mają nizsze marze .

Ale dla samej spółki co jest bardziej RYZYKOWNE? wydawanie np 1 mLN na gre w procesie produkcji i jesli ona genruje 100 MLn przychoidow to wydac na marketing 25 mln PLN czy wydac np 60 MLN kapuchy na gre ktora moze okazac sie niwywpalem? Jak to było np w CIGu czy w mniejszym stopniu w innych społkach ktorych premiery wypadały blado?

To mi sie własnie podoba Minimalne RYZYKO a potezne mozliwosci monetyzacyjne.
JEsli By TSGAMES robił jak inne spółki z GAMEDEVU ktore się chwala Kiedy to już zwróciły sie koszty Gry alenbo Ile to juz % zarobiły na siebie itp. TO by KASOWALI WSZYSTKICH w tym PRowskim ---przedstawieniu. :lol:

Jeszce raz powtorzę Ciekawe kiedy z tych hgierek za sume 10 MLn PLN TSgames pokona 1 MLD PLN jeśli chodzi o ich monetyzacje . :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Teraz policzmy inaczej ---obecnie- 2018 ROk 100 mln pzrychodów , 2019 - 200 mln przychodów( bardzo prawdopodobne) ,2020 -300 mln( prawdopodobne) przychodw i robi sie 600 MLn przychodów z 3 lat ---tyle co TEchland w ostatniuch 3 latach .

co do zyskow to moze byc nawet 200 mln PLN. przy obecnej kapitalziacji ok 800 MLN PLN.

przy 200 mln PLN zysku i 75% dywidendzie do akcjonariuszy wpadnie ok 20 PLN na akcje--- SAMEGO hajsu z dywidendy.

Ale co ja tam wiem ----TY Glowacki --mądry łbie wiesz zawsze lepiej i zawsze cie wnerwia jak zarabiam a ty stoisz z boku i sie przygladasz jak ta PI...w niemalowane wrota. :mrgreen: :lol: :mrgreen:

P.S To ile w tym czasie ,moze meic przychodów i zysków taki 11 bit Jesli P8 wystartuje w 2021 roku? -- wyniki za 2018 znasz --- :lol: 8)


Wróć do „Akcje”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Lapto..p, PytonTrader i 169 gości