XTB - księga I

wszystko na temat spółek publicznych
trance
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 3338
Rejestracja: 14 lut 2008 19:06

Re: XTB - księga I

Postautor: trance » 23 lut 2021 10:46

Tu raczej większość poczeka do wyników za q1 i tyle, poczeka do tego co pokaże konkurencja.


Julian11
Starszy chorąży sztabowy
Posty: 7463
Rejestracja: 24 wrz 2018 10:36

Re: XTB - księga I

Postautor: Julian11 » 23 lut 2021 10:58

Tu raczej większość poczeka do wyników za q1 i tyle, poczeka do tego co pokaże konkurencja.
w 1 qw...2019 mieli 800 K zysku..a rok pozniej ..juz 175 MLN.....a keszowo prawei 200( bo byly odpisy niefinansowe zrobione na zysku netto).... 8) :lol: ----

w 1 qw...2019 bylo 6.5 K nowych klientow.....w 1 qw 2020 juz ok 30 K....w 1 qw 2021 roku moze byc nawet 60 + K....---To bedzie mialo znacznie w przyszlych wynikach....---TEGO BYL PEWIEN OMAR..w 2019 roku....ze BAZA KLIENTWO I WIELKOSC BROKERA..ma decydujace znaczenie IN FUTURE....i Wystzral WYNIKOW z tym zwiazanych....TO TYLKO KWESTIA CZASU....---np.zmiennosci RYNKOWEJ.... :lol: 8)

na wyniki maja wplyw 2 czynniki.....BAza klientow...to raz...dwa zmiennosc...BO to wplywa na rentownosc z LOTA( spready) ...ale tez i na ilosc krecownych lotow......Nie mam watpliwosci ze Wczensij czy pozniej trafi sie taki ...KWARTAL...ze zmiennosc bedzie duza...a wowczas znowu 1 Kwaratal moze zrobuic...potezny wynik...i ustawic....zyski na zuplenie innym poziomie....

NAdal niektorzy nie KUMAJA z czym maja do czynienia...Z KONSOLIDACJA RYNKU BROKERSKIEGO.....co moim zdniam w koncu zostanie dostzrezone przez tzw RYNEk.... .i wyceny beda na wyzszych. poziomach niz P/E 5..czy 7.......BO TO ICH beda wybierali KLIENCI....w kolejnych LATACH....----a to bedzie wplywalo na wyniki..."SZCZGOLNIE W TAK ROZCHWIANYCH I NIEPEWNYCH CZASACH...jakie moga byc na wielu instrumantach finasowych....".....O TYM MOWI CIAGLE OMAR....OD LAT...----Ze wyniki Przyjda z CZASEM....----Najwazniejsza jest baza klientow....---A oni chca byc jednym z najwiekszych Brokerow na swiecie...---JUZ zaczynaja przebijac sie do tej czołowki.....


NO i nie pomijałbym KONCEPCJI...ONE STOP SHOP.....bo to Wyraznie MOWI...ze w dlugoterminowj strategii..CHCA WYJSC POZA CZYSTA BROKERKE.....---jak UMOCNIA>..poteznie swoja pozycje w BROKERCE..nie ...mam watploiwosci ze beda kierowali swoje USLUGI W KOLEJNYCH KIERUNAKCH....tak zeby XTB....BYL PRAWDZWA PLATFORMA ONE STOP SHOP...gdzie majac Konto w XTB...mozesz zalatwioc wszytko w swoich finansach Co tylko chcesz.....ale tbedzie eventualna piesn przyszlosci...poki co chca byc jednymi z tych w Brokerce ktorzy CHCA KONSOLIDOWAC TEN RYNEK....---.....Jak widać po 2020 roku I po styczniu 2021....----to POTEZNIE SIE ROZWIJA XTB....----To nie sa TYLKO WIZJE...i fantasmagorie.....jakiegos Prezesa....ale to sa FAKTY.....

smalec_alfa
Starszy chorąży
Posty: 1080
Rejestracja: 17 sie 2020 23:46

Re: XTB - księga I

Postautor: smalec_alfa » 23 lut 2021 11:46

lujlan, daj coś kursywą :lol:

Julian11
Starszy chorąży sztabowy
Posty: 7463
Rejestracja: 24 wrz 2018 10:36

Re: XTB - księga I

Postautor: Julian11 » 23 lut 2021 14:35

Z hiszpanii....,.

https://diario16.com/xtb-elimina-las-co ... es-y-etfs/

Obrazek

Obrazek


Proste pyatnie....ILE jest tego typu spolek na naszym BANANIE....ktore sa jednymi z liderów w swej branzy....rowniez POZA POLSKA....w dodatku TAK...nisko wyceniana.....---wystarczy zobaczyc na RYNEK...na wyceny roznych ....balonow...ktore napuchly pod Roznymi pretextami..NP...takie ze "rynek"--czyli faj.fu.sy siedzacy na GNIOTACH..operacyjnych..... spodziwal sie Wiekszego Wpier.do.lu wynikowego....niz...Podali w raportach..ITP./.ITD.... :lol: 8) :lol:

GH05T
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 3350
Rejestracja: 29 wrz 2017 08:10

Re: XTB - księga I

Postautor: GH05T » 23 lut 2021 14:47

DZIESIEC ZETA
TO JEST WODA NA MLYN DLA xtb

WSZYSTKO CO PISZE NIE JEST REKOMENDACJA

***** SZERYFA PO STOKROC

hantar
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 3986
Rejestracja: 23 sie 2008 19:22

Re: XTB - księga I

Postautor: hantar » 23 lut 2021 14:53

Idzie zmienność :lol:

awaria_pociągu
Młodszy chorąży
Posty: 538
Rejestracja: 03 sie 2020 13:38

Re: XTB - księga I

Postautor: awaria_pociągu » 23 lut 2021 14:55

Jak XTB ma rosnąć, kiedy DINO spada?
"Wirus atakuje ,NIESTETY"

trance
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 3338
Rejestracja: 14 lut 2008 19:06

Re: XTB - księga I

Postautor: trance » 23 lut 2021 14:57

E tam 10...,
15,5 zł może, ale akumulować już można razem z fundami, pytanie tylko gdzie i kiedy wywalą akcje.
Kluczowe będą dane konkurencji i tyle.

WIKUS
Młodszy chorąży
Posty: 573
Rejestracja: 05 maja 2020 23:05

Re: XTB - księga I

Postautor: WIKUS » 23 lut 2021 15:42

18 lut 2021 17:04


czyżby początek korekty w USA?

:twisted:
a się śmiali...
:lol: :lol: :lol:

czaszek
Starszy chorąży
Posty: 1329
Rejestracja: 14 lut 2013 15:11

Re: XTB - księga I

Postautor: czaszek » 23 lut 2021 15:46

Może zmienność się utrzyma i podratuje wyniki za 1Q :)
Patrząc jak brokerzy w UK lecą w dół to ten plus na xtb za długo się nie utrzyma :P

Igi21
Starszy plutonowy
Posty: 31
Rejestracja: 30 lip 2020 18:28

Re: XTB - księga I

Postautor: Igi21 » 23 lut 2021 16:05

Może zmienność się utrzyma i podratuje wyniki za 1Q :)
Patrząc jak brokerzy w UK lecą w dół to ten plus na xtb za długo się nie utrzyma :P
Zwróć uwagę na to, jak wyglądał kurs brytyjskich brokerów w zeszłym roku a jak prowadzony był kurs XTB

Julian11
Starszy chorąży sztabowy
Posty: 7463
Rejestracja: 24 wrz 2018 10:36

Re: XTB - księga I

Postautor: Julian11 » 23 lut 2021 16:26

Może zmienność się utrzyma i podratuje wyniki za 1Q :)
Patrząc jak brokerzy w UK lecą w dół to ten plus na xtb za długo się nie utrzyma :P
Zwróć uwagę na to, jak wyglądał kurs brytyjskich brokerów w zeszłym roku a jak prowadzony był kurs XTB
w long term vs CMC ...wyglada tak....

Obrazek

Plus 500 i IGG...maja po 90%....FF....wiec to troszke inna bajka.....ALE to nie zmienia faktu ze XTB...jest tylko 50% wyceniany wyzej....niz w IPO....a to juz zuplenie inna spolka sie robi zarowno przy JUZ osiaganych mozliwosciach wynikowych..JAK TEZ I ---CIAGLEGO ZDOBYWANIA BAZY KLIENTOW.....--- :roll:

Wielu sądzi ze jak bylo po 3.....To powinno znowu byc po 3.....Z 350 MLN kapitalziacji..... ---jak wlasnie na takich zwalach moga BIC piekna kapuche ....i powiekszac Baze klientow....bo ludzie spier.da.lac moga z akcji..i wchodzic w SHORTY.....:lol: 8) :lol:


Co nie zmienia faktu ze Brokerzy sanaprawde poteznie niedowartosciowani ..na tle...BAlponiastego rynku....NA ktorego PEkaniu..moga coraz wiekszy HAjs wyjmowac ze wzgledu na ILOSC Klientow jaka do nich WALI....

Long term....brokerzy....znaczacy.....wszyscy mieli debiuty w 2016 roku.....

Obrazek

Julian11
Starszy chorąży sztabowy
Posty: 7463
Rejestracja: 24 wrz 2018 10:36

Re: XTB - księga I

Postautor: Julian11 » 24 lut 2021 08:21

to co....nadchodzi czas...Testowania wsparc...NA BALONOWYCh indexach w US??.....

Obrazek

Obrazek

Julian11
Starszy chorąży sztabowy
Posty: 7463
Rejestracja: 24 wrz 2018 10:36

Re: XTB - księga I

Postautor: Julian11 » 24 lut 2021 08:48

https://stooq.pl/mol/?id=17360

Obrazek

Chyba nadchodzi POWOLNY KONIEC.....radosnej Darmowej Kapuchy....Dokapitalizowywania GNIOTOW..ktore nie potrafia generowac Gotowki..i licza tylko na CIGLE DOKLADANIE DO BYZZNESOW....i niewyczerpalnego WORA...---w ktorym KAPUCHA.....ZNIKA........

śpiochu
Młodszy chorąży
Posty: 419
Rejestracja: 25 paź 2012 13:38

Re: XTB - księga I

Postautor: śpiochu » 24 lut 2021 09:06

https://stooq.pl/mol/?id=17360

Obrazek

Chyba nadchodzi POWOLNY KONIEC.....radosnej Darmowej Kapuchy....Dokapitalizowywania GNIOTOW..ktore nie potrafia generowac Gotowki..i licza tylko na CIGLE DOKLADANIE DO BYZZNESOW....i niewyczerpalnego WORA...---w ktorym KAPUCHA.....ZNIKA........
i co zaczynasz wreszcie rozumieć dlaczego nie będzie żadnej inflacji, o której wszyscy mówią i wieszczą?


Wróć do „Akcje”

REKLAMA

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości