w zeszłym tygodniu sobotni peek 1600 grających, w tym tygodniu po rozdaniu milionów kuponów -50% sobotni peek 2000 grających. Toż to muszą być miliardy miliardów zyskuPopatrz sobie alik na Steam jak wygląda ta twoja "słaba monetyzacja"
11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
-
- Sierżant
- Posty: 55
- Rejestracja: 27 cze 2017 21:08
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
REKLAMA
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
No cóż, nie każdemu Bozia dała na tyle rozumku by domyślił się, że firma zarabia na kupujących, a nie grających. A już głębsze przemyślenia w stylu "tylko część korzystających z większych wyprzedaży uruchamia od razu/ uruchamia w ogóle grę" dostępne są naprawdę nielicznym.
-
- Sierżant
- Posty: 55
- Rejestracja: 27 cze 2017 21:08
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
w takie bajeczki to może by ktoś uwierzył gdyby była wielka wyprzedaż Steam. tymczasem mamy luźny weekendzik, miliony kuponów -50% rozdanych, i skok grających ledwie o 400 osób.
Al ma rację, przy tak marnej sprzedaży tutaj w raportach będzie jeszcze kilka kwartałów ostrej czerwieni zanim łaskawie wypuszczą p8 w 2021-22.
Al ma rację, przy tak marnej sprzedaży tutaj w raportach będzie jeszcze kilka kwartałów ostrej czerwieni zanim łaskawie wypuszczą p8 w 2021-22.
-
- Starszy sierżant sztabowy
- Posty: 259
- Rejestracja: 15 wrz 2016 01:03
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
@głowacki
Daj sobie spokój, z *** nie wygrasz, sprowadzi dyskusję do swojego poziomu i pokona doświadczeniem. Od razu ignor i spokojniejsza głowa. Poza tym po nicku widać, że to kolejny miłośnik energetyki...dziesiąty stopień zasilania
Daj sobie spokój, z *** nie wygrasz, sprowadzi dyskusję do swojego poziomu i pokona doświadczeniem. Od razu ignor i spokojniejsza głowa. Poza tym po nicku widać, że to kolejny miłośnik energetyki...dziesiąty stopień zasilania
-
- Starszy chorąży
- Posty: 1030
- Rejestracja: 08 cze 2015 18:38
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
Ruszył marketing CoM i FP na konsole. Redaktor z Techraptor porównał grywalność Com do Diablo II - nawet jeśli na wyrost, to jest to wyznacznik że naprawdę tej gry nie należy lekceważyć Ze względu na bardzo ciekawą grafikę i gatunek w którym brakuje świeżości mam spore nadzieje na udaną premierę. Frostpunk też prezentuje się dobrze i pierwsze recenzje są pozytywne. Ale tu byłbym ostrożniejszy: dla mnie patrząc na pierwszy gsmeplay to sterowanie jest wciąż karkołomne - to pokazuje że strategie na konsolach naprawdę mają „ciężko”. Ja będę zadowolony ze sprzedaży ok 300k sztuk FP na obie platformy. Ale obym był zaskoczony pozytywnie
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
Ruszył marketing CoM i FP na konsole. Redaktor z Techraptor porównał grywalność Com do Diablo II - nawet jeśli na wyrost, to jest to wyznacznik że naprawdę tej gry nie należy lekceważyć Ze względu na bardzo ciekawą grafikę i gatunek w którym brakuje świeżości mam spore nadzieje na udaną premierę. Frostpunk też prezentuje się dobrze i pierwsze recenzje są pozytywne. Ale tu byłbym ostrożniejszy: dla mnie patrząc na pierwszy gsmeplay to sterowanie jest wciąż karkołomne - to pokazuje że strategie na konsolach naprawdę mają „ciężko”. Ja będę zadowolony ze sprzedaży ok 300k sztuk FP na obie platformy. Ale obym był zaskoczony pozytywnie
https://www.youtube.com/watch?time_cont ... MbEy5f62Xs
NIe wiem jak was ale mnie TA pikseloza kolorowa strasznie bije po oczach ---chwile sie ogląda i te kolorki te pixele powoduja zmęczenie ---w tej rozgrywce wszytko się zlewa, rozmywa jest mało wyraziste wporzygodach i jednocześnie zbyt jaskrawe i kolorowe w innych lokacjach ---mnie to strasznie meczy nawet jak tylko ogladam a nie wpartuję sie mocniej grając--- porównując do gry z 2000 ROku czyli spzred prawie 20 lat czyli do DIABLO 2. słabo to wyglada jeśli chodzi o balans grafiki ---co do klimatu jesli TA pixeloza kogoś zbytmocno bije w oczy, to automatycznie zabiera to klimat rozgrywki . ---Już sobie wyobrazam jak to musi wyglądac mecząco na WIELKICH screenach podłączonych do konsol.
Szczerze to za CIULA nie wiem czym tak sie podniecacie? ---najfajniejsze w tej grze sa widoczki panoramiczne ---raszta w grafice po prostu meczy oko ---przynajmniej ja tak mam.
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
Ale ustawiłeś sobie na yt jakość HD czy jedziesz na 480p i stąd te bolące oczy?;D
Póki co większość opinii, łącznie z tymi którzy grali na targach, jest bardzo pozytywna.
Nie oczekujmy też cudów, to jest w końcu gra z wydawnictwa ze skromnym budżetem
a zakładać możemy ze zwróci się z nawiązką i to porządną.
Póki co większość opinii, łącznie z tymi którzy grali na targach, jest bardzo pozytywna.
Nie oczekujmy też cudów, to jest w końcu gra z wydawnictwa ze skromnym budżetem
a zakładać możemy ze zwróci się z nawiązką i to porządną.
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
Zobaczyłem ten materiał na 55 Calowym tv. NIe jest tak źle jak się spodziwałem ogólnie ---natomista jak właczają się efekty bitewne np ta tarcza elektryczna to to juz cienko wygląda haos pixelozy sie pojawia . Gra w sama sobie poza tymi widoczkami nie niesie nic szczegolnego ---Korytarzowe plansze nie dajace swobody, klasyczny rozówj postaci--weź krysztal otórz wrota i wejdz w kolejny korytarzową częsc planszy itp itd.
Ot gra jak każda inne w tym gatunku tylko postawiona na "PIXEL ART" ---ktory nie każdemu zapewne przypadnie do gustu.
Ot gra jak każda inne w tym gatunku tylko postawiona na "PIXEL ART" ---ktory nie każdemu zapewne przypadnie do gustu.
-
- Starszy chorąży
- Posty: 1030
- Rejestracja: 08 cze 2015 18:38
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
W pełni się zgadzam - ta gra nie każdemu przypadnie do gustu. I bardzo dobrze. Ta gra jest projektowana pod konkretnego gracza: po 30tce, weteran starych hack’n’slash, lubi pixelową grafikę ze względu na nostalgię i powrot do lat dzieciństwa. Taki gracz jak ja. Takich osób jest moim zdaniem dużo i stać je na takie fanaberie jak Children of Morta. Popatrz na popularność Diablo na GoGu - po tylu latach ludzie wciąż chcą kupować takie tytuły. Retro jest w modzie i w tym upatruje duże nadzieje. A co do mechaniki - nie zgodzę się że to powielanie schematów, levelowanie całej rodziny, przedmioty tylko na dane misje czy wiecznie randomowe mapy to rzadko spotykane rozwiązania. No i coop na jednym ekranie - to też duży atut. Myślę że sprzedaż miliona sztuk na wszystkie platformy razem w rok od premiery to całkiem realny scenariusz.Zobaczyłem ten materiał na 55 Calowym tv. NIe jest tak źle jak się spodziwałem ogólnie ---natomista jak właczają się efekty bitewne np ta tarcza elektryczna to to juz cienko wygląda haos pixelozy sie pojawia . Gra w sama sobie poza tymi widoczkami nie niesie nic szczegolnego ---Korytarzowe plansze nie dajace swobody, klasyczny rozówj postaci--weź krysztal otórz wrota i wejdz w kolejny korytarzową częsc planszy itp itd.
Ot gra jak każda inne w tym gatunku tylko postawiona na "PIXEL ART" ---ktory nie każdemu zapewne przypadnie do gustu.
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
Kurde Alina, rzecz w tym, że ta grafika, która ciebie razi, jest właśnie zachwalana przez graczy i określana jako "beautiful".
I właśnie o to chodzi, że ten sam tytuł w "nowoczesnej' skórze miałby dużo większe problemy żeby się przebić.
Gdybym był ***** naganiaczem jak 3MLD lub ty, poszedłbym tu po bandzie. Skoro wy porównywaliście WW3 do PUBG, to może my zaczniemy wklejać w każdym poście przykład pikselowego Minecrafta z licznikiem 176 milionów kopii i jeszcze wiele więcej w przyszłości ?
I właśnie o to chodzi, że ten sam tytuł w "nowoczesnej' skórze miałby dużo większe problemy żeby się przebić.
Gdybym był ***** naganiaczem jak 3MLD lub ty, poszedłbym tu po bandzie. Skoro wy porównywaliście WW3 do PUBG, to może my zaczniemy wklejać w każdym poście przykład pikselowego Minecrafta z licznikiem 176 milionów kopii i jeszcze wiele więcej w przyszłości ?
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
Kurcze Głowacki, minecraft czy roblox nie zdobył popularności bo są 'pixelozą', zdobył ją bo te gry oferują olbrzymią swobodę i możliwości grania i tworzenia.
Chyba zdajesz sobie sprawę z tego że Com tego typu możliwości nie oferuje, jest bardzo bardzo schematyczny, korytarzowa co widać po tym materiale.
Ale to moja opinia, natomiast dziwię się tej podniecie dotyczącej CoM. WW3 w porównaniu z, CoM daje dużą swobodę rozgrywki jesli już wplątujesz go do dyskusji, to że dali takiego ciała w debiucie z technicznymi kwestiami, ci z F51, było ich największym błedem, bo WW3 mogła być grą która by mogła w tej firmie wiele zmienić, póki co wygląda że tą szansę zmarnowali.
P. S diablo to klasyka nic dziwnego że się w niego jeszcze szarpie tak jak się szarpie w UfoX com itp. Itd .
Chyba zdajesz sobie sprawę z tego że Com tego typu możliwości nie oferuje, jest bardzo bardzo schematyczny, korytarzowa co widać po tym materiale.
Ale to moja opinia, natomiast dziwię się tej podniecie dotyczącej CoM. WW3 w porównaniu z, CoM daje dużą swobodę rozgrywki jesli już wplątujesz go do dyskusji, to że dali takiego ciała w debiucie z technicznymi kwestiami, ci z F51, było ich największym błedem, bo WW3 mogła być grą która by mogła w tej firmie wiele zmienić, póki co wygląda że tą szansę zmarnowali.
P. S diablo to klasyka nic dziwnego że się w niego jeszcze szarpie tak jak się szarpie w UfoX com itp. Itd .
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
Zeby była jasnosc ---CoM moze się niezle spzredac jesliby developer CoM był na giełdzie i miał wycene np. 50 MLn PLN to z chęcią bym go sobie wziął ale my mówimy tu o CoM w kontexcie 11 bit jako wydawcy i kapitalziacji 11 bit , co mocno ograniczy Wpływy z tego tytułu ile to bedzie 40% od ogólnej sprzedaż( po pokryciu dewelopera steama, sklepów konsolowych , podatków itp ) .
-
- Chorąży sztabowy
- Posty: 6728
- Rejestracja: 08 mar 2016 08:43
-
- Starszy chorąży
- Posty: 1030
- Rejestracja: 08 cze 2015 18:38
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
Alik, no ale przeciez to jedna z kilku ciekawych premier jaka Spolka planuje na drugie polrocze. Wiec jak sie zsumuje je wszystkie + podpisany deal z dystrybutorami to raczej nie ma obaw by byli na koniec roku duzo ponizej konsensusu. Zaryzykowlabym stwierdzenie ze moze byc zaskoczenie i wynik ponad kreskaZeby była jasnosc ---CoM moze się niezle spzredac jesliby developer CoM był na giełdzie i miał wycene np. 50 MLn PLN to z chęcią bym go sobie wziął ale my mówimy tu o CoM w kontexcie 11 bit jako wydawcy i kapitalziacji 11 bit , co mocno ograniczy Wpływy z tego tytułu ile to bedzie 40% od ogólnej sprzedaż( po pokryciu dewelopera steama, sklepów konsolowych , podatków itp ) .
Tymczasem pojawiaja sie pierwsze gampelay CoM na Nintendo Switch. Mam przeczucie ze ta gra jest szczegolnie dobrze skrojona na ta wlasnie platforme.
Re: 11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIV akumulacja
to ze to jednak z ciekawych premier to sie zgodze , ale z tego względu ze tych premier jest ogolnie mało, a powinno dawno byc duzo wiecej.
I dlatego z ta spółka mielem problem jesli chodzi o tempo jej rozwoju. Dlatego tez nie bardzoe wierze w ten ich OBECNY PR ---bo niby dlaczego to NAgle po Tylu latach od zapowiedzi ju z w 2015 roku miałoby to sie zmienic ---to nie kwestia zasobów tylko MENTALNOŚCI i póki co nie bardzo w zmiane mentalnosci chce mi się wierzyć patrząc na to ile czasu i zasobów nadal poswiecaja Frostpunkowi TWoMowi vs. Projektowi 8 Ktory już praktycznie oficjalnie przyznaja że realny termin to 2021.
To samo jest z tymi grami z wydawnictwa Kiedy one miały byc PIERWOTNIE itp. itd. ?
I dlatego z ta spółka mielem problem jesli chodzi o tempo jej rozwoju. Dlatego tez nie bardzoe wierze w ten ich OBECNY PR ---bo niby dlaczego to NAgle po Tylu latach od zapowiedzi ju z w 2015 roku miałoby to sie zmienic ---to nie kwestia zasobów tylko MENTALNOŚCI i póki co nie bardzo w zmiane mentalnosci chce mi się wierzyć patrząc na to ile czasu i zasobów nadal poswiecaja Frostpunkowi TWoMowi vs. Projektowi 8 Ktory już praktycznie oficjalnie przyznaja że realny termin to 2021.
To samo jest z tymi grami z wydawnictwa Kiedy one miały byc PIERWOTNIE itp. itd. ?
REKLAMA
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 72 gości