DROZAPOL [DPL] cz. III
REKLAMA
KOMISJA PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH I GIEŁD
Raport bieżący nr 47 / 2006
Data sporządzenia: 2006-10-02
Skrócona nazwa emitenta
DROZAPOL
Temat
Rekordowe wyniki
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
Treść raportu:
Zgodnie z przyjętymi zobowiązaniami, Zarząd Spółki informuje o osiągnięciu we wrześniu bieżącego roku rekordowych wyników sprzedaży. Przychody ogółem za wrzesień 2006 r. przekroczyły najlepszy jak dotychczas wynik z sierpnia br. i wyniosły w tym okresie 18,6 mln zł. Narastająco w 2006 roku Spółka osiągnęła już 104,8 mln zł sprzedaży, to jest o 27,5 % więcej jak w całym 2005 roku. Pod względem sprzedaży trzeci kwartał był najlepszym kwartałem w historii Spółki, z przychodami w wysokości około 48,7 mln zł, to jest o 32,7% wyższymi jak w najlepszym dotychczas II kwartale 2006 roku.
Dane te, z jednej strony potwierdzają utrzymywanie się cały czas bardzo dobrej koniunktury w branży, z drugiej – świadczą o słuszności obranej strategii rozwoju. Placówki handlowe, które powstały ostatnio w dużych ośrodkach przemysłowych, nie obsługiwanych wcześniej przez DROZAPOL-PROFIL S.A., szybko osiągają założony poziom obrotów.
Raport bieżący nr 47 / 2006
Data sporządzenia: 2006-10-02
Skrócona nazwa emitenta
DROZAPOL
Temat
Rekordowe wyniki
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
Treść raportu:
Zgodnie z przyjętymi zobowiązaniami, Zarząd Spółki informuje o osiągnięciu we wrześniu bieżącego roku rekordowych wyników sprzedaży. Przychody ogółem za wrzesień 2006 r. przekroczyły najlepszy jak dotychczas wynik z sierpnia br. i wyniosły w tym okresie 18,6 mln zł. Narastająco w 2006 roku Spółka osiągnęła już 104,8 mln zł sprzedaży, to jest o 27,5 % więcej jak w całym 2005 roku. Pod względem sprzedaży trzeci kwartał był najlepszym kwartałem w historii Spółki, z przychodami w wysokości około 48,7 mln zł, to jest o 32,7% wyższymi jak w najlepszym dotychczas II kwartale 2006 roku.
Dane te, z jednej strony potwierdzają utrzymywanie się cały czas bardzo dobrej koniunktury w branży, z drugiej – świadczą o słuszności obranej strategii rozwoju. Placówki handlowe, które powstały ostatnio w dużych ośrodkach przemysłowych, nie obsługiwanych wcześniej przez DROZAPOL-PROFIL S.A., szybko osiągają założony poziom obrotów.
-
- Młodszy chorąży sztabowy
- Posty: 3871
- Rejestracja: 20 cze 2006 20:47
np. http://demo.e-pap.pl/espiviking skąd to wiedziałeś? podasz adres strony ? bo ja mam jakieś opuźnione....
REKLAMA
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 127 gości