Spłuczka z zeszłego roku nie miała nic wspólnego z globalnym rynkiem, ale owszem, gdyby coś tam pirdyklo, to też dostaniemy. Przy czym taką prognozę możesz wkleić w każdy wątek, a mojej już nie.Jak Hameryka się zwali to będzie bronienie 300. NASDAQ ledwo się trzyma na wsparciu. Jeszcze kilka sesji takiego docisku i będzie spłuczka jak w zeszłym roku.Tymczasem lekko licząc 500+ zagości pewnie już niebawem na stałe
11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
REKLAMA
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
optymista:)Rozsądnym założeniem dla Projektu 8 jest początek 2021. Anale też zakładają ten rok.
Oni częściowo przesuwają ludzi między zespołami, więc jeśli przy Twom pracuje 10 osób zamiast 5-7, to znaczy że chcą wreszcie skończyć i zamknąć projekt. Najpewniej dodatki do Frostpunka robią teraz dużym zespołem i kilka na raz. Gdy niewiele zostanie to ukończenia podzielą zespół na dwie części, a dlc będą wypuszczać stopniowo.
U Alika nastąpiła pewna poprawa- przestał pluć na spółki, które sprzedal Również zakładam opuszczenie tsg. Daje mu na to rok
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
http://wigtrader.blogspot.com/
--------------------------------------------
Cut Your Losses!
Ride Your Winners!
--------------------------------------------
"The difference between the impossible and the possible lies in a person's determination."
--------------------------------------------
Cut Your Losses!
Ride Your Winners!
--------------------------------------------
"The difference between the impossible and the possible lies in a person's determination."
-
- Starszy chorąży
- Posty: 1030
- Rejestracja: 08 cze 2015 18:38
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
Cala przyjemnosc po mojej stronieDziękuję za to świetne podsumowanie. W zasadzie wiemy wszystko. Noga na nogę i patrzeć jak rośnie.Witajcie,
Mam bardzo pozytywne wrazenia z tej konferencji. Ogółem było ok 15-20 osob. Panowie Dariusz Wolak i Patryk Grzeszczuk to fachowcy o wysokiej kulturze osobistej – zostali ponad 40 minut po oficjalnej czesci konferencji i odpowiedzieli na wszystkie pytania które się pojawily. Byli przy tym bardzo szczerzy i rzeczowi – w sumie zaskoczony jestem jak duzo informacji nam podali. Najwazniejsze kwestie ponizej:
Za 3-5 lat będziemy w innej lidze.
Tymczasem lekko licząc 500+ zagości pewnie już niebawem na stałe
Mysle ze ta konferencja rozwiala watpliwosci co do tego czy 11Bit ma pomysl na dlugofalowy rozwoj i czy nad nim panuje.
Jeszcze kilka dosc istotnych informacji ktore sobie przypomnialem:
- Pan Grzeszczuk powiedzial ze konsolowy Frostpunk moze satc sie wzorem tego jak przenosi sie gry strategiczne na konsole dzieki unikalnemu systemowi sterowania i menu ktore wymyslili - jednoczesnie rozwial watpliwosci ze nie maja jak tego systemu opatentowac, wiec z praw intelektualnych dodatkowej kasy nie bedzie
- Pytalem o to czy dwa podpisane tytuly z Launchpada wyjda na wszystkie platformy - pan Grzeszczuk odpowiedzial w bardzo ciekawy sposob: wyjda na wszystkie wowczas dostepne konsole...no wiec drazylismy i spytalismy czy wiedza juz cos wiecej o kolejnej generacji PS i XB - w odpowiedzi byl tylko wiele mowiacy usmiech. Z duzym prawdopodobienstwem stwierdzam ze oni moga juz szykowac kolejne tytuly tak, by supportowaly cos czego oficjalnie jeszcze nie ma
- Byly pytania o porownania analitykow do Paradox Entertainment i zaskoczylo mnie ze odpowiadali na te pytania zupelnie naturalnie porownujac poszczegolne etapy rozwoju Bita obecnie do Paradoxu sprzed kilku lat - jak to interpretowac pozostawiam wam
- Pan Grzeszczuk powiedzial tez cos szalenie ciekawego a propos polityki wypuszczania DLC: taki produkt przede wszystkim jest kolem zmachowym do aktywizowania graczy ktorzy jeszcze nie kupili podstawowej wersji gry - i to jest najwiekszy atut DLC, a nie sama jego sprzedaz (ktora sama w sobie rzecz jasna tez dorzuca do przychodu)
Majac to ostatnie na uwadze, zwroccie uwage jak dzisiaj obchodza pierwsze urodziny Moonlightera - szczegolnie ciekawie bedzie na Switchu, ktorego e-sklepy warto bedzie wnikliwie obserwowac...
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
Moonlighter na Switchu w US w promocji -40% i widać, że pnie się do góry. W Japoni jest cały czas koło 43-44 miejsca, więc jeszcze za wcześnie na przecenę.
-
- Starszy chorąży
- Posty: 1030
- Rejestracja: 08 cze 2015 18:38
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
Plus top 10 na Steam i całkiem fajna reklama w Japonii: Moonlighter pojawił się w oficjalnym podcaście Nintendo na kanale yt który ma 1,1mln subskrybentów Parę dodatkowych kopii w Japonii wpadnie Do tego artykuł na gamesindustry w którym Feldman mówi wprost że dział publishingu nie ma już ograniczeń co do budżetu gier które chcą wydawać - artykuł brzmi wyraźnie jak forma reklamy by przyciągnąć uwagę małych i średnich studiów deweloperskich. https://www.gamesindustry.biz/articles/ ... -publisher https://m.youtube.com/watch?v=uBwAAmZNyjM Od 8:10Moonlighter na Switchu w US w promocji -40% i widać, że pnie się do góry. W Japoni jest cały czas koło 43-44 miejsca, więc jeszcze za wcześnie na przecenę.
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
no jestem ciekawy jak Frost Punk wypadnie na Konsole ---mi się wydaje ze bedzie lipka vs. PC tak jak to było z TWOM.
Poza tym Frost Punk w Long term Procenttowo generuje nmniej kasy po debiucie niż to robił TWoM( mowimy o kasie z debiutu vs. kasa po debiucie) ---na promocjach PEAK jest cieniutki VS to co było w debiucie. W debiucie udało im sie zainteresować mocno rynek PCtowy swoja grą ale relatywnie po debiucie TWOM spzredawał sie o NIEBO lepiej niz Frost PUNK. co widac było po pozycjhonowaniau TWOm i po liczbie graczy bo przypomne że TWoM miał peak ok 6 K w debiucie a nie 30K jak Frost Punk.
Na konsole 11 bit nie ma takiej marki jaka na PC tach zbudował dzieki TWOM i jaką baze klientów pzrez lata stworzył dla kolejnych produkcji , dlatego sadze ze te nawijki o jakimś mega kontrolingu ---jest tylko NAWIJKĄ jaką np. nie raz pan Dariusz stosował tez na Forum 11 bit w pzreszłości w róznych tematach . TEgo typu gry po prostu nie sa grami konsolowymi i tyle.
To moja opinia jak wyjdzie zobaczymy.
Poza tym Frost Punk w Long term Procenttowo generuje nmniej kasy po debiucie niż to robił TWoM( mowimy o kasie z debiutu vs. kasa po debiucie) ---na promocjach PEAK jest cieniutki VS to co było w debiucie. W debiucie udało im sie zainteresować mocno rynek PCtowy swoja grą ale relatywnie po debiucie TWOM spzredawał sie o NIEBO lepiej niz Frost PUNK. co widac było po pozycjhonowaniau TWOm i po liczbie graczy bo przypomne że TWoM miał peak ok 6 K w debiucie a nie 30K jak Frost Punk.
Na konsole 11 bit nie ma takiej marki jaka na PC tach zbudował dzieki TWOM i jaką baze klientów pzrez lata stworzył dla kolejnych produkcji , dlatego sadze ze te nawijki o jakimś mega kontrolingu ---jest tylko NAWIJKĄ jaką np. nie raz pan Dariusz stosował tez na Forum 11 bit w pzreszłości w róznych tematach . TEgo typu gry po prostu nie sa grami konsolowymi i tyle.
To moja opinia jak wyjdzie zobaczymy.
Ostatnio zmieniony 30 maja 2019 15:32 przez Julian11, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
Niby tak, ale z drugiej strony jak pamiętamy CoM został przesunięty
również ze względu na deal z Microsoftem.
Czy tak faktycznie jest - nie wiemy, ale być może w międzyczasie
udało im się pewne relacje z tymi gigantami zbudować
i zostanie to wykorzystane przy premierze FP.
Pamiętajmy też, że bitów pozycja na rynku jest zupełnie inna dziś
niż po premierze twom.
również ze względu na deal z Microsoftem.
Czy tak faktycznie jest - nie wiemy, ale być może w międzyczasie
udało im się pewne relacje z tymi gigantami zbudować
i zostanie to wykorzystane przy premierze FP.
Pamiętajmy też, że bitów pozycja na rynku jest zupełnie inna dziś
niż po premierze twom.
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
oczywiscie że tak --ale ta pozycję zbudował TWOM nie przyu oakzji debiutu tylko ale Swietnej monetyzacji pzrez całe lata po debiucie ---to TWoM zbudował BAZĘ POTENCJALNYCH KLIENTÓW dla innych gier 11 bit. NIE stety nie mozna tego powiedziec o konsolach ---dlatego jestem ciekawy debiutu Frost punka.Niby tak, ale z drugiej strony jak pamiętamy CoM został przesunięty
również ze względu na deal z Microsoftem.
Czy tak faktycznie jest - nie wiemy, ale być może w międzyczasie
udało im się pewne relacje z tymi gigantami zbudować
i zostanie to wykorzystane przy premierze FP.
Pamiętajmy też, że bitów pozycja na rynku jest zupełnie inna dziś
niż po premierze twom.
niestety tez nie mozna powiedziec po tych promocjach frost punku ze baza klientów znaczaco wzrasta tez dzieki Frost Punkowi ---mam wrazenie ze to jest mniej wiecej ten sam target ( BAZA) jaki został zbudowany przez TWOM pzrez te pare lat monetyzacji.
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
Alina, coś tam ci się wydaje, ale kompletnie nie jesteś na bieżąco...
TWOM miał zwyczajny port na konsole i do tego wydawcę, który kompletnie się nie przyłożył.
Teraz zrobili wersję konsolową od nowa, gra mocno różni się od tej PC-towej. Już wiadomo, że nakładzik będzie wyraźnie wyższy od tego twom-owego. Recenzje, na które na razie jest jeszcze embargo, są świetne. Nikt tu nie wymaga by sprzedali tyle, co na PC, ale nie ma mowy o "drobniakach" jak w przypadku TWOM.
No i pozycje na Steam są drugorzędne, liczy się ilość kopii, którą generują. A ostatnio Valve wręcz hołubi Bitów, oferując kolejne mozliwości promocji, poza tymi przepisowymi.
Ty alina zatrzymałeś się na poziomie PC, a tu spółka świetnie wychodzi na NS z Moonlighterem, a wszystko wskazuje, że Children of Morta dopiero pokaże potencjał zarabiania na Switchu.
TWOM miał zwyczajny port na konsole i do tego wydawcę, który kompletnie się nie przyłożył.
Teraz zrobili wersję konsolową od nowa, gra mocno różni się od tej PC-towej. Już wiadomo, że nakładzik będzie wyraźnie wyższy od tego twom-owego. Recenzje, na które na razie jest jeszcze embargo, są świetne. Nikt tu nie wymaga by sprzedali tyle, co na PC, ale nie ma mowy o "drobniakach" jak w przypadku TWOM.
No i pozycje na Steam są drugorzędne, liczy się ilość kopii, którą generują. A ostatnio Valve wręcz hołubi Bitów, oferując kolejne mozliwości promocji, poza tymi przepisowymi.
Ty alina zatrzymałeś się na poziomie PC, a tu spółka świetnie wychodzi na NS z Moonlighterem, a wszystko wskazuje, że Children of Morta dopiero pokaże potencjał zarabiania na Switchu.
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
Mowisz że STEMA docenia BITÓW ---tylko co z tego wynika bo monetyzacja na tych promocjach Raczej cienkawo wyglada.
Pozycjonowanie w Globalsach jest Kiepskie jak na kapitalizacje spółki , wartosc Peaku GRACZY TEŻ.
JAK TO SIE MA np do promocji TWOM ---gdzie wówczas kwit był trzymany na ok 70 PLN ---a 11 bit nie był taki znany .
TWOM rozkład graczy w DEBIUCIE i potem w promocjach.
Co do konsol to jestem tez ich ciekawy ---zobaczymy czy z tego wyjdzie jakis konkret czy bedzie to zwykłe lanie wody jakie NIE RAZ , moglismy sie przekonać w przypadku ZAPEWNIEN ludzi z 11 bit dotyczacych WIELU SPRAW zwiazanych ze spółka i Grami.
Pozycjonowanie w Globalsach jest Kiepskie jak na kapitalizacje spółki , wartosc Peaku GRACZY TEŻ.
JAK TO SIE MA np do promocji TWOM ---gdzie wówczas kwit był trzymany na ok 70 PLN ---a 11 bit nie był taki znany .
TWOM rozkład graczy w DEBIUCIE i potem w promocjach.
Co do konsol to jestem tez ich ciekawy ---zobaczymy czy z tego wyjdzie jakis konkret czy bedzie to zwykłe lanie wody jakie NIE RAZ , moglismy sie przekonać w przypadku ZAPEWNIEN ludzi z 11 bit dotyczacych WIELU SPRAW zwiazanych ze spółka i Grami.
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
Jak można porównywać TWOM i FP na premierę i po premierze? Laik znowu naciągasz. Obecnie to nie ta sama firma, a zapewnienia coraz rzadziej mijają się z prawdą. Przechodzą na rynek konsol i Frostpunk ma być tego awangardą. Między wierszami można odczuć, że to będzie znaczące wydarzenie - wersja stworzona pod konsole, a nie prosty port. Dlatego też trwało to dłużej, niż można było oczekiwać. Pożyjemy, zobaczymy. Tak samo na nie pitoliles o samym Frostpunku, a wyszło świetne.
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
jednak ja bym porównywał bo moim zdniaem TWOM zbudował baze wielu mln Potencjalnych klientów FROST PUNKA ---co miało odbicie i znaczenie przy debiucie. TEGO TWOM nie miał bo anomally nie było az tak nosna grą. Jednak świetny debiut Frost Punka nie powoduje efektu "kuli snieżnej" i Efektu " wiekszej skali" i budowania zdecydowanie wiekszej Bazy klientrów ---to mozna obserwowac w monetyzacji na promocjach.
Zeby to bardziej zobrazowac po TWOM nie idzie to jak np było to w CDR i jego wiedzminach gdzie W1 zbudowała spora BAzę w Polsce Rosji i tej czesci swiata ---W2 pomimo że nie spełnił oczekiwań wszytkich( po debiucie W2 CDR był warty nawet TYLKo 350 - 400 MLn PLN) to jednka W2 baze wyraznie powiększył( W1 po 4 latach sprzedał 1.4 mln kopii W2 po 2 latach spzredał 2.5 MLn KOPII) w swojej wieloletniej monetyzacji --- W3 to juz wiadomo --GRA NA SKALE PRAWDZIWIE ŚWIATOWĄ w DŁugoletniej MONETYZAJCI i na tej bazie wszyscy licza na jeszce wiekza skale w przypadku CP2077.
JA nie widze tego efektu skali w przypadku Frost Punku w monetyzacji na promocjach ---debiut był switny ( ale moim zdaniem to w dużej mierze wynik zbudowania bazy KLIENTÓW przez TWOM) ale teraz w prównaniu z Debiutem idzie juz cieniutko.
No ale to moja OPINIA.
z Tym że firma obecnie mniej sciemnia to FAKT---bo widac że jednak pchaja temat do przidu a nie tak jak po konferencji z 2015 roku były tylko słowa za ktorymi nnie szły CZYNY ---te słowa też podtrzymywane były przez długi czas na forum przez pana DARKA ---faktycznie od tego czasu sporo upłynęło i jednak zmienia się to wszytko na pozytyw. To tzreba przyznac.
Dlatego ciekawy jestem debiutu FP na konsole czy faktycznie bedzie OKEY jak przewiduja czy to tylko taka gadka " dla ludu".
Zeby to bardziej zobrazowac po TWOM nie idzie to jak np było to w CDR i jego wiedzminach gdzie W1 zbudowała spora BAzę w Polsce Rosji i tej czesci swiata ---W2 pomimo że nie spełnił oczekiwań wszytkich( po debiucie W2 CDR był warty nawet TYLKo 350 - 400 MLn PLN) to jednka W2 baze wyraznie powiększył( W1 po 4 latach sprzedał 1.4 mln kopii W2 po 2 latach spzredał 2.5 MLn KOPII) w swojej wieloletniej monetyzacji --- W3 to juz wiadomo --GRA NA SKALE PRAWDZIWIE ŚWIATOWĄ w DŁugoletniej MONETYZAJCI i na tej bazie wszyscy licza na jeszce wiekza skale w przypadku CP2077.
JA nie widze tego efektu skali w przypadku Frost Punku w monetyzacji na promocjach ---debiut był switny ( ale moim zdaniem to w dużej mierze wynik zbudowania bazy KLIENTÓW przez TWOM) ale teraz w prównaniu z Debiutem idzie juz cieniutko.
No ale to moja OPINIA.
z Tym że firma obecnie mniej sciemnia to FAKT---bo widac że jednak pchaja temat do przidu a nie tak jak po konferencji z 2015 roku były tylko słowa za ktorymi nnie szły CZYNY ---te słowa też podtrzymywane były przez długi czas na forum przez pana DARKA ---faktycznie od tego czasu sporo upłynęło i jednak zmienia się to wszytko na pozytyw. To tzreba przyznac.
Dlatego ciekawy jestem debiutu FP na konsole czy faktycznie bedzie OKEY jak przewiduja czy to tylko taka gadka " dla ludu".
-
- Starszy chorąży sztabowy
- Posty: 7524
- Rejestracja: 14 kwie 2005 17:28
- Lokalizacja: Karkosikowo
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
Ale jeszcze 2 lata nie minęły Około 1,5mln egzemplarzy to nie jest mało (samo PC bez konsol). Trzeba wziąć pod uwagę skalę przecen. Gry nie dało się kupić tanio. Było -40%, a na kuponie raz -50%. Liczbę egemplarzy znacznie zwiększą jak trafią do Humble.JA nie widze tego efektu skali w przypadku Frost Punku w monetyzacji na promocjach ---debiut był switny ( ale moim zdaniem to w dużej mierze wynik zbudowania bazy KLIENTÓW przez TWOM) ale teraz w prównaniu z Debiutem idzie juz cieniutko.
Myślę, że można mieć i bita i TEN w portfelu, a także inne pozycje. Mniejsze ryzyko całkowitej utraty zaufania do zarządu Zawsze ktoś się będzie "pitolił" z projektami i opóźniał rozwój....
Czy wzrośnie czy spadnie leszcz zostanie na dnie : )
"Cymcyka nie ma" - Bandyta : )
"Cymcyka nie ma" - Bandyta : )
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
Popatrz sobie alik na Steam jak wygląda ta twoja "słaba monetyzacja"
REKLAMA
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 83 gości