Warszawa, 18.01.2022 (ISBnews) - Spółki z Grupy PKP oczekują niezwłocznego wycofania się przez Koleje Ukraińskie (UZ) z ograniczeń przewozowych w tranzycie do Polski drogą kolejową, poinformowali członkowie zarządów PKP SA, PKP Cargo i PKP Linii Hutniczej Szerokotorowej. 20 stycznia mają wejść w życie kolejne ograniczenia, polegające na zakazie wwozu ładunków w wagonach UZ do Polski, co dodatkowo pogorszy sytuację PKP Cargo i PKP LHS, ocenia PKP SA.
https://stooq.pl/n/?f=1464096
PKP Cargo [PKP] księga II - Złota Era
REKLAMA
Re: PKP Cargo [PKP] księga II - Złota Era
RTS Index USD - Russia (^RTS)
18 sty, 13:19 1387.97 -87.02 (-5.90%)
RTS Index USD - Russia (^RTS)
18 sty, 15:11 1364.51 -110.48 (-7.49%)
Czy giełda w Moskwie dyskontuje już konflikt z Ukrainą?
https://stooq.pl/q/?s=^rts
18 sty, 13:19 1387.97 -87.02 (-5.90%)
RTS Index USD - Russia (^RTS)
18 sty, 15:11 1364.51 -110.48 (-7.49%)
Czy giełda w Moskwie dyskontuje już konflikt z Ukrainą?
https://stooq.pl/q/?s=^rts
Re: PKP Cargo [PKP] księga II - Złota Era
RTS Index USD - Russia (^RTS)
18 sty, 13:19 1387.97 -87.02 (-5.90%)
RTS Index USD - Russia (^RTS)
18 sty, 15:11 1364.51 -110.48 (-7.49%)
Czy giełda w Moskwie dyskontuje już konflikt z Ukrainą?
https://stooq.pl/q/?s=^rts
qgen a dzisiaj nas też poinformujesz ile tam u nich obecnie jest na "minusie" i jaka tam "masakra" dzisiaj,
czy nie pasuje Ci już informowanie o tym na tym wątku
9 przesadnie zdołowanych spółek w latach 2019/2021, kupionych na lata;
TPE, ENG, ENA, KGN, PKP, LWB, ATT, ZEP, RNK.
Która z nich da największy zysk, się zobaczy
Policzymy % po 2024 roku
TPE, ENG, ENA, KGN, PKP, LWB, ATT, ZEP, RNK.
Która z nich da największy zysk, się zobaczy
Policzymy % po 2024 roku
Re: PKP Cargo [PKP] księga II - Złota Era
akt. kolarze w akcji
Re: PKP Cargo [PKP] księga II - Złota Era
Fury trzeba wziąć poprawkę, że przez PiSuarowych nieudaczników póki co może tych pieniędzy z UE nie być
No ale ta sitwa powoli kończy swoją działalność, a wtedy... hulaj dusza, piekła nie ma...i ze środkami z UE...
i z kursami giełdowymi tego typu spółek, które będą czerpały takie środki na rozwój z UE pełnymi garściami
9 przesadnie zdołowanych spółek w latach 2019/2021, kupionych na lata;
TPE, ENG, ENA, KGN, PKP, LWB, ATT, ZEP, RNK.
Która z nich da największy zysk, się zobaczy
Policzymy % po 2024 roku
TPE, ENG, ENA, KGN, PKP, LWB, ATT, ZEP, RNK.
Która z nich da największy zysk, się zobaczy
Policzymy % po 2024 roku
Re: PKP Cargo [PKP] księga II - Złota Era
autor: qgen » czw, 13 sty 2022, 11:10
qgen gratulacje za trafną ocenę sytuacji technicznej w krótkim terminie, a myślę że i w dłuższym terminie także trafnie to rozrysowałeś. Jeszcze raz gratki
Nalezy sie 25zł z miejsca
Wycena jest smieszna
wg stanu na wczoraj to widzę to tak, bo USA S&P500 RGR buduje..
Decyduj sam
qgen gratulacje za trafną ocenę sytuacji technicznej w krótkim terminie, a myślę że i w dłuższym terminie także trafnie to rozrysowałeś. Jeszcze raz gratki
9 przesadnie zdołowanych spółek w latach 2019/2021, kupionych na lata;
TPE, ENG, ENA, KGN, PKP, LWB, ATT, ZEP, RNK.
Która z nich da największy zysk, się zobaczy
Policzymy % po 2024 roku
TPE, ENG, ENA, KGN, PKP, LWB, ATT, ZEP, RNK.
Która z nich da największy zysk, się zobaczy
Policzymy % po 2024 roku
Re: PKP Cargo [PKP] księga II - Złota Era
autor: qgen » czw, 13 sty 2022, 11:10Nalezy sie 25zł z miejsca
Wycena jest smieszna
wg stanu na wczoraj to widzę to tak, bo USA S&P500 RGR buduje..
Decyduj sam
qgen gratulacje za trafną ocenę sytuacji technicznej w krótkim terminie, a myślę że i w dłuższym terminie także trafnie to rozrysowałeś. Jeszcze raz gratki
dzięki za miłe słowa już na pokładzie(return)
-
- Starszy chorąży sztabowy
- Posty: 7575
- Rejestracja: 14 kwie 2005 17:28
- Lokalizacja: Karkosikowo
Re: PKP Cargo [PKP] księga II - Złota Era
Coś chyba idzie nie tak jak dryniol zakładał.... A jeszcze cena prądu rośnie bardziej od ceny ropy dzięki naszej "kochanej" łuni...
2022.02.02, 08:14
Transport kolejowy traci na rzecz transportu drogowego - UTK
Transport kolejowy traci na rzecz transportu drogowego - ocenia Urząd Transportu
Kolejowego w ocenie rynku przewozów towarowych w 2021 roku..
"Zauważalna jest
tendencja utraty przez transport kolejowy udziałów w rynku względem transportu drogowego.
W Polsce z roku na rok sukcesywnie zwiększa się masa i wolumen przewiezionych dóbr, jednak
dane pokazują, że to transport drogowy w głównej mierze jest beneficjentem tych zmian. W
perspektywie całego rynku niepokojący jest fakt, że transport towarów koleją jest ciągle
za mało konkurencyjny w stosunku do transportu drogowego? ? napisał UTK.
W 2021 roku przewieziono 243,6 mln ton towarów. Przełożyło się to na wzrost o 20,4 mln
ton (9,1 proc.) w porównaniu do 2020 roku. Praca przewozowa wyniosła 56 mld tonokilometrów
- wzrost o 3,8 mld tonokilometrów (7,2 proc.). (PAP Biznes)
Czy wzrośnie czy spadnie leszcz zostanie na dnie : )
"Cymcyka nie ma" - Bandyta : )
"Cymcyka nie ma" - Bandyta : )
Re: PKP Cargo [PKP] księga II - Złota Era
Jest mega tanio , jakiś fundusz siadzie i zospeta trend wzrostowy , daleko poniżej ceny księgowej to wiecznie nie potrwa
Re: PKP Cargo [PKP] księga II - Złota Era
Coś chyba idzie nie tak jak dryniol zakładał.... A jeszcze cena prądu rośnie bardziej od ceny ropy dzięki naszej "kochanej" łuni...
2022.02.02, 08:14
Transport kolejowy traci na rzecz transportu drogowego - UTK
Transport kolejowy traci na rzecz transportu drogowego - ocenia Urząd Transportu
Kolejowego w ocenie rynku przewozów towarowych w 2021 roku..
"Zauważalna jest
tendencja utraty przez transport kolejowy udziałów w rynku względem transportu drogowego.
W Polsce z roku na rok sukcesywnie zwiększa się masa i wolumen przewiezionych dóbr, jednak
dane pokazują, że to transport drogowy w głównej mierze jest beneficjentem tych zmian. W
perspektywie całego rynku niepokojący jest fakt, że transport towarów koleją jest ciągle
za mało konkurencyjny w stosunku do transportu drogowego? ? napisał UTK.
W 2021 roku przewieziono 243,6 mln ton towarów. Przełożyło się to na wzrost o 20,4 mln
ton (9,1 proc.) w porównaniu do 2020 roku. Praca przewozowa wyniosła 56 mld tonokilometrów
- wzrost o 3,8 mld tonokilometrów (7,2 proc.). (PAP Biznes)
Pandziora gdyby nie ta łunia to po autostradach byś nie jeździł. Gdyby nie ta łunia to nie byłoby pieniędzy na inwestycje. Gdy nie było łuni, to byliśmy cywilizacyjnie 100 lat za murzynami, ale za młody jeszcze jesteś żebyś to wiedział. Jeśli chodzi o sam kurs PKP Cargo to wszystko idzie zgodnie z planem dryniola. Tacy jak Ty kupować będą jak w PKP Cargo będzie cudownie, wspaniale, rewelacyjnie, tyle że po 200 zł za akcję, a ja kupuję już teraz, gdy za darmo rozdają, czyli;
Hossa - Faza 1 - Akumulacja
Hamilton zauważył, że większość rynku nie potrafi odróżnić tej fazy od trendu wtórnego bessy. Pesymizm, przeważający pod koniec bessy, ciągle rządzi na początku hossy. To okres, gdy opinia publiczna stroni od giełdy, wiadomości ze spółek są złe, a oceny analityków notują minimalne poziomy. W tym momencie zaczyna się wzrost. Większość rynku czuje się zagubiona, tłum z niedowierzaniem patrzy na wzrosty cen akcji. To etap dla cierpliwych, którzy widzą korzyść w posiadaniu akcji na dłuższą metę. Pierwsza zwyżka jest więc reakcją na niedowartościowanie rynku.
W pierwszej fazie hossy ceny kształtują dno na wykresie i zaczytają po cichu rosnąć. Panuje powszechne powątpiewanie w początek nowej fali wzrostowej. Po tym jak ukształtuje się pierwsza "noga" trendu i zaczyna się korekta, pojawiają się głosy, że powraca bessa. Należy wtedy uważnie analizować sytuację. Jeśli korekta ta jest trendem wtórnym skończy się powyżej poprzedniego dołka. Po czym następuje kolejna faza wzrostów. Jeśli poprzedni szczyt zostanie pokonany potwierdza się hossa.
Pamiętnik dryniola
9 przesadnie zdołowanych spółek w latach 2019/2021, kupionych na lata;
TPE, ENG, ENA, KGN, PKP, LWB, ATT, ZEP, RNK.
Która z nich da największy zysk, się zobaczy
Policzymy % po 2024 roku
TPE, ENG, ENA, KGN, PKP, LWB, ATT, ZEP, RNK.
Która z nich da największy zysk, się zobaczy
Policzymy % po 2024 roku
Re: PKP Cargo [PKP] księga II - Złota Era
Jeszcze jedno; Zamierzam wygrać 3-letni konkurs który zorganizowałem, a w najgorszym wypadku być w czołowej trójce
To jest mniej więcej tak jak w wyścigu kolarskim na 200 kilometrów. Nieważne jak kto wystartuje, nieważne kto się oderwie od peletonu na początku wyścigu, nieważne kto się oderwie od peletonu w połowie wyścigu, ważne żeby być najlepszym na mecie
Pamietnik dryniola
To jest mniej więcej tak jak w wyścigu kolarskim na 200 kilometrów. Nieważne jak kto wystartuje, nieważne kto się oderwie od peletonu na początku wyścigu, nieważne kto się oderwie od peletonu w połowie wyścigu, ważne żeby być najlepszym na mecie
Pamietnik dryniola
9 przesadnie zdołowanych spółek w latach 2019/2021, kupionych na lata;
TPE, ENG, ENA, KGN, PKP, LWB, ATT, ZEP, RNK.
Która z nich da największy zysk, się zobaczy
Policzymy % po 2024 roku
TPE, ENG, ENA, KGN, PKP, LWB, ATT, ZEP, RNK.
Która z nich da największy zysk, się zobaczy
Policzymy % po 2024 roku
-
- Porucznik
- Posty: 23908
- Rejestracja: 01 maja 2006 16:06
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: PKP Cargo [PKP] księga II - Złota Era
Durniol twoja strategia jest jak przedszkolaka po pierwszej kupie do sedesu.
-
- Starszy chorąży sztabowy
- Posty: 7575
- Rejestracja: 14 kwie 2005 17:28
- Lokalizacja: Karkosikowo
Re: PKP Cargo [PKP] księga II - Złota Era
Składki do łuni płacimy. Moglibysmy sami budować infrastrukturę bez pośredników i wyłącznie polskimi firmami bez głupich planów 7-letnich gdzie trzeba wydać kasę.
No ale tu o PKP. Firmy nie znam- raportów kwartalnych nie czytam. Tak na "chłopski rozum" akcje spadały, bo pogorszyły się perspektywy biznesu przewozowego. Spadały przewozy np. do/z huty stali, a teraz jeszcze prąd drogi. Żeby zaczęły rosnąć, to te 2 czynniki muszą się zmienić. Jakie są na to szanse nie wiem. Przyrost przewozów intermodalnych kilkanaście procent to za mało. W łuni pełno ortodoksyjnych eco-thebili i dla nich im droższy prąd tym lepiej.... Oni sa gotowi poświęcić takie firmy jak PKP dla swoich wyimaginowanych idei....
No ale tu o PKP. Firmy nie znam- raportów kwartalnych nie czytam. Tak na "chłopski rozum" akcje spadały, bo pogorszyły się perspektywy biznesu przewozowego. Spadały przewozy np. do/z huty stali, a teraz jeszcze prąd drogi. Żeby zaczęły rosnąć, to te 2 czynniki muszą się zmienić. Jakie są na to szanse nie wiem. Przyrost przewozów intermodalnych kilkanaście procent to za mało. W łuni pełno ortodoksyjnych eco-thebili i dla nich im droższy prąd tym lepiej.... Oni sa gotowi poświęcić takie firmy jak PKP dla swoich wyimaginowanych idei....
Czy wzrośnie czy spadnie leszcz zostanie na dnie : )
"Cymcyka nie ma" - Bandyta : )
"Cymcyka nie ma" - Bandyta : )
Re: PKP Cargo [PKP] księga II - Złota Era
Z czasem 50 zł
Tyle w temacie moi Kochani
.
Tyle w temacie moi Kochani
.
REKLAMA
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 149 gości