Restaurant Brands TSX&NYSE: QSR Burger King, Tim Hortons

czyli wszystkie giełdy bardziej rozwinięte niż GPW
slayer74
Porucznik
Posty: 33812
Rejestracja: 19 lip 2005 13:21
Lokalizacja: West Poland- FZ 1974

Re: Restaurant Brands TSX&NYSE: QSR Burger King, Tim Hortons

Postautor: slayer74 » 20 lut 2021 10:59

McDonald's i Burger King testują programy lojalnościowe

Sieć fast-food Burger King (QSR 0,69%) ogłosiła niedawno, że podejmie próbę uruchomienia nowego programu lojalnościowego na pięciu rynkach w Stanach Zjednoczonych. Podobny pomysł ma konkurencyjna sieć McDonald's (MCD -1,48%), która wyraziła potrzebę i zainteresowanie większą cyfryzacją, na której skorzystają również jej klienci.

Burger King, najpopularniejsza sieć przedsiębiorstwa Restaurant Brands International, skorzysta z programów nagród, aby promować produkty i maksymalnie zwiększać sprzedaż. Inne programy lojalnościowe firm, takich jak Starbucks (SBUX -1,52%) i Chipotle (CMG 1,15%) w przeszłości umożliwiły spółkom rozwój pod względem lojalności i popularności wśród klientów. Program nagród Burger Kinga może być szczególnie pomocny i znaczący w zwiększaniu "częstości wizyt" i "osiągnięciu następnego poziomu testów ich własnego programu lojalnościowego".

"To jest coś, nad czym pracujemy już od jakiegoś czasu, co przeszło już kilka różnych wersjach beta testów" - powiedziała, jak podaje CNBC, Ellie Doty, dyrektor ds. marketingu Burger Kinga w Ameryce Północnej. Plan przewiduje, że klienci Burger Kinga w Los Angeles, Miami, Nowym Jorku, New Jersey i Long Island będą mogli gromadzić punkty nagród za każdego wydanego dolara.

Program lojalnościowy Burger Kinga będzie dodatkowo obejmować bezpłatne codzienne korzyści, w tym powiększenia napojów lub frytek oraz będzie podwajać liczbę punktów członkom programu lojalnościowego, ilekroć mają urodziny. McDonald's również planuje wdrożyć program lojalnościowy, którego testy rozpoczął w Arizonie i Nevadzie w listopadzie ubiegłego roku. Około 900 lokalizacji McDonald's bierze obecnie udział w testach tego konkretnego programu.

Podobnie jak w programie Burger Kinga, program nagród MyMcDonald's umożliwia członkom zdobycie 100 punktów za każdego wydanego dolara. Uczestnicy programu mogą również korzystać z aplikacji mobilnej, aby kupować jedzenie i gromadzić punkty lojalnościowe. Programy lojalnościowe McDonald's i Burger Kinga przyniosą korzyści nie tylko klientom, ale także pracownikom. Będą oni mogli gromadzić punkty nagród i z łatwością płacić za produkty.

https://www.paszport.ws//mcdonalds-i-bu ... C5%9Bciowe
Pieniądz robi pieniądz a bieda robi jeszcze wiekszą biedę !!!


slayer74
Porucznik
Posty: 33812
Rejestracja: 19 lip 2005 13:21
Lokalizacja: West Poland- FZ 1974

Re: Restaurant Brands TSX&NYSE: QSR Burger King, Tim Hortons

Postautor: slayer74 » 27 lut 2021 17:58

Burger King dołącza do "wojny kurczaków" w wielkim stylu

Do trwającej w Stanach Zjednoczonych "wojny kurczaków" między popularnymi sieciami fast-food dołącza Burger King. Firma wprowadzi do menu nową kanapkę z kurczakiem, starając się w ten sposób przyciągnąć do siebie miłośników tego rodzaju mięsa. W jaki sposób Burger King planuje zdobyć przewagę w tej jedzeniowej bitwie? Zaoferuje kurczaka panierowanego ręcznie na miejscu przez pracowników restauracji.

Sieć przekonuje, że konsumentów nie zadowala już kurczak o "fast-foodowej jakości", chcą natomiast mięsa porównywalnego z tym serwowanym w restauracjach.

Ellie Doty, dyrektorka ds. marketingu Burger King North America, oświadczyła podczas konferencji prasowej: "Co jeśli ręczne panierowanie byłoby dla kurczaka tym samym, co grillowanie na ogniu dla burgerów? Właśnie tym kierujemy się, podając gościom naszą pyszną kanapkę z kurczakiem w wyjątkowym styku BK."

Przedsiębiorstwo pracuje nad dodaniem nowej pozycji od 2019 roku, a od 2020 roku rozpoczęło testy. Premierowa kanapka z grubo krojonymi kawałkami z piersi z kurczaka będzie dostępna w wersji standardowej i na ostro.

Uczestnikiem "wojny kurczaków" jest także Popeyes, sieć restauracji typu fast-food należąca do tej samej korporacji co Burger King - Restaurant Brands International. Pozostałymi rywalami są między innym McDonald's (MCD -1,68%), Kentucky Fried Chicken (YUM -1,12%), Shake Shack (SHAK -0,37%) czy Wendy's. Ta ostatnia marka jest szczególnie zawziętym wojownikiem. W ramach walki o zwycięstwo zaoferuje "nowego i ulepszonego" burgera z kurczakiem, który ma zadebiutować w październiku.

Chociaż Burger King już dość długo czeka na przeprowadzenie kanapkowego debiutu, zdaje się, że wiele czynników ma znaczenie, jeśli chodzi o poziom jego popularności oraz sukcesu w branży fast-foodów. Czas pokaże, czy spółka wyróżni się wśród konkurencji dzięki swojej obecnej strategii i czy na długo podtrzyma swój zapał do walki.

https://www.paszport.ws//burger-king-do ... lkim-stylu
Pieniądz robi pieniądz a bieda robi jeszcze wiekszą biedę !!!

slayer74
Porucznik
Posty: 33812
Rejestracja: 19 lip 2005 13:21
Lokalizacja: West Poland- FZ 1974

Re: Restaurant Brands TSX&NYSE: QSR Burger King, Tim Hortons

Postautor: slayer74 » 11 cze 2021 08:21

Właściciel sieci Burger King skarży się na drogą wołowinę, bekon i majonez

https://www.pb.pl/wlasciciel-sieci-burg ... ez-1118974
Pieniądz robi pieniądz a bieda robi jeszcze wiekszą biedę !!!

slayer74
Porucznik
Posty: 33812
Rejestracja: 19 lip 2005 13:21
Lokalizacja: West Poland- FZ 1974

Re: Restaurant Brands TSX&NYSE: QSR Burger King, Tim Hortons

Postautor: slayer74 » 30 lip 2021 12:49

Latest Release
Jul 30, 2021

EPS / Forecast
0.77 / 0.6135

Revenue / Forecast
1.44B / 1.37B
Pieniądz robi pieniądz a bieda robi jeszcze wiekszą biedę !!!


Wróć do „Zagranica”

REKLAMA

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości