11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

wszystko na temat spółek publicznych
nadzór_mocy
Sierżant
Posty: 48
Rejestracja: 27 cze 2017 21:08

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: nadzór_mocy » 01 cze 2019 19:19

Popatrz sobie alik na Steam jak wygląda ta twoja "słaba monetyzacja" :lol:
w zeszłym tygodniu sobotni peek 1600 grających, w tym tygodniu po rozdaniu milionów kuponów -50% sobotni peek 2000 grających. Toż to muszą być miliardy miliardów zysku :twisted:


glowacki4
Starszy chorąży
Posty: 1539
Rejestracja: 05 cze 2015 20:36

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: glowacki4 » 01 cze 2019 20:32

No cóż, nie każdemu Bozia dała na tyle rozumku by domyślił się, że firma zarabia na kupujących, a nie grających. A już głębsze przemyślenia w stylu "tylko część korzystających z większych wyprzedaży uruchamia od razu/ uruchamia w ogóle grę" dostępne są naprawdę nielicznym.

nadzór_mocy
Sierżant
Posty: 48
Rejestracja: 27 cze 2017 21:08

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: nadzór_mocy » 01 cze 2019 21:11

w takie bajeczki to może by ktoś uwierzył gdyby była wielka wyprzedaż Steam. tymczasem mamy luźny weekendzik, miliony kuponów -50% rozdanych, i skok grających ledwie o 400 osób.

Al ma rację, przy tak marnej sprzedaży tutaj w raportach będzie jeszcze kilka kwartałów ostrej czerwieni zanim łaskawie wypuszczą p8 w 2021-22.

vonlichtenstein
Starszy sierżant sztabowy
Posty: 202
Rejestracja: 15 wrz 2016 01:03

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: vonlichtenstein » 01 cze 2019 21:41

@głowacki

Daj sobie spokój, z debilami nie wygrasz, sprowadzi dyskusję do swojego poziomu i pokona doświadczeniem. Od razu ignor i spokojniejsza głowa. Poza tym po nicku widać, że to kolejny miłośnik energetyki...dziesiąty stopień zasilania

Captain_Obvious
Chorąży
Posty: 960
Rejestracja: 08 cze 2015 18:38

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: Captain_Obvious » 04 cze 2019 08:01

Ruszył marketing CoM i FP na konsole. Redaktor z Techraptor porównał grywalność Com do Diablo II - nawet jeśli na wyrost, to jest to wyznacznik że naprawdę tej gry nie należy lekceważyć 8) Ze względu na bardzo ciekawą grafikę i gatunek w którym brakuje świeżości mam spore nadzieje na udaną premierę. Frostpunk też prezentuje się dobrze i pierwsze recenzje są pozytywne. Ale tu byłbym ostrożniejszy: dla mnie patrząc na pierwszy gsmeplay to sterowanie jest wciąż karkołomne - to pokazuje że strategie na konsolach naprawdę mają „ciężko”. Ja będę zadowolony ze sprzedaży ok 300k sztuk FP na obie platformy. Ale obym był zaskoczony pozytywnie :)

Julian11
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2195
Rejestracja: 24 wrz 2018 10:36

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: Julian11 » 04 cze 2019 11:25

Ruszył marketing CoM i FP na konsole. Redaktor z Techraptor porównał grywalność Com do Diablo II - nawet jeśli na wyrost, to jest to wyznacznik że naprawdę tej gry nie należy lekceważyć 8) Ze względu na bardzo ciekawą grafikę i gatunek w którym brakuje świeżości mam spore nadzieje na udaną premierę. Frostpunk też prezentuje się dobrze i pierwsze recenzje są pozytywne. Ale tu byłbym ostrożniejszy: dla mnie patrząc na pierwszy gsmeplay to sterowanie jest wciąż karkołomne - to pokazuje że strategie na konsolach naprawdę mają „ciężko”. Ja będę zadowolony ze sprzedaży ok 300k sztuk FP na obie platformy. Ale obym był zaskoczony pozytywnie :)

https://www.youtube.com/watch?time_cont ... MbEy5f62Xs

NIe wiem jak was ale mnie TA pikseloza kolorowa strasznie bije po oczach ---chwile sie ogląda i te kolorki te pixele powoduja zmęczenie ---w tej rozgrywce wszytko się zlewa, rozmywa jest mało wyraziste wporzygodach i jednocześnie zbyt jaskrawe i kolorowe w innych lokacjach ---mnie to strasznie meczy nawet jak tylko ogladam a nie wpartuję sie mocniej grając--- porównując do gry z 2000 ROku czyli spzred prawie 20 lat czyli do DIABLO 2. słabo to wyglada jeśli chodzi o balans grafiki ---co do klimatu jesli TA pixeloza kogoś zbytmocno bije w oczy, to automatycznie zabiera to klimat rozgrywki . ---Już sobie wyobrazam jak to musi wyglądac mecząco na WIELKICH screenach podłączonych do konsol. :shock:

Szczerze to za CIULA nie wiem czym tak sie podniecacie? ---najfajniejsze w tej grze sa widoczki panoramiczne ---raszta w grafice po prostu meczy oko ---przynajmniej ja tak mam.

trance
Młodszy chorąży
Posty: 610
Rejestracja: 14 lut 2008 19:06

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: trance » 04 cze 2019 11:46

Ale ustawiłeś sobie na yt jakość HD czy jedziesz na 480p i stąd te bolące oczy?;D

Póki co większość opinii, łącznie z tymi którzy grali na targach, jest bardzo pozytywna.
Nie oczekujmy też cudów, to jest w końcu gra z wydawnictwa ze skromnym budżetem
a zakładać możemy ze zwróci się z nawiązką i to porządną.

Julian11
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2195
Rejestracja: 24 wrz 2018 10:36

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: Julian11 » 04 cze 2019 12:00

Zobaczyłem ten materiał na 55 Calowym tv. NIe jest tak źle jak się spodziwałem ogólnie ---natomista jak właczają się efekty bitewne np ta tarcza elektryczna to to juz cienko wygląda haos pixelozy sie pojawia . Gra w sama sobie poza tymi widoczkami nie niesie nic szczegolnego ---Korytarzowe plansze nie dajace swobody, klasyczny rozówj postaci--weź krysztal otórz wrota i wejdz w kolejny korytarzową częsc planszy itp itd.

Ot gra jak każda inne w tym gatunku tylko postawiona na "PIXEL ART" ---ktory nie każdemu zapewne przypadnie do gustu.

Captain_Obvious
Chorąży
Posty: 960
Rejestracja: 08 cze 2015 18:38

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: Captain_Obvious » 04 cze 2019 17:54

Zobaczyłem ten materiał na 55 Calowym tv. NIe jest tak źle jak się spodziwałem ogólnie ---natomista jak właczają się efekty bitewne np ta tarcza elektryczna to to juz cienko wygląda haos pixelozy sie pojawia . Gra w sama sobie poza tymi widoczkami nie niesie nic szczegolnego ---Korytarzowe plansze nie dajace swobody, klasyczny rozówj postaci--weź krysztal otórz wrota i wejdz w kolejny korytarzową częsc planszy itp itd.

Ot gra jak każda inne w tym gatunku tylko postawiona na "PIXEL ART" ---ktory nie każdemu zapewne przypadnie do gustu.
W pełni się zgadzam - ta gra nie każdemu przypadnie do gustu. I bardzo dobrze. Ta gra jest projektowana pod konkretnego gracza: po 30tce, weteran starych hack’n’slash, lubi pixelową grafikę ze względu na nostalgię i powrot do lat dzieciństwa. Taki gracz jak ja. Takich osób jest moim zdaniem dużo i stać je na takie fanaberie jak Children of Morta. Popatrz na popularność Diablo na GoGu - po tylu latach ludzie wciąż chcą kupować takie tytuły. Retro jest w modzie i w tym upatruje duże nadzieje. A co do mechaniki - nie zgodzę się że to powielanie schematów, levelowanie całej rodziny, przedmioty tylko na dane misje czy wiecznie randomowe mapy to rzadko spotykane rozwiązania. No i coop na jednym ekranie - to też duży atut. Myślę że sprzedaż miliona sztuk na wszystkie platformy razem w rok od premiery to całkiem realny scenariusz.

glowacki4
Starszy chorąży
Posty: 1539
Rejestracja: 05 cze 2015 20:36

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: glowacki4 » 04 cze 2019 19:02

Kurde Alina, rzecz w tym, że ta grafika, która ciebie razi, jest właśnie zachwalana przez graczy i określana jako "beautiful".
I właśnie o to chodzi, że ten sam tytuł w "nowoczesnej' skórze miałby dużo większe problemy żeby się przebić.
Gdybym był ***** naganiaczem jak 3MLD lub ty, poszedłbym tu po bandzie. Skoro wy porównywaliście WW3 do PUBG, to może my zaczniemy wklejać w każdym poście przykład pikselowego Minecrafta z licznikiem 176 milionów kopii i jeszcze wiele więcej w przyszłości ?

Julian11
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2195
Rejestracja: 24 wrz 2018 10:36

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: Julian11 » 04 cze 2019 20:34

Kurcze Głowacki, minecraft czy roblox nie zdobył popularności bo są 'pixelozą', zdobył ją bo te gry oferują olbrzymią swobodę i możliwości grania i tworzenia.

Chyba zdajesz sobie sprawę z tego że Com tego typu możliwości nie oferuje, jest bardzo bardzo schematyczny, korytarzowa co widać po tym materiale.

Ale to moja opinia, natomiast dziwię się tej podniecie dotyczącej CoM. WW3 w porównaniu z, CoM daje dużą swobodę rozgrywki jesli już wplątujesz go do dyskusji, to że dali takiego ciała w debiucie z technicznymi kwestiami, ci z F51, było ich największym błedem, bo WW3 mogła być grą która by mogła w tej firmie wiele zmienić, póki co wygląda że tą szansę zmarnowali.

P. S diablo to klasyka nic dziwnego że się w niego jeszcze szarpie tak jak się szarpie w UfoX com itp. Itd .

Julian11
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2195
Rejestracja: 24 wrz 2018 10:36

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: Julian11 » 05 cze 2019 10:01

Zeby była jasnosc ---CoM moze się niezle spzredac jesliby developer CoM był na giełdzie i miał wycene np. 50 MLn PLN to z chęcią bym go sobie wziął ale my mówimy tu o CoM w kontexcie 11 bit jako wydawcy i kapitalziacji 11 bit , co mocno ograniczy Wpływy z tego tytułu ile to bedzie 40% od ogólnej sprzedaż( po pokryciu dewelopera steama, sklepów konsolowych , podatków itp ) .

pandorinium
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 3304
Rejestracja: 08 mar 2016 08:43

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: pandorinium » 05 cze 2019 10:47

50%

Captain_Obvious
Chorąży
Posty: 960
Rejestracja: 08 cze 2015 18:38

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: Captain_Obvious » 05 cze 2019 11:08

Zeby była jasnosc ---CoM moze się niezle spzredac jesliby developer CoM był na giełdzie i miał wycene np. 50 MLn PLN to z chęcią bym go sobie wziął ale my mówimy tu o CoM w kontexcie 11 bit jako wydawcy i kapitalziacji 11 bit , co mocno ograniczy Wpływy z tego tytułu ile to bedzie 40% od ogólnej sprzedaż( po pokryciu dewelopera steama, sklepów konsolowych , podatków itp ) .
Alik, no ale przeciez to jedna z kilku ciekawych premier jaka Spolka planuje na drugie polrocze. Wiec jak sie zsumuje je wszystkie + podpisany deal z dystrybutorami to raczej nie ma obaw by byli na koniec roku duzo ponizej konsensusu. Zaryzykowlabym stwierdzenie ze moze byc zaskoczenie i wynik ponad kreska 8)

Tymczasem pojawiaja sie pierwsze gampelay CoM na Nintendo Switch. Mam przeczucie ze ta gra jest szczegolnie dobrze skrojona na ta wlasnie platforme.

Julian11
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2195
Rejestracja: 24 wrz 2018 10:36

Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja

Postautor: Julian11 » 05 cze 2019 14:07

to ze to jednak z ciekawych premier to sie zgodze , ale z tego względu ze tych premier jest ogolnie mało, a powinno dawno byc duzo wiecej.

I dlatego z ta spółka mielem problem jesli chodzi o tempo jej rozwoju. Dlatego tez nie bardzoe wierze w ten ich OBECNY PR ---bo niby dlaczego to NAgle po Tylu latach od zapowiedzi ju z w 2015 roku miałoby to sie zmienic ---to nie kwestia zasobów tylko MENTALNOŚCI i póki co nie bardzo w zmiane mentalnosci chce mi się wierzyć patrząc na to ile czasu i zasobów nadal poswiecaja Frostpunkowi TWoMowi vs. Projektowi 8 Ktory już praktycznie oficjalnie przyznaja że realny termin to 2021.

To samo jest z tymi grami z wydawnictwa Kiedy one miały byc PIERWOTNIE itp. itd. ?


Wróć do „Akcje”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: GH05T, Jami, Lapto..p, Nowy incoqnito, Patro-KUPUJ_PKC i 194 gości